Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku auttaa syntymäkartassa? <3  (Luettu 4891 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zeven
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 13.03.2014 01:07:47 »

Haluaisiko joku ihana auttaa tulkitsemaan syntymäkarttaani? Syntymäaikani 31.8.1990 klo 01:10.
Sairastuin jokin aika sitten aika pahasti, tahtoisin karttaani tutkimalla löytää ehkä suuntaa sille miksi sairastuin, mikä on ohjaukseni ja opastukseni tässä elämässä ja mihin suuntaan minun pitäisi kulkea. Minulla on ollut aina halu parantamiseen, tahtoisin tietää löytyykö kartastani viitteitä tähän ja mitä muita tärkeitä aspekteja löytyy joita täytyy ottaa huomioon. Olen miettinyt että täytyikö minun ensin sairastua pahasti itse, että pystyn ymmärtämään muita sairaita paremmin ja sitä kautta olla avuksi.

Kiitos jo etukäteen <3
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.03.2014 18:08:16 »

Olisi helpompaa jos vaan itse tekisit karttasi astro-pankissa ja postittaisit tähän.  Smiley
tallennettu
zeven
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 13.03.2014 18:40:48 »

Mitenhän se onnistuisi? Smiley
tallennettu
zeven
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 13.03.2014 18:45:44 »

Hitsi, taisinpa onnistua sittenkin, ilman apuja, jee  Grin  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.03.2014 12:11:09 »

Kartallasi on paljon terveyteen liitettäviä planeetta-asetelmia. Jo Aurinkomerkkisi Neitsyt on terveyden merkki. Terveys ei siis ole välttämättä hyvä, jolloin siihen tulee kiinnitettyä huomiota. Kuu on sinulla Kauriissa 6. huoneessa (=Neitsyen huone) yhtymässä Uranukseen, jolloin voisi ajatella, että niin työasioissa kuin terveysasioissakin on aika ajoin melko jyrkkiä käänteitä. Plutohan on jokin aika sitten ohittanut Kuu-Uranus -yhtymäsi, jonka lisäksi Uranus on tehnyt neliötä samoille planeetoille, mitkä ovat oletettavasti vaikuttanut sairauden puhkeamiseen. Lisäksi sinulla on "haavoittunut parantaja" Chiron 1. huoneessa yhtymässä askendenttiin. Mikäli haluat toimia hoitoalalla, niin karttasi pullottaa merkkejä siihen suuntaan. Ehkä tuo omakohtainen sairastuminen antaa sinulle myös ropauksen ymmärrystä ja empatiaa, jolloin pystyt parantamaan myös vertaistukiperiaatteella.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 14.03.2014 19:53:00 »

Haluaisiko joku ihana auttaa tulkitsemaan syntymäkarttaani? Syntymäaikani 31.8.1990 klo 01:10.
 Olen miettinyt että täytyikö minun ensin sairastua pahasti itse, että pystyn ymmärtämään muita sairaita paremmin ja sitä kautta olla avuksi.

Kiitos jo etukäteen <3

Sairauden iskiessä on aina tilaisuus katsoa ja arvioida omaa elämäänsä uudelleen. Mitä tuli tehtyä ja mihin suuntaan on hyvä jatkaa. Neitsyettä pidetään sinällään sairausherkkänä merkkinä, sillä perinteisesti neitsyet ovat helposti huolestuvia eivätkä siedä painetta välttämättä kovin hyvin. Ja ylenpalttinen negatiivisuus tietysti ennen pitkää laukaisee sairauksia kehossa.  Smiley En tietenkään tarkkaan tiedä mitä sun elämässä on sattunut ja tapahtunut, mutta itse tekisin juuri niinkuin itse sanoit. Kääntäisin sairauden voitokseni.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: