Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielut unissa  (Luettu 3560 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« : 21.01.2014 23:39:41 »

Onko kukaan koskaan nähnyt unta edesmenneistä ja olemasta olevista läheisistä ihmisistä siten, että he ovat unessa sieluja, eivät siis ihmiskehossa, vaan jonkinlaista valoa?
Unessani oli kaksi edesmennyttä läheistä, joista toinen erityisesti pysytteli läheisyydessäni todella pitkään. Hän oli jonkinlaista energiaa, valoa. Kyselin häneltä miten kaikki voivat ja juteltiin.. Jokin sanoi minulle, etten saa koskettaa tätä valoa, sillä minulle käy silloin huonosti. Kuitenkin olin erittäin onnellinen ja oloni oli aivan ihana, helpottunut suorastaan..

Ymmärrän, että minulle tuotiin viesti, ettei minun tarvitse huolehtia liikaa, mutta sitä en ymmärtänyt miksi en saanut koskea häneen/heihin..
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2014 23:51:10 »

Kiintoisaa! No, en kyllä ole vastaavaa nähnyt... Ihmiskehossa ovat aina tulleet.. Mutta miksi eivät voisi tulla jossakin muussakin muodossa, jos kerran energiaa ovat? Voihan olla, että ihmiskehon muodossa tullaan siksi, että me tunnistettaisiin - siis varmasti tunnistettaisiin.  :Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 25.01.2014 16:24:38 »

Yhden unen olen nähnyt, jossa henki oli ns. savua tai usvaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2014 19:14:57 »

Taas jatkuu nämä minun oudot unikokemukseni.
Heräsin viikonloppuna aikaisin aamulla (yleensä viikonloppuisin vedän sikeitä piiiitkään) kun selkeästi joku huusi minua nimeltä, kutsuvasti, vähän kuin etsien. Ei kuitenkaan huutanut minun omaa niemeäni, vaan jotakin toista nimeä, mutta tiesin kuitenkin, että huusi/kutsui minua.

Melko ihmeellistä ja outoa...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: