Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Myrsky  (Luettu 5087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 03.04.2014 22:16:42 »

Näin viimeyönä sellaisen unen, jossa katselin ns. laivankuistilla ja ykskaks nousi kauhea ukonilma ja aallot löivät isona laivan lasiseen seinään ja ihmisiä oikein mätkähti lasiseinään ja vesi imaisi takaisin ihmisiä kauas  Cry Huusin, että lapseni ovat jossain ja taas löi järkyttävä salama ja nousin rappusia ylös ja näin kuinka ihmiset hyppivät mereen muita pelastamaan. Mitähän tämä voi tarkoittaa? vai onko tulevan katastrofin enneuni  Lips Sealed
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 05.04.2014 12:21:55 »

Luultavasti viittaa sisäiseen myrskyyn, pelkoon siitä miten asioillesi käy. Lasten perään murehtiminen voi viitata lapsiin oikeasti tai sitten työsi hedelmiin, saavutuksiisi, suunnitelmiinkin. Kiipeät rappusia kun muut hyppivät veteen auttamaan, tuntuuko sinusta että sinun pitäisi pystyä enempään kuin pystyt, että haluat enemmän aikaa itsellesi kuin "ansaitset"? Lainausmerkeissä, koska jokainen kyllä ansaitsee aikaa itselleen.

Meniköhän mönkään  Tongue Noh, itsellänikin on ollut paljon myrsky-unia, kun arjessakin on "myrskynnyt" sisäisesti ja ulkoisestikin. Oleellista on oma olo myrskyn keskellä ja se, miten tilanne ratkeaa unen lopussa.
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2014 23:29:41 »

luultavasti elamassasi tulee olemaan vastoinkaymisia, mutta selviat niista  Smiley
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2014 22:03:15 »

Todellakin kauhea myrsky menossa elämässäni  buck2 Viime yönä näin unen, että sotilaat marssi ns'' kyliä'' ja ampuivat kaikki ihmiset joukoittain. Oli teloitus tyylistä ja jokainen pelkäsi milloin ne tulee kohdalle. Kuulin unessa ne paukkeet kun ihmisiä ammuttiin joukoittain... ja aistin sen suuren pelon ympärillä  Cry
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #4 : 07.04.2014 20:36:39 »

luultavasti jotain epamiellyttavaa on tulossa elamaasi, luin unesi ja minulle tuli todella paha olo.
rukoile suojelusta itsellesi ja perheellesi elamaasi. toivon, etta kaikki tulossa olevat vaikeudet ovat ohimenevia.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #5 : 07.04.2014 21:27:15 »

Minulle itselleni lähes kaikki uneni kuvaavat sen hetkistä henkistä tilaa, alitajuisia pelkoja tms. Näen jännittäviä unia, jopa painajaisia. Olen myöskin nähnyt unen, jossa sen hetkinen elämänkumppanini muuttui piruksi ja alkoi tuhota koko maailmaa, uni oli täynnä pelkoa ja kauhua, lopuksi pakenin unessa laivalla toiseen "maailmaan", merellä alkoi myrskytä valtavasti, laiva upposi, uni loppui siihen, että kelluin pelastusveneessä tietämättä ollenkaan mitä tuleman pitää. Itselleni tämä uni kuvasi hyvin sen hetkistä alitajuista tilaa, en voinut hyvin silloisessa elämässäni. Uskon, että jotkut ihmiset näkevät enneunia, itse näen unia, joita tutkimalla saan selville omia pelkojani. Tuhoavat unet saattavat kertoa vaikkapa siitä, että on pyrkinyt hallitsemaan elämäänsä omalla tahdollaan, ja elämän virtaan heittäytyminen pelottaa. Oma neuvoni on, että pelottavankaan tuntuisia unia ei tarvitse pelätä, pelko ei sinänsä auta mitään. Itse en ole löytänyt unikirjoista omille unilleni selityksiä, uneni symbolikieli on minulle itselleni sopivaa. Ja todellakin, näen aikamoisia unia. Joskus pitää ihan kunnolla pähkäillä, mitä uneni minusta itsestäni itselleni kertovat, joskus tajuan unet vasta myöhemmin. Toki uskon, että muilla voi olla erilaisia kokemuksia unista ja niiden merkityksistä.  smitten
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #6 : 07.04.2014 23:30:41 »

Minulla 2 vuotta ollut kovia muutoksia elämässäni. Kaukorakkauden takia 500km muutto, mies osoittautui täydeksi pettymykseksi ja jäin nallikalliolle lasten kanssa ilman tukiverkostoa. Olin Yh äiti. Tytär muutti takaisin opiskelemaan sinne mistä lähdettiin ja nyt kahden ollaan nuorimman kanssa. Rahat ei riitä... työssä kauheata kavaluutta johtotason puolelta ns. työpaikka kiusaamista johtotasolta. Oma ADHD diagnosointi ja nyt astui arkisesta tilanteesta mies joka erittäin kiltti ja huumorintajuinen ja hän puskee energiakenttääni niin vahvana miehenä ja kuitenkin tämä mies on Iranilainen. Asuu suomessa ja on suomen kansalainen. Oma äiti sairastaa syöpää joka johtaa varmaan kuolemaan ja haluavat minut takaisin kotikonnuille hoitamaan häntä.  crazy2 Oon niin sekaisin, että en tiedä mihin menen ja missä olen
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #7 : 08.04.2014 00:15:08 »

No eipä ole ihme, että näät pelottavia unia! Kun elämä on täynnä myllerrystä niin mieli käsittelee asioita unissakin. Voimia sinulle elämäsi haasteisiin, mielen rauhaa ja selkeyttä elämääsi  smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: