Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jatkuva putoaminen  (Luettu 4278 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saessa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 17.04.2014 12:12:34 »

Mitä voisi kertoa, kun näen toistuvasti unta siitä, että putoan? Parvekkeelta, kalliolta, sillalta.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 17.04.2014 13:45:17 »

Putoatko heti nukahdettuasi? Hyppäätkö, tiputko jne? Onko unia jatkunut pitkään?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Saessa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 17.04.2014 13:49:52 »

Putoatko heti nukahdettuasi? Hyppäätkö, tiputko jne? Onko unia jatkunut pitkään?

En hyppää, vaan putoan. Viimeisin uni jonka muistan meni niin, että vierailin unessa 10-vuoden takaisessa elämässä, olimme kavereiden kanssa parvekkeella ja en uskaltanut mennä kaiteen viereen, kun tuli tunne, että varmasti putoan. Hetken kuluttua olin unessa kaiteen vieressä kurkistamassa alas ja siitä lähti pudotus alas - kuin haamuna liukuen kaiteen läpi.

Yhdessä unessa olin vaeltamassa koirien kanssa luontopolulla, kallioisessa maastossa ja yhtäkkiä maa sortui alta ja putosin.

Unia on jatkunut ainakin puoli vuotta ellei jopa pidempäänkin. En näe enää muita unia, kuin vain sen, että putoan jostain.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2014 19:10:20 »

Hallinnan menettämisen pelko ja/tai epäonnistumisen pelko on kai yksi selitys putoamisunille. Riippuu myös siitä miltä sinussa unessa tuntuu. Voisit ennen nukahtamista ajatella, että tänä yönä näen asiaa selventävän unen tai miettiä valmiiksi mitä teet toisin unessa kun alat putoamaan. Ei välttämättä toimi ekana tai toisenakaan yönä mutta kyllä se alitajunta alkaaa kuuntelemaan:)
tallennettu
Saessa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #4 : 17.04.2014 19:26:51 »

Putoaminen tuntuu ahdistavalta ja pelottavalta. Yleensä säpsähdän hereille putoamisen aikana, enkä ehdi osua maahan.

Elämäni on ollut kaaoksessa jo jonkin aikaa, olen joutunut mm. luopumaan minulle tärkeistä asioista/ihmisistä. Tulevaisuus on hyvin epäselvä.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 17.04.2014 22:48:30 »

Putoat, pelkäät putoamista, maa katoaa jalkojen alta... Elämän perusturvallisuus taitaa olla kärsinyt. Ja koska uni toistuu noin, kenties sinun pitäisi kantaa enemmän huolta ihan omasta jaksamisestasi ja hyvinvoinnistasi eikä vain yrittää sinnitellä?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8239


Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2014 23:18:57 »

Mitä voisi kertoa, kun näen toistuvasti unta siitä, että putoan? Parvekkeelta, kalliolta, sillalta.

Jos tunnet todella  voimakkaasti putoavasi, veikkaisin, että kyse saattaa olla lentounen
erikoisesta ilmenemisestä.

Itse tunsin  viimeksi istuvani meditaatiossa  punkalla, ja yht'äkkiä lähdin  kuin
raketti kohti kattoa. Vähän  huolestuin kuinka nupin käy kun se osuu kattoon,
mutta menin lävitse siitä kuin  tyhjää vain...

 Grin
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #7 : 18.04.2014 10:30:58 »


Elämäni on ollut kaaoksessa jo jonkin aikaa, olen joutunut mm. luopumaan minulle tärkeistä asioista/ihmisistä. Tulevaisuus on hyvin epäselvä.

Vastasit jo itse omaan kysymykseesi: mistä nämä unet tulevat..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: