Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuja mulle ymmärrykseen?  (Luettu 4216 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 17.02.2016 04:53:21 »

Tai siis mies on  askendentti skorpioni  aurinko oinas  kuu kalat ( Ei tarkkaa kellonaikaa, mutta olen varma että skopu on nousulla, tai sitten siellä on Pluto, ties vaikka molemmat.)

Ja mä  askendentti jousimies  aurinko vesimies  kuu oinas

Mä en nimittäin tajuu! Cheesy Eikä tajuu mieskää Cheesy
Kommunikaatio on...eriaikaista ja hyvin erilaista, ja maailmankatsomus, elämään ja asioihin suhtautuminen on toooosi kaukana ja kuitenkin niin lähellä toistansa Cheesy Mies on melkoinen eri ääripäiden, aallonpohjien ja aallonharjojen kaveri, niin mielipiteissään kun mielialoissaan. Synkkä ja syvällä. Tuo mokoma vetäytyminen ja hautominen...luultavasti tuo nousumerkkipari on ongelmallisin, joskin kuumerkitkin keskenään aiheuttanevat törmäilyä...mutta kala-osastoa sentään koen osaavani  ymmärtää, vaikken kalailusta aina niin pidäkään...Kuu merkit kokisin ennemminkin toisiaan täydentävänä kuin ongelmana kuitenkin...

Ja yllättävää kyllä, mustasukkaisuus ja omistushalu ja hallinta eivät ole ongelmia tässä suhteessa. Ekaa kertaa saan sen kaiken vapauden taistelemati, minkä tarvitsenkin Smiley

Mutta siis mimmosia ne on ne veet missä tuommonen vesihiisi ui? Osaako joku avata tämmöselle, joka ite liitelee korkeella ja kovaa, kipakasti ja keveesti?
« Viimeksi muokattu: 17.02.2016 08:01:52 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 18.02.2016 16:47:58 »

Herran  mars on   kalat  yhtymä  vesta  :Smiley Venus  merkkiä  vesimies ja yhtymässä mun aurinkoon.
 Hänen merkurius on  oinas, yhtyen  juno ja  aurinko...kaikki enemmän tai vähemmän yhtymässä mun  kuu
Mulla myös kalaisat  venus mars vesta. Yhtyvät miehen MarsVestaan.

Ihanan kiehtova ja avartava ajatus nuo 101 variaatiota...pidän siitä Smiley

Juu, mulla  uranus jousimies aspect_con jupiter aspect_con askendentti

"life is very heavy to me, and it is so light to you.. "...juu! Ja hyvin vaikea on edes ymmärtää, ettei ymmärrä sitä, mistä sen toisen oleminen ja eläminen kumpuaa. Mikä sitä toista vie ja miksi se vie?

Ja minulle se elo on nopeaa, hälle hidasta...mutta tuntuu, että ehkä sitten Mars vaikutus pistää eteenpäin, kun hän on aikansa uiskennellu, sitten kyllä tapahtuu.

Vesi ja tuli. Juu. Tunnetta. Joka hällä jää hautumaan siinä, kun minä päästän ulos samoin tein Cheesy

Yhteinen juttu näyttäs olevan, että kummallakin on maa heikosti edustettuna kartalla...eli päästään nopeesti vaikka mihin suuntaan, mutta järki puuttuu Tongue?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.02.2016 23:04:37 »

Juu, kyllä tässä on palluroita paikallaan...siinä kai sitä syytä, miksi yhdessä polskitaan eteenpäin, vaikka ei todella ole helppoa  buck2

Kala ja oinas... toinen menee sisään ja toinen menee ulos ja sitten tulee skorpioni ja rakentaa väliin muurin ettei kukaan enää ramppaa mihinkään Tongue

Onko sulla jotain kuvauksia noista? Mitä oot miettiny? En nyt tarkota että kaikkia 101 ( tai +) variaatioita kuvailisit, ja tuossa tulikin jo jotakin..mutta miten se  aurinko eroaa jos on vaikkapa   neitsyt, kun Merkkari on neitsyessä verraten siihen että se olisi vaikka vaa'assa?

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: