Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hmmmm.  (Luettu 5902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 31.05.2014 20:42:10 »

http://www.ascensionhelp.com/blog/2013/08/23/why-i-am-no-longer-a-light-worker/
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 02.06.2014 15:20:26 »

Ihan asiaa. Kyllä myös Barry Long ja moni muu on ollut samaa mieltä siitä että ns ylösnousseet mestarit ovat vain psyykkisesti lahjakkaita. Olen itse saanut kokemusta erilaisista energioista ja ovat osittain totta, kun oppii erottamaan ne ns valon energiat puhtaasta rakkaudesta ja myötätunnosta niin on jo pitkällä. Alkuun voi tuntua siltä että tietyt energiat vain korostavat egoa ja saa haluamaan taisteluihin mukaan tai sitten alkaa oma ns energiaympäristö muuttumaan siten että huomaat olevasi vain välikappale tässä suuressa maailmassa ja dualismin edustajien kanssa. Mutta en tiedä, onko siinäkään mitään pahaa, kait tässä joku idea on kuitenkin takana ja itse olen sanonut ei heille, kumpaillekin.
Itse olen yrittänyt arvostaa kaikenlaiset energiat olemassaolon oikeutettuna mutta en silti hyväksy kaikkea enkä halua olla niistä osallisena.
Oman oppaani energiat ovat niin totaalisen erilaiset kun nämä kylmästä valosta tulleista että osaan jo aika hyvin nämä erottaa. Kylmästä valosta tulleet ovat erittäin maskuliiniset, kovat, lujat ja täynnä egon voimaa mutta kait se voi ajoittain olla hyvänä apuna omassa kavussa. Mutta kait on sitten meitä jotka haluavat elää omassa rauhassa ja olla henkisesti vapaana, tuodaakseen sen oman ainutlaatuisen energian tähän maailmaan. Kaikille löytyy se oma sopiva tie eikä kenenkään ole mitenkään sen huonompi kun toinen, erilaiset vain.
Jotkut ovat hyvinkin lojaaleja ns mestareille ja heillä onkin ns aktoriteettiä omissa energioissa, joten kait he ovat jollain lailla sitten kamuja keskenään. Ja kaiketi jotkut sitten huomaa että ei enää halua olla osallisena jatkuvaa dualismia vaan valitsee itselleen hieman rauhallisemman elämän.
Kerran tuli sellainen "maailmanherruus" energia käymään 5 minuutiksi ja tuolloin tajusin sen tarkoituksen ja sanoin vain että kiitos mutta nyt voit lähteä. Se oli siinä omassa "herruudessaan" hemmetin pelottava, ei siis pimeä ja pelkoa herättävä vaan tajusin että joku joka palvelee tuota energiaa täytyy tuntea itsensä todellakin maailman herraksi ja valtiaaksi. Onhan näitä. Pick your own  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.06.2014 18:19:33 »

Kanavointien kanssa ei kannata arvostelukykyä heittää romukoppaan.

Tuleepa tässä mieleeni eräältä toiselta palstalta mieshenkilö, joka alkoi kanavoida humanoideja. Alkuun kuului sellainen valtaisa rakkausenergian syöksy, joka sai miehen ilmeisesti vakuuttumaan, että nämä ovat hyvällä asialla. Sitten ne viestit olivat pitkälti maailmanloppuaiheisia, ihmiskunta on kovin turmeltunut ja jotain tartteis tehdä. Humanoidien suunnitelma oli, että naisten rintojen manipuloimana kaikki maailman miehet tulevat kuolemaan sukupuuttoon (muistaakseni ihan näinä päivinä) ja vain tämä kanava on pelastaja, joka joutuu aloittamaan uuden rodun niiden jäljelle jääneiden naisten kanssa.

Taisin herralle mainita, että olisi hyvä kyseenalaistaa lähde ja mielessäni ajattelin, että humanoidit olivat vain hulluja pilailijoita, jotka pitivät lystiä herkkäuskoisen yksinäisen miehen kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.06.2014 18:31:26 »

Grin mutta kanavat voivat olla hemmetin uskottavia ja tämä on juuri se pelottava juttu.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 02.06.2014 21:21:52 »

Kiitollisuutta oon miettiny paljon! Ja muutenkin hyvää keskustelua tässä.
Jos se on pyyteetöntä, niin miksi siitä vaaditaan kiitollisuutta?
Siis jos minä pyyteettömästi teen jotain jollekin, niin en tosiaan tee sitä siksi, että odottaisin saavani siitä vastapalvelukseksi mitään, en edes kiitollisuutta.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 02.06.2014 23:07:53 »

Hän sanoo että koettu/aistittu hyvyys ja rakkaus eivät ole luotettavia indikaattoreita siitä onko joku olento tekohyvä vai oikeasti hyvä?

Eiväthän ne ihmisilläkään ole. Moni aika pahoinkin häiriintynyt osaa ensimmäisillä tapaamisilla saada vastapuolen tuntemaan itsensä erittäin ihailluksi ja rakastetuksi, ja karmea totuus valkenee sitten myöhemmin.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 03.06.2014 00:05:19 »

Toi kiitollisuus toi mieleen sen miten kristinuskossa hoetaan ihan älyttömästi kiitos, kiitos, kiitos, kiitos, kiitos. Kiitos etukäteen, kiitos takakäteen, kiitos kaikesta mitä on ja tulee olemaan, ihmeistä joita ei vielä ole näkynyt ja niistäkin ihmeistä jotka jätit tekemättä että oppisin jotain.
Opetetaan että rukouskin toimii paremmin jos sen tekee muodossa "kiitos jo nyt että näet tämän pulmallisen probleemani ja autat, kiitos että tämäkin probleemani ratkeaa vain sinun ansiostasi, kiitos että hauki on kala".  idiot2

Juu olen yrittänyt hokea tuollaista muissakin yhteyksissä. Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä suuremmin minun tarvitsee myöntää itselleni että hei, jos minun pitää muistuttaa itselleni kiittää yhdessä tilanteessa jossa on vain käsketty käskemisen perään kiittää, kun kaikissa muissa tilanteissa se kiitos tulee ihan luontevasti ja automaattisesti ihan käskemättä, niin se yksi tilanne lienee jotenkin kieroutunut ja asiaa pitää miettiä uudelleen.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 03.06.2014 05:38:55 »

Ehkä tässä opetetaan olemaan noin yleisesti kiitollinen mutta jos minulta vaaditaan palvontaan niin sitten tulee stop, en vain kykene.
Itse en aina edes kiitä oppaani jos pyydän apua vaan pyydän ystävällisesti ja se pitäisi riittää. Mutta kait tässä saattaa olla se asetelma että yritetään opettaa että hyvikset henkimaailmassa ovat ns astetta ylempänä ja minä raasu saan luvan olla kiitollinen kun joku korkea-arvoisempi tulee ja auttaa. Niin no sitten meitä on kastitettu, eikö  coolsmiley
Itse pidän niistä henkimaailman auttajista jotka ovat kuin ystävät, he eivät vaadi minulta mitään, auttaa lempeästi ja ovat muutenkin tasa-arvoisia minuun nähden.
tallennettu

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 03.06.2014 05:43:40 »

Tulipa mieleen noista kanavoinneista sitä että toi yletön "rakastamme teidät paljon" jota viljellään ei ihan uppoa minuun, ei vakuuta ihan. Toinen juttu on se että en ole koskaan kokenut olevani mikään valontyöntekijä noin niin kun sisäisesti, jossain vaiheessa polkuni alussa tuntui että en kuulunut joukkoo kun en vain tunnistanut olevani valotyöntekjiä, en vieläkään. Minusta koko ajatus tuntui vieraalta.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: