Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien toistuvuus  (Luettu 3026 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yonnahh
Satunnainen astroilija
*

Back to Australia

Profiili
« : 09.06.2014 16:06:36 »

Heippa,

haluaisin apua mun pieneen ongelmaan. Oon tuntenut erään ihmisen suurinpiirtein pari vuotta ja näen hänestä unia säännöllisin väliajoin. Ensimmäinen uni, jonka muistan hänestä nähneeni on puolentoista vuoden takaa, sattui olemaan aika intiimi joten ei siitä sen enempää.

Myöhemmissä unissa hän ollut ns. vieraileva tähti, jossa hän ns. muistuttelee itsestään millainen hän on. Yhdessä unessa hän "poisti" mun päänsärkyni energiahoidolla. Parissa unessa ollaan päädytty suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme. Yhdessä unessa ei tapahtunut muuta, kuin että olin sairaalassa ja hän mun vieressäni seisomassa ja synnytin meidän yhteisen lapsen. Ennen näitä unia näin myös unta, että asuttiin yhdessä ja mä olin itse vetänyt kauheat raivarit jostain ja olin pakkaamassa mun tavaroita ja oltiin "eroamassa". Hän sitten jotenkin näki mun raivarin läpi, että pelkäsin läheisyyttä. Yhdessä unessa heiluin jossain koulussa, ja tää mies oli sitten pitämässä siellä jotain seminaaria. Hän sitten sanoi mulle vaan siinä unessa, että "etsä mua pysty unohtamaan vaikka haluaisit".

Kaikenlaista, hän on aina ollut todella lempeä ja huomaavainen. Oma itsensä, unissakin siis. Viime yönä näin unta, että oltiin samoissa illanistujaisissa ja hän sitten tapitti mua vähän väliä ja mä välttelin näyttämästä, että huomasin. Jostain syystä kaaduin "vahingossa" jonkun toisen miehen syliin ja näin, että hän katsoi tiiviisti, mitä tapahtui. Mä flirttailin ja jossain kohtaa huomasin hänen hävinneen sohvalta ja ajattelin unessa, että hän on mustasukkainen. Mietin unessa myös, miksi hän tuijottelee vaan ja on kiinnostunut, mutta ei tee asialle mitään. Itsehän hain häntä yhtä paljon katseellani unessa.

Todellisuudessahan olen jutellut tän miehen kanssa pääasiassa netissä, kaiken tän parin vuoden ajan. Pari kertaa ollaan nähty. Mä olin (olen) ihastunut, niin oli hänkin. Tarina päättyi kuitenkin sillä tavoin, että hän ilmoitti kiinnostuksensa lopahtaneen.

Mun ongelma on siis siinä, että haluan tästä tilanteesta pois. En halua enää mitään toivoa synnyttäviä unia itselleni. Koitan vain unohtaa koko ihmisen. Kenestäkään toisesta ihmisestä en vaan oo nähnyt yhtä paljon unia. Tän kans aina unet kehittyneet johonkin suuntaan. Ei koskaan varsinaista toistoa sisällöissä. Mitä tää on ja miten mä saan ton jotenkin sitten "eteenpäin", että ne unetkin jotenkin päättäis sen?

Mä tuun oikeesti hulluksi, kun tää on jatkuvaa. Cheesy Aina sama kaipaus ja rakkaus unessa. Rakkaudessa ja kaipuussahan ei sinällään oo mitään pahaa, mut mun muu elämä kärsii, jos alan kaivata ja ikävöidä ihmistä, kenen kanssa ei oo enää ees tekemisissä.  tickedoff
tallennettu

Au, Venus: oinas Nouseva: rapu Kuu: leijona Merkurius: härkä Mars: kaksoset
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 09.06.2014 17:05:19 »

Oisiko sulla sitten jossain kohtaa ollut aika suuret toiveet tätä miestä kohtaan ja käsittelet pettymystäsi ja rakkauden kaipuutasi näillä unilla.

Hän on myös voinut jämähtää uniisi edustamaan jotain asiaa ihan omassa itsessäsi. Jos näin on, niin luultavasti sellaista jota et meinaa itsessäsi oivaltaa, koska unia on niin paljon. Noissa tapauksissa oivalluksen myötä unet sitten vähenevät/lakkaavat.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: