Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaakanainen ja vesimiesmies??  (Luettu 14384 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« : 15.05.2006 12:30:56 »

Onkos kellään kokemusta tästä yhdistelmästä? Millaisia ongelmia/positiivisia puolia on vastaan tullut?

Oma suhteeni tähän vesimiesmieheen alkoi todella romanttisesti ja intensiivisesti, mutta samalla mies vaikutti jatkuvasti aika etäiseltä, vesimiehille kai tyypillisesti... Jokin aika sitten päätin nostaa kissan pöydälle ja kysyin melko suoraan, minkälaisena hän suhteemme oikein näkee ja haluaako hän sitä mahdollisesti syventää. Tämän jälkeen mies muuttui entistä etäisemmäksi, kuitenkin antaa ymmärtää että haluaisi jatkaa tapailemista.

Valitettavasti tiedossa ei ole miehen tarkkaa syntymäaikaa joten nousumerkkiä en osaa sanoa... Itse olen noususkorppari, mikä tekee kai minustakin aika vaikeasti saavutettavan ja sulkeutuvankin välillä. Tämä ei tietysti auta asiaa jos molemmat ovat hieman kykenemättömiä puhumaan tunteistaan.

Tällä hetkellä lähinnä mietin, pitäisikö unohtaa koko mies vaiko yrittää vielä muodostaa jonkinlainen yhteys... En haluaisi vielä luopua toivosta, mutta toisaalta on aika rasittavaa jatkuvasti arvailla mitä miehen päässä oikein liikkuu ja onko hän oikeasti kiinnostunut.

Tällaisia juttuja pohtiessani olisi kiva kuulla myös muiden kokemuksia vaaka-vesimies-suhteista... Suuri kiitos jos joku jaksaa vastata.  Kiss
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 16.05.2006 18:58:18 »

Vaaka - Vesimies:

Hehkuvaa lempeä ja ilmavaa onnea! Tämän ilmaparin yhteiselo liitää kuin siivillä. Heillä on koko joukko värikkäitä, mielenkiintoisia tuttavia ja lämpimiä, omintakeisia ystäviä, joiden kanssa he voivat kehittää mukavaa puuhaa myös sydäntalven pimeiksi illoiksi. Laiskanpulskea boheemisuus onkin vaaka - vesimies -parin tavaramerkki. Heidän elämänsä soljuu eteenpäin mukavasti omalla painollaan, he stressaantuvat ainoastaan, jos rahaa ei ole.

(Lähde: Suuri Horoskooppikirja (Karisto))

Vaa'an ja vesimiehen välillä tuntuu heti vallitsevan sielujen sympatia. KUmmaltakin suorastaan pulppuaa ideoita, jotka sulautuvat kerrassaan huimiksi visioiksi. Nämä ilman merkit innostavat toisiaan yhä uusiin keskusteluihin niin, että he miltein haltioituvat toisistaan. Venuksen vaikutuksesta haaveellinen ja taiteellinen vaaka koettaa suostutella vesimiehen tunteet esiin - ja onnistuukin siinä joskus. Molemmat eläinradan merkit ovat hyvin seurallisia ja hankkivat mielellään paljon ohjelmaa itselleen, niin ettei toisen alituinen asioilla juoksu häiritse toista, jolla myös riittää touhua. Vesimies tuo suhteeseen tasapainoa ja helpottaa vaa'an päättämättömyyttä tallaamatta mitenkään hänen varpailleen. Vaaka, joka on synnynnäinen diplomaatti, suhtautuu vesimehen itsepäisyyteen juuri oikealla tavalla. Jos tämä pari vain säilyttää tunne- elämänsä riittävän syvällisellä tasolla, heidän suhteensa aivan ilmiselvästi kestää!

(Lähde: Rakkauden tähtitaivas; Jonathan Sternfield)

Lupaa siis oikein hyvää näin teorian pohjalta  smitten  smitten  smitten
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.2006 20:49:13 »

Kiitos Jinx!  Smiley

Mukava tietää että ainakin teoriassa juttu voisi toimia...
Tuollaista "sielujen sympatiaa" se saattaisi varmasti parhaimmillaan ollakin, kunhan vain oppisi tulkitsemaan vesimiehen tunne-elämää vähän paremmin...  :Smiley
tallennettu
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2006 15:25:10 »

Heissan Miumiu  Smiley

Itse olen vaaka ja mieheni on vesimies  coolsmiley

Mä olen harjoitellut nyt vesimeihen tunne-elämää reilu 1½ vuotta ja nyt olen hieman oppinut siihen.
Vaikeaa on välillä aina ollut, mutta nyt menee ihan hyvin, paitsi mies "singahtaa" pari kertaa päivässä jollekin ihan omalle planeetalleen ja sinne ei ole mitään yhteyttä täältä maasta...  tickedoff
Sen jälkeen kun ymmärsin etten häiritse häntä kesken "singahtamisen" ja muiden "yhteyksien" elämä on ollut ihanan leppoisaa  smitten
Elämä vesimeihen rinnalla on mahdollista   Wink
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #4 : 17.05.2006 16:55:51 »

Tervehdys Tiav!

Tuo toisille planeetoille singahtelu kuulostaa kyllä tutulta ilmiöltä... Kai sitä pitäisi vain oppia siihen ettei ota sitä mitenkään henkilökohtaisesti.

Hienoa että sinä ja miehesi olette saaneet suhteen toimimaan.  smitten
tallennettu
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #5 : 18.05.2006 09:02:15 »

Hello taas Miumiu!

Minulla meni tosiaan tovi (lue: liki vuosi) ennenkuin opin ettei siinä omille planeetoille singahtamisessa ole mitään henkilökohtaista. Se sai minut aluksi ihan raivon partaalle  knuppel2
ja voit kuvitella kun olen nousu-skopppari minkälaista kieltä sitten käytin , kun luulin että mut on henkisesti hyljätty...
Ja kun meiheni "palasi" takas maanpinnalle hänellä ei ollut aavistustakaan miksi olin raivopäinen...  uglystupid2

Mutta niin kuin sanoin, elämä on nyt lähes auvoisaa  smitten

tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 18.05.2006 09:19:28 »

Jokin aika sitten päätin nostaa kissan pöydälle ja kysyin melko suoraan, minkälaisena hän suhteemme oikein näkee ja haluaako hän sitä mahdollisesti syventää. Tämän jälkeen mies muuttui entistä etäisemmäksi, kuitenkin antaa ymmärtää että haluaisi jatkaa tapailemista.


Itse vesimiesnaisena sanoisin, että anna tilaa. Tokihan asioista pitää keskustella, jos ne vaivaavat, mutta valittettava totuushan on se, että kun vesimies haluaa sitoututa, hän tekee sen ihan itsestään. Ja luulen, että monilla (varsinkin miehillä) on sama juttu.
Se, että toinen ns. "nostaa kissan pöydälle" ja alkaa keskustelemaan siitä, että tämä tälläinen ei hänenlle riitä, on omiaan karkoittamaan ainakin veskarin.
Antaa mahdollisuus itse tulla siihen tulokseen, että tuon naisen/miehen kanssa haluan olla.
Tiedän, että se ei ole helppoa ja jos veskarisi ei toimi halutulla tavalla, etkä ole halukas katsomaan, mihin tilanne johtaa, niin ehkä kannattaa nostaa kytkintä.
Jos itsehillintäsi kestää, anna mennä päivä kerrallaan ja katso, mihin tilanne johtaa.
Tilanne on hieman sama, kuin yrittäisit saada pikkulinnun syömään kädestäsi.
"Nostamalla kissan pöydälle" ja vaatimalla asiaa, karkoitat linnun takuulla ja kestää aikaa, ennenkuin hän palaa, jos palaa ollenkaan.
 
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #7 : 18.05.2006 13:38:21 »

Hei Selkälokki!

Kiitos ajatuksia herättävästä kirjoituksesta.  Smiley

Vähän noin olen ajatellutkin, että taisin haluta liikaa liian pian. Yleensä olen vähän liiankin kiltti, enkä tuo tarpeeksi selkeästi omia toiveitani esille, joten nyt päätin kerrankin "repäistä" ja kysyä mieheltä asioista suoraan. Taisin vaan harjoitella tätä selkeämpää itseilmaisua väärän miehen kohdalla...  Embarrassed

Kyllä varmaan olisin valmis ottamaan päivän kerrallaan, välillä vaan rasittaa se epävarmuuden tila ja pelko siitä, että lopussa joutuu pettymään. Mutta niinhän se on aina ihmissuhteissa, mikään ei ole varmaa... Kai sitä pitää nyt vain katsoa mitä tuleman pitää, pallo on joka tapauksessa tällä hetkellä kyseisellä vesimiehellä.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2006 13:42:05 kirjoittanut miumiu » tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #8 : 18.05.2006 13:47:15 »

kerronpa oman kokemukseni vaakanaisena ja exvesimiesmiehestäni..  Embarrassed
Meilä alku oli ihana..sain kuulla kuinka tärkee oon ja kuinka paljon se minua rakastaa jne .. no kun muutimme yhteen nii ei se enää ollutkaan kivaa se että  soiteltiin 10 min välein perään ja sitä rataa..se alko ahistaa..sitten tuli hirvittävä mustasukkasuus tai ehkä se oli ollu sitä jo alusta asti mutta toisaalta alussahan kaikki on niin sumean peitossa ku luulee että rakastaa..no 7 vuotta yhessä ja hyvä olis ollu jos oisin itse ollut vain kotona ja vain miestäni varten olemassa..kavereita ei saanut olla tai siitä tuli järjetön riita..ja sit se meni siihen että ei kukaan enää halunnu edes kahville meille tulla mieheni käytksen vuoksi..
No tuo oli vain minun kokemukseni vesimiesmiehestä ja voihan se olla että hänellä olis se sairaalloinen mustasukkasuus ollut vaikka olis ollut mikä horoskoopiltaan  Huh mene ja tiedä..mutta en halua lannistaa ja pidän peukkuja että onnistutte suhteessanne ja saatte sen toimimaan..  smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 18.05.2006 14:12:08 »

Hei Selkälokki!

Kiitos ajatuksia herättävästä kirjoituksesta.  Smiley

Vähän noin olen ajatellutkin, että taisin haluta liikaa liian pian. Yleensä olen vähän liiankin kiltti, enkä tuo tarpeeksi selkeästi omia toiveitani esille, joten nyt päätin kerrankin "repäistä" ja kysyä mieheltä asioista suoraan. Taisin vaan harjoitella tätä selkeämpää itseilmaisua väärän miehen kohdalla...  Embarrassed

Hei Miumiu!
On ihan oikein, että tiedät mitä haluat ja tärkeää onkin, että et alistu lattiamatoksi kenellekään ja hyväksikäytettäväksi...
Säilytä vaan oma itsenäisyytesi ja omat juttusi.
Tosihan se on, että vaikeita asioita nämä ovat, parisuhde yleensäkin.
Ja sekinhän on mahdollista, ettei tuo veskarimies halua mitään syvempää...
Mutta se on varma, että jos haluaa ja jos hän  on valmis sitoutumaan, niin kyllä hän sen ilmaisee.
Onhan se sellaista tasapainoilua nämä parisuhdejutut.. Undecided
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #10 : 18.05.2006 19:28:03 »

sitten tuli hirvittävä mustasukkasuus tai ehkä se oli ollu sitä jo alusta asti mutta toisaalta alussahan kaikki on niin sumean peitossa ku luulee että rakastaa..no 7 vuotta yhessä ja hyvä olis ollu jos oisin itse ollut vain kotona ja vain miestäni varten olemassa..kavereita ei saanut olla tai siitä tuli järjetön riita..ja sit se meni siihen että ei kukaan enää halunnu edes kahville meille tulla mieheni käytksen vuoksi..


Ikävää että sinulla on ollut tuollainen kokemus... Tämä kyseinen vesimies, johon olen tutustunut, ei vaikuta mitenkään mustasukkaiselta. Olen ajatellut että mustasukkaisuus ei ole vesimiehille kovin tyypillinen ominaisuus, ainakaan sen perusteella minkälaisen käsityksen itse olen saanut. Ehkäpä tämä sinun exmiehesi oli tosiaan poikkeus...ja kyllä kai siihen muutkin astrologiset tekijät vaikuttavat. Itsestäni sen sijaan löydän aina välillä pientä mustasukkaisuutta, noususkorppari kun olen... Embarrassed

mutta en halua lannistaa ja pidän peukkuja että onnistutte suhteessanne ja saatte sen toimimaan..  smitten

Kiitos!  smitten
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #11 : 18.05.2006 19:35:11 »


Hei Miumiu!
On ihan oikein, että tiedät mitä haluat ja tärkeää onkin, että et alistu lattiamatoksi kenellekään ja hyväksikäytettäväksi...
Säilytä vaan oma itsenäisyytesi ja omat juttusi.
Tosihan se on, että vaikeita asioita nämä ovat, parisuhde yleensäkin.
Ja sekinhän on mahdollista, ettei tuo veskarimies halua mitään syvempää...
Mutta se on varma, että jos haluaa ja jos hän  on valmis sitoutumaan, niin kyllä hän sen ilmaisee.


Jep, näinhän se on nähtävä... Ainakin olen tehnyt omat tunteeni tälle miehelle selväksi, joten yritän olla stressaamatta ja katsoa miten käy.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: