Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki sopisi neitsyt-naiselle kumppaniksi?  (Luettu 18406 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
laa-laa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #15 : 18.03.2006 12:44:11 »

Minun antoisin suhde on ollut Jousimiehen kanssa, joka on nouseva merkkini. Ehkä näin miehessä joitain sellaisia asioita, jotka olivat minussa vasta heräämässä. Kaksosiin (laskeva merkkini) ihastun tuon tuosta (mitä hurmureita!), mutta suhde noiden viipeltäjien kanssa on kyllä aika mahdoton Wink
tallennettu

AC Jousimies, Aurinko Neitsyessä, Kuu Oinaassa, Merkurius Vaa'assa, Venus Leijonassa, Mars Kaksosissa
selkälokki
Vieras
« Vastaus #16 : 18.03.2006 17:37:14 »

Ei voi olla totta, Risama!!!
Mieheni on myös nousu Rapu.
Heh, te sitten saatatte tietyllä tavalla olla samantyylisiä.
Miulla itselläni on juuri tuo Kauris nousussa...Että voisi sulle se Kauris sopiakin.
Mutta kyllä se siun tielle osuu, kun on osuakseen...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #17 : 18.03.2006 20:39:20 »

Risama, vai olet sinäkin nousurapu! No sitten se Kauris olisi sulle ihannepuoliso kaikin puolin! Neitsyt ja Kaurishan ovat muutenkin varsin hyvä pari.  Smiley

Minäkin olen nousurapu ja kumppanini on -yllätys yllätys- Kauris eli hänen järkevyytensä täydentää minun tunteellisuuttani. Tosin hänessä on paljon Jousimiestä (nousumerkki sekä Kuu Jousimies) eli joskus se järkevyys peittyy Jousimiehen kohelluksen alle.

Se on ihan totta mitä maarita tuossa sanoit että henkisen kehityksen aste vaikuttaa paljon. Itse olin nuorena kovasti hyvännäköisten miesten perään, ja nyt arvostan kumppanissa enemmän juuri hänen henkistä tasoaan eikä pelkästään ulkonäköä... Ja sitä uskollisuutta ja kykyä olla läsnä elämän hyvissä ja huonoissa hetkissä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #18 : 25.03.2006 01:24:45 »

Huh Niin,olen tuossa tutkaillut tuntemieni ihmisten syntymäkarttoja ja eräs niistä pomppasi silmiin... Pitkäaikainen seurustelukumppanini on kauris. Suhde päättyi miehen uskottomuuteen... Oli muita naisia.
Mutta, meidän välillä oli sellaista yhteen kuuluvaisuuden kemiaa..Hänen kanssaan oli jotenkin helppo olla. Ja kaikkien vaiheiden jälkeen olemme hyviä ystäviä vaikkei meistä enempään ollutkaan.
Niin,mies on siis aurinkomerkiltä kauris, kuussa rapu ja nousevana neitsyt.
En odota häntä takaisin,mutta ystävän hän on kullan kallis
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
heissu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #19 : 28.03.2006 21:46:55 »

En tiedä onko tästä mitään apua, mutta tarinaa tosielämästä  Wink

Minulla on kokemusta kaksosmiehistä. Ensin seurustelin lähes 12 vuotta kaksosen kanssa, saimme kaksi ihanaa yhteistä lastakin, mutta sitten minulta vaan loppui pinna. Herran itsekkyys riitti minulle ja totesin hänet myöskin epäluotettavaksi, sekä suhteen alkuaikoina hän kovin alisti minua, josta jäikin ikuset arvet itsetuntooni. Mutta jostain syystä 12 vuotta kestin tilanetta  Cheesy

Nyt olen naimisissa ja yllätys yllätys, kaksosen kanssa!! Välillä huomaan samanlaisia piirteitä uudessa miehessäni, mutta kuitenkin hän on niin erilainen ja hyvällä tavalla! Hän vaan tuntuu sielunkumppaniltani! Rakastan häntä aivan hillittömästi enkä voisi ajatella elämää ilman häntä! Me vaan kuulumme yhteen!  smitten

Kaksosista ja neitsyistähän aina sanotaan, ettei mitään toivoa suhteella ole  Shocked Mutta mielestäni ei asia ihan niinkään ole. Paljon työtä se vaatii, mutta kyllä minun suhteeni ovat myös olleet antoisiakin! Vaikken ensimäistä miestä kovin hyvällä muistele, sain kuintenkin kaksi ihanaa lasta muistoksi! Ja eihän nuo lapset olisi juuri tuollaisia, jos ne eivät olisi meidän lapsia  Wink Ja nykyinen mieheni on aivan mielettömän ihana, olemme olleet yhdessä jo viisi vuotta ja aina vaan tuntuu paremmalta  smitten

Joten minä väitän, että kaksonenkin on ihan hyvä valinta  smitten
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #20 : 29.03.2006 18:29:39 »

joku maa-merkkinen. Ei ehkä härkä..? mieluiten vaik öö tota en tiedä niitä mut silti Cheesy
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 30.03.2006 19:32:13 »

Kaksosista ja neitsyistähän aina sanotaan, ettei mitään toivoa suhteella ole  Shocked Mutta mielestäni ei asia ihan niinkään ole. Paljon työtä se vaatii, mutta kyllä minun suhteeni ovat myös olleet antoisiakin! Vaikken ensimäistä miestä kovin hyvällä muistele, sain kuintenkin kaksi ihanaa lasta muistoksi! Ja eihän nuo lapset olisi juuri tuollaisia, jos ne eivät olisi meidän lapsia  Wink Ja nykyinen mieheni on aivan mielettömän ihana, olemme olleet yhdessä jo viisi vuotta ja aina vaan tuntuu paremmalta  smitten

Joten minä väitän, että kaksonenkin on ihan hyvä valinta  smitten

Itse aurinko-neitsyenä olen myös vierastanut kaksos-miehiä... Vaikka deskendentti-merkkini onkin kaksonen!?!
Mutta viime kesänä pomppasi ja kohtasin todella ongelmallisen miehen (aurinko-kaksonen) , jonka kanssa oli vähäsen pakko hioa omia särmiä, vaikka syteenhän se sitten menikin...
 uglystupid2
tallennettu

rita70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


sielu täynnä rakkautta


Profiili
« Vastaus #22 : 01.04.2006 15:34:14 »

Olen itse vaakanainen ja miesystäväni on neitsyt. Olen nouseva neitsyt ja olemme huomanneet suhteessamme, että meillä on paljon yhteistä. Nauramme myös samoille asioille. Vaakana olen kuitenkin pohdiskeleva ja haluan keskustella asioista ns.vakavasti. Mieheni taas on leikkisä, enkä aina saa vastauksia tai suoria kommentteja asioista. Hän miettii niitä itsekseen ja on tavallaan sulkeutuva. Hän haluaa elää tässä ja nyt, eikä mieti sen kummemmin menneitä eikä tulevaa. Itse haluan liikaakin pohtia asioiden kulkua ja olla siten vaikuttamassa omiin tekemisiin parhaalla mahdollisella tavalla. Minulla on myös useita neitsyt ystäviä.

Mitä mieltä itse olet omasta avoimuudestasi. Olen myös kuullut, että neitsyelle sopisi parhaiten maa merkit, mutta itse vaakana huomaan tulevani toimeen neitsyiden kanssa. Johtuuko se sitten nousevasta merkistäni, joka on neitsyt, sitä en tiedä.

Kaikkea hyvää elämääsi.
tallennettu

Aurinko vaaka
Kuu leijona
Mars neitsyt
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #23 : 01.04.2006 15:44:36 »

Hei Rita!

Olen avoin ja sosiaalinen luonne. Pohdin ääneen ongelmia ja muiden mukaan jopa tuskastuttavuuteen asti, sillä käännän mielen sopukoissa kaikki kivet ja kannot. Pohdin niin kauan kunnes asia on mielessäni valmis.
Sulkeutuneisuus ei kuulu mulle.
 Grin Eräässä hauskassa takavuosina myynnissä olleissa Karvinen-aiheisissa horoskooppikortissa neitsyttä kuvailtiin "todelliseksi murehtijaksi joka on todennäköisen vatsahaavan uhri"  Grin
Pitänee paikkansa murehtimisen osalta. Cheesy
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
helga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #24 : 04.04.2006 19:20:47 »

Mulla myös kokemusta kaksos-miehistä tai tarkemmin sanottuna miehestä. Olen seurustellut kohta 8 vuotta kaksosen kanssa ja hyvin menee edelleen. Laskeva merkkini on kaksonen, voisikohan sillä olla merkitystä asiaan? Niin ja nousevalta merkiltäni jousimies.
Aina ei tietysti ole niin helppoa, kaksosia kun tuntuu vaivaavan pieni sitoutumiskammo, olemme kihloissa, mutta naimisiin ei ainakaan miehen mielestä ole kiirettä (sama koskee perheen perustamista) ja muutenkin kaksoseni viihtyy joskus liikaakin baareissa kavereittensa kanssa, mutta muuten koen että kaksos-mieheni tuo elämääni sitä kaivattua rentoutta ja hauskanpitoa jota tarvitsen, tuppaan neitsyenä ottaa asiat vähän liian vakavasti...
tallennettu
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #25 : 23.04.2006 11:29:37 »

Olen neitsyt ja mieheni on vaaka. Yhdessä oltu 14 vuotta ja aika hyvin on mennyt. Että toki nyt joskus on jotain kränää, niinkuin aina on jokaisella, se on selvä, mutta ei mitään suurempaa ( ? ) ja tosi harvoin oikeastaan. Riippuu niin monista asioista. Yksi kompastuskivi voisi olla vaa'an puhumattomuus asioista, että jättää asiat selvittämättä..tai kai se on miesten yleinen tapa, että ei puhuta. Mutta silti sanoisin, että vaaka unohtaa eikä kaivele menneitä "turhan päiten". Tiedän pari muutakin neitsyt-vaaka paria, hyvällä liitolla.  Smiley

Ja justiin neitsyelle sopii myös toinen neitsyt, kauris, ehkä rapu ja kalat, myös-yllätys yllätys- leijona. Leijonan kanssa voi ehkä eniten olla kuitenkin hankalaa näistä. Sitten mitkä ei mielestäni sovi, on jousimies ja skorpioni ainakin.  :Smiley

Mutta, liikaa ei mielestäni kannata tuijottaa merkkeihin, jos rakastuu niin rakastuu  smitten ja liitosta voi tulla mitä parhain, oli sitten merkki mikä tahansa. Ja mitä neitsyen pilkunviilaamiseen tulee niin joo, mutta niitä oman merkin huonoja puolia pitää yrittää työstää pois ja antaa enemmän tilaa niille hyville puolille. Opettelemista riittää, mutta tämä on jo hyvä, kun on tuon edes oivaltanut. Mitäs vielä? Niin, mielestäni myös kasvatuksesta ja ympäristöstä on kiinni luonteet, joskus voi tulla eteen merkki, mikä ei vaikuta yhtään siltä merkiltä mikä hän on.

T: Karoliina
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #26 : 23.04.2006 13:38:38 »

Kuten tuolla aiemmissa viesteissäni olen kertonut, niin vedän puoleeni vaaka-miehiä. Mm. entinen mieheni oli vaaka, joka ei ollut tasapainossa itsensä kanssa,hänen jälkeensä seurustelin vuosia toisen vaa´an kanssa joka oli erittäin tasainen luonteeltaan, jopa joskus tylsä  buck2
Ja sen jälkeen olen tutustunut vaakamiehiin jotka ovat ex-mieheni tavoin tasapainottomia. Mutta vaa´oissa ja neitsyissä on se samaa, että kummatkin pyrkivät täydellisyyteen ja etsivät sitä ikuista rakkautta.
Sitten on kaurismiehiä joilla kaikilla sama piirre, eli pitävät tunteensa piilossa ja pelkäävät hylätyksi tulemista eivätkä siten sitten uskalla lähteä tutustumaan kunnolla. Viileät, hillityt ja hallitut kauriit  Undecided Neitsyillä ja kauriilla on yhteistä turvallisuuden hakeminen.
Juu, se on kyllä ihan totta, että elinympäristöt ja elämän kohtalot tuo omia säväyksiä luonteeseen ettei kaikkia pidä laittaa astrologisen merkin piikkiin.
Ja muutenkin ihmissuhteet ovat kaikkein vaikeimpia asioita ja pitäisi aina jaksaa muistaa, että jokainen ihminen on laitettu tieni varrelle syystä että oppisin jotain sekä itsestäni että siltä toiseltakin, vaikka olisi miten negatiivisia kokemuksia. Jälkeen päin sen monesti huomaa, että noinhan sen piti mennäkkin.
 idiot2
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #27 : 22.05.2006 19:02:18 »

Riippuu paljolti muista. Itse vaikka olen neitsyt en tule toimeen neitsyt merkkisten kanssa kun taas tuntuu että nykyisen miesystäväni kanssa toimii ainakin tällä hetkellä kaikki ja hän on jellona.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: