katzuuuuu
Satunnainen astroilija
|
|
« : 15.02.2015 05:17:04 » |
|
Tapasin noin vuosi sitten ensimmäisen kerran erään miehen, johon ihastuin samalla sekunnilla kun hänet näin. Aiemmin olen ollut samankaltaisissa "äkki-ihastumisissa" kuin pieni teinityttö, hihitellyt ja muuta, mutta nyt tuli hyvin itsevarma olo; "Tuossa se on, ihan sama miten kauan menee aikaa, mutta kun aika on oikea, tuo mies on mun". En ole siis pyrkinyt etsimään miehen henkilökohtaisia tietoja käsiini tai pyrkinyt tapaamaan häntä, vaan odottanut kokoajan "oikeaa hetkeä". Mutta valotetaampa ensin mitä tuona iltana tapahtui, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran.
Mies on hyvin sulkeutunut. Tarkoitan tällä sitä, että hän ei päästä ketään lähelleen ja siihen on hyvä syy, kun kyseessä on kuitenkin eräänlainen julkisuuden henkilö (muusikko). Ei ole ollut siis missään päivälööpeissä pitkiin aikoihin, mutta ei ole mikään tuntematonkaan tapaus. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka tietää olevansa hyvännäköinen ja tietää olevansa karismaattinen = tietää että naiset lankeavat hänen jalkoihin. Keskustelin hänen kanssa musiikista ja kaikesta "p*skasta" jos niin voi sanoa. Eli melko kaverillista keskustelua. Tuli hyvin selville, että hän sanoo asiat suoraan ja seisoo oman mielipiteensä takana vahvasti.
Mitään erikoista ei siis illan aikana sattunut. Mutta no, pari viikkoa sitten huomasin, että hän on tulossa kotikaupunkiini maaliskuulla keikalle. En ajatellut asiaa sen kummemmin, totesin vain että menen tuonne, koska hyvää musiikkia jaksaa aina kuunnella. Olen kuitenkin tuon jälkeen nähnyt joka yö hänestä unta. Toisena yönä hän on juuri sellainen kuin livenä, sanoo asiat suoraan, on hieman karkea ja ehkä joidenkin mielestä loukkaavakin. Toisena yönä taasen hyvinkin lempeä sanoissaan ja teoissaan, enemmän avautunut. Olen nyt siis kaksi viikkoa nähnyt näitä unia ja yrittänyt miettiä, mistä se johtuu. Joskus olin ihastunut erääseen mieheen, josta näin aina "enneunen" ennen kuin tapasin hänet. En siis tiennyt tapaavani häntä, mutta sain aina sellaisen tunteen tai unen.
Tätä kaikkea hämmentää myös se, että ennen kuin olin tavannut tämän miehen (josta nyt näen unta), tuttavani ennusti minulle tarot-korteista, että paikalla on myös mies, joka ei välttämättä ulkopuolelle näytä sitä, mutta voisi jopa tykätäkin minusta, mutta aika ei ole oikea. Lisäksi hän kuvaili tätä miestä sanoin "loppujen lopuksi hyvä mies". Tuona iltana kun näin hänet ensimmäisen kerran, kuulin hänen ystävän sanovan täsmälleen nämä samat sanat hänestä. Joten, unien tulkitsijat, auttakaa pientä! Voisin toki äidiltänikin näistä kysyä, hän kun näkee itsekin enneunia ja tulkitsee niitä jonkin verran, mutta sitä kiusoittelun määrää... Ei, pyydän nyt apua teiltä.
|