Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lukit/hämähäkit  (Luettu 8571 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 19.05.2006 09:25:47 »

Kaunista perjantaita ihan jokaiselle!

Olen jo aamulla ennen kukonlaulua käynyt lenkillä ja kotiin palattua syöpäsin ja oikasin itteni sohvalle.
Unihan siinä tuli,mutta millanen....Yäk! Shocked
Istuin autossa.Kyytiläisinä en muista muita kuin poikani.Autosta noustessa huomaan,että etupenkkien turvavöissä on lukkeja,molemmissa vöissä yksi. Lisäksi peruutuspeilillä huomaan ison musta-keltaisen hämähäkin. Päivittelen unessa,että mistäs ihmeestä hämikset on kyytiin tulleet ja miten en huomannut niitä aiemmin,lukkikaan kun ei ole ihan pieni hämis.
Seuraavassa "kuvassa" olemme sisätiloissa,ilmeisesti keittiössä, seuranani hetken aikaa poikani sekä mieheni poika. Oma poikani katoaa kuvasta johon kin.Jään mieheni pojan kanssa hämis jahtiin ja sehän varsinainen jahti onkin! Jahtaamme sitä isoa karvaista hämistä-kunnes tajua että sehän jahtaakin minua! Olemme hämiksen kanssa silmäkkäin ja otus aukoo pieniä saksiaan kurotellen minua kohti.Käteeni osuu violetti pallo-ilmapallo-ja järkytyksekseni hämis aikoo hyökätä minua kohti!Otus ponnistaa alustaltaan ja samanaikaisesti minä heitän ilmapallon sitä kohti. Pallohan menee rikki-niin uumoilinkin.Saan väistettä sen verran etä hämis tipahtaa jonnekkin.Kauhea etsiminen onko se minun vaatteissa.Mieheni poika on tyynesti seurannut tilannetta vieressä. Käymme jossakin toisessa huoneessa mutkan ja minä vain jatkan päivittelyä hämiksestä.
Palaamme pojan kanssa keittiöön nyt tarkoituksena nististää tuo ällötys.Minua ei pelota,ihmeellistä,ärsyttää vain.
Olotilani muuttuu pelokkaaksi siinä vaiheessa kun tämä hemmetin otus alkaa liidellä joka kohdasta minua kohti.Koitan jollakin rievulla osua siihen ja välillä osunkin,mutta ei siitä mitään tehoa ole.

Heräsin unesta ilmeisesti siinä vaiheessa kun otus pääsi niin hyvään piiloon.Näin ainakin muistan herättyäni miettineen,hyvä kun se ei saanut minuun otettaan.Tappanut olisi! Cry
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #1 : 19.05.2006 10:24:49 »

johan oli köllöttelyuni....
Auto on se oma kulkuneuvo sinä joka kuljetat itseäsi. Turvavyöt-turva...ja lukit niissä.
Hämis on naisen hahmo, jonka rakkaus on tuhoavaa. Voit kokea että tämä maailma ei sua varten ole......
Peruutuspeilissä, mitä sinä pidät sellaisena asiana joka pitäisi peruuttaa, pakittaa tehdä uudelleen tai jättää tekemättä.
Jahtaatte miehesi kanssa häkkiä, onko teidän suhteessa jotakin kummaa, jahtia naiseuden kanssa tai sinä koet että sinua ahdistetaan ja koetat paeta, saada tilanteen kiinni miehesi kanssa kuitenkin.
Peruutus
Turvavyöt
jahti miehen kanssa, mieti näitä.
tallennettu
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.2006 11:03:41 »

Kiitos vastauksestasi.

Sen verran korjaan,että jahtasin hämistä mieheni pojan kanssa.Mieheni ei liittynyt uneen millään lailla.

Sain kuitenkin  tässä nyt kirjoittaessani uuden näkökulman uneen,kiitos sinun.
Laiduttamistahan voidaan pitää naiseuden jahtaamisena,eikö?Huh Ja lieköhän minä itse sitten se joka koettaa ajaa tätä nykyistä suhdetta tuhoon.... idiot2
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Puu-Tiikeri
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2006 11:16:06 »

Hmm..mikä suhteesi tähän poikaan on, onko jotakin köydenvetoa isään aatellen?
Jahtaat hänen kanssaan ja olette yhdessä, hän todennäköisesti seisoo takanasi horjumatta...mutta mies?
Teillä oli myös nuo turvavyöt....
Laihdutus, kenen ja minkä vuoksi? Toivottavasti itsesi.
Mikä inhottaa niinkuin hämikset?
tallennettu
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.2006 11:31:04 »

Jaa-a,poika on ollut kovin takertuva isäänsä,kunnes nyt viime aikoina,kuukausina on tapahtunut ihan selkeä erkaantuminen.Poika tahtoo mennä ja olla minun poikani kanssa ja touhuta niitä poikien juttuja mitä tuossa iässä nyt sitten touhutaankin.Enää isä ei ole se välttämätön ja minusta tuntuu,että tämä poika on vihdoin ja viimein hyväksynyt minut elämäänsä ns. äitipuolena. En tiedä onko mieheni huomioinut tämän...

Turvavyöt...niitä en ossaa yhistää nyt mihinkään millään tavalla.

Laihdutus itseni ja terveyteni vuoksi.

Hämikset vaan on niin inhoja varsinkin lukit pitkine jalkoineen. En yleensä ole ollut milänsäkään hämiksistä,mutta nyt tuon unen myötä tuli sellanen iiiiik-olo!
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Puu-Tiikeri
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 19.05.2006 11:50:24 »

Kylläpäs olet kammottavan unen nähnyt, näin hämähäkkikammoisen kannalta katsottuna  Smiley
Itse näen paljon painajaisia joissa on mukana hämähäkkejä. Ehkäpä itse hämähäkkipelkoisena puran pelkojani unissa niiden kautta..?

Löysin tälläisen minitulkinnan hämähäkeistä mtv3 sivulta:

Hämähäkki. Hyvä enne. Mitä enemmän hämähäkkejä näet, sitä paremmalta tulevaisuus näyttää. Myös hämähäkin tappaminen lupaa menestystä. Seitti tuo iloa ystävistä.

tallennettu
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.2006 12:12:09 »

Nyt häätyy lähtä lottaamaan!!!  2funny Paha vaan kun en saanu tapettua sitä otusta............

tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Puu-Tiikeri
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.2006 12:12:42 »

Lottovetämään ehdottomasti  Grin
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #8 : 19.05.2006 12:24:18 »

Smiley

Turvavyöt voisivat edustaa niitä "turvallisia rajoja" mutta myös "rajoittuneisuutta".

Hämähäkki edustaa meidän sisäisen feminiinisyyden/äitiyden jing/jang.

Peruutuspeili on menneisyys, sen minkä taakseen jättää sen edestä löytää.

Löysin tänään kirjastosta kirjan, The book of Lilith, eli juuri tuo meidän jumalallisen, feminiinisyyden vastakohta joka elää meissä naisissa, eteenkin kuukautisten aikana, kun puhdistutaan.

Lilith on nainen, joka kaipaa vapautta olla "omassa tilassa ja rauhassa" mutta on riippuvainen muiden hyväksynnästä, hän on vielä lapsenkaltaisessa "tilassa" eikä ole vielä aikuistunut, hän haluaa "pitää kiinni" ja kaipaa läheisyyttä ja turvallisuutta.

Voisi kertoa myös poikasi tunteeseen, että hänet tukahdetaan, eikä anneta vapaasti kasvaa, kokea ja etsiä.

Irtaantumista äidistä mutta voisi kuvata myös miehesi tunteita, joka nousee poikansa kautta esille.

Tasapaino sekä äitinä että kumppanina.

tallennettu
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 19.05.2006 21:20:50 »

"Turvavyöt voisivat edustaa niitä "turvallisia rajoja" mutta myös "rajoittuneisuutta"."

Voisiko tämä tarkoittaa juuri minun rajoja? Olin kyllä jo irti niistä kun hämikset huomasin....

HETKINEN

Voisiko olla niin,että koen itsekkin jo vahvasti sen että mieheni poika on irti isänsä "kahleista"Huh?

Kiitos vastauksesta. Olen todella onnekas kun saan monenlaista uutta mietittävää unestani.
Uskon että kaikella on tarkoituksensa,UNELLAKIN! Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Puu-Tiikeri
Sivuja: [1]
  Tulostusversio