Hei, Starless!
En tiedä miksi minulle tuli tarve vastata -en liene mikään paras neuvoja näissä asioissa- mutta koetetaan kuitenkin. Ensinnäkin toivotan sinulle ihan hirmuisesti voimia, rohkeutta ja sydämen viisautta vaikeassa elämäntilanteessa! Kuulostaa siltä, että useammaltakin elämäsi osa-alueelta on mennyt pohja ja tiedän, että se voi tuntua uskomattoman vaikealta ja epätoivoiselta. Itse neuvoisin sinua tekemään MITÄ TAHANSA sellaisia välittömiä toimenpiteitä, jotka saisivat olosi edes hetkeksi paremmaksi. Kuuntele lohduttavaa musiikkia, käy kävelyllä, soita ystävälle, kulje kaupungilla/ metsässä päämäärättömästi -mitä tahansa, mikä toimii sinulla. Vaikeuksien keskellä voi tuntua siltä, että läpikäytäviä ja selvitettäviä asioita on yksinkertaisesti liikaa ja siksi olisikin tärkeää tuuletella ajatuksiaan edes hetkinen.
Mielestäni toimit oikein, kun annat miehellesi tilaa etkä koeta painostaa häntä uudelleen suhteeseen. Tiedäthän ne kliseiset sanonnat rakkaudesta ja irtipäästämisestä? Ne pitävät paikkansa, niin kipeää kuin lähteminen voi tehdäkin. Itse olen tuollaisessa tilanteessa lohduttautunut sellaisella ajatuksella, että tosirakkaus kestää eronkin. Jos se ei kestä, luota siihen, että parempaa on luvassa! Jos taas kestää, niin olette ylittäneet suhteessanne ison kompastuskiven ja voitte varmasti jatkossa sitoutua toisiinne entistä paremmin.
Mitä tahansa tapahtuukin, toivon sinulle vielä vähän voimia, rohkeutta ja sydämen viisautta. Ne ovat hyviä oppaita vaikeina aikoina, joskin voivat olla hieman kaivelun alla ensi alkuun. Muistan sinua rukouksissani!