Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vainaja esiintyy lintuna/pitää yhteyttä  (Luettu 4485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nonjonna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.05.2015 19:20:59 »

Oon jo jonnekki kirjotellu miun mummostain.
Elämäni yksi tärkeimmistä ihmisistä,joka miut periaatteessa kasvatti  Smiley Oltiin erittäin läheisiä.
No mummoni kuoli yllättäen syöpään marraskuussa,
diagnoosista 2viikkoa ja menehtyi.
Ikää 66.vuotta.

Kirjottelin aiheesta tuolla "vainajat unessa" - ketjussa,kun mummo alkoi esiintymään unissa.
Miltein heti kuolemansa jälkeen kävi lohduttamassa,silloin tällöin vilkutteli miule hautakiven päältä ja nyt viimeksi silloin kun sain töitä,kävi edellisenä yönä halaamassa ja onnittelemassa.

Nyt olen pistänyt merkille muita tapahtumia "sattumia",mitkä tuntuu jotenki ihmeelliseltä  Cheesy

Ollaan asuttu tässä rivarissa vuodesta 2011 eikä täällä ole punatulkkuja näkynyt.
Pidän niistä linnuista kovasti ja aina talvella ruokkiessani pikkulintuja toivoin niitä näkeväni.

No ei ensimmäistäkään kunnes viime joulu-aattona saapui pihaamme yksi  smitten
Ensimmäinen ajatus oli heti että se tuo viestiä mummolta: Hyvää joulua.

No pidin sitä kuitenkin sattumana,kunnes sama tapahtui pääsiäisenä.Palmusunnuntaina ilmestyi taas punatulkku tuohon meidän lumipallo pensaaseen.Silloin ajattelin myös heti että mummo tuli taas pääsiäisiä toivottamaan.

Tänään äitienpäivänä.Olin keittiössä juttelemassa puhelimessa ja kappas.
Nyt ilmestyi takapihan koivuun,mikäs muu kuin punatulkku  Grin
Toivottelin mummolle mielessäni tänään äitienpäivät,joten olisiko tullut sitten henkilökohtaisesti kiittämään  Grin

Minään muina päivinä,ei arkena ei viikonloppuna punatulkkuja näy.Ei ensimmäistäkään,ne tulevat ainoastaan näin juhlapyhinä.Ja mie en kuvittele niitä näkeväni,ne näkee myös mieheni ja toteaa että onpas hassua kun niitä ei muuten näy  laugh
Mummohan oli juhlapyhä ihminen,aina soiteltii ja toivoteltiin joulut,pääsiäiset,äitienpäivät.
Mummo rakasti myös lintuja.

Sattumaako? Huh

Toinen hauska sattuma tapahtui kun olimme mieheni kanssa ajelemassa.
Kuuntelimme muistitikulta musiikkia kunnes yht äkkiä mankka käänsi itsestään itsensä radiolle ja sieltä kuului tämän biisin kertosäe:

https://www.youtube.com/watch?v=y-i7lF6GtBc (Mieskone-Omenapuu)

Kertosäe kun loppui,vaihtui kanava taas muistitikulle ja sieltä jatkui se musiikki mikä kuului ennen tätä.
No oltiin molemmat hieman ihmeissämme,
eikä tässä sinäänsä vielä mitään mutta tällä hetkellä elämässä ollut hieman vaikeampaa,
on ollut vähän taloudellisia ongelmia,ongelmia perheen kanssa ja jaksaminen tosissaan ollut vähän kortilla.

Ja sitten yhtäkkiä tapahtuu tämä että keskellä kirkasta päivää vaihtuu tikun kuuntelu radiolle ja sieltä tulee tuo biisi  Grin

En oikein tiedä mitä tästä ajatella,järki sanoo että sattumaa mutta sydän ei.
Siksi kai tänne kirjottelin,että osaisiko joku ottaa kantaa tai onko esimerkiksi.samanlaisia kokemuksia?
Mies pitää mua vähän pöhkönä,mikä on ihan ymmärrettävää  Grin

Tuntuu vaan niin hyvältä ajatus siitä että yhteys säilyy,siitä että joku sielä vielä katsoo miun perää,mihin ei esim.oma äiti pystyny.

Elämä on hassua  smitten

« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 20:05:36 kirjoittanut nonjonna » tallennettu
nonjonna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 11.05.2015 15:35:16 »

Kiitos vastauksestasi  smitten

Hyvin samanlaista läheisyyttä oli meilläkin,tosissaan ihan lapsesta asti mua hoitanut,
ja tosissaan oli enemmän äitiä miule ku oma  Smiley

Vähän itseäniki harmittaa kun olen uusi "tämmösissä asioissa",eikä ole aikaisemmin ollut mitään kokemusta moisesta,että edes kuvittelisin jonkun tuonpuoleisesta ottavan yhteyttä,skeptikko kun olen.
Mutta nämä tapahtumat,sen jälkeen kun mummo kuoli ovat kääntäneet ajatukset päässäni ihan ympäri ja nyt sitä ristiriitaisuutta vastaan taistellaan että mikä on järkevää ja mitä tuntee.

Kaikki nää punatulkut ja se rammari saa kuitenkin heti hymyn huulille ja lämpimän tunteen ja ensimmäisenä on aina mielessä että se on mummo.
Joku vahva tunne siitä on samantien  Smiley

Olisi hienoa osata vastata takaisin tai tietää että miten pystyisi kommunikoimaan,
tosin kai se mummo kuulee mitä mie sille silloin tällöin höpisen,niinkuin äitien päivänä kun tuli kiittelemään  Grin
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 13.05.2015 11:01:45 »

Tää osuu ja kolahtaa suoraan otsaan. Mun elämässäni on ollut muutamia immeisiä, jotka eläessään jo kertoivat, ettei ole syytä ihmetellä persoonan kuoltua lintuja, jotka tulevat 'keskustelemaan' mun kans.
Linnut ottavat tosi helposti kontaktia minuun ja aina tiedän, että joku näistä tutuistani rajan toiselta puolelta siinä kertoilevat kuulumisiaan. Useimmiten se on vaan jälleennäkemisen ilahduttavuudesta kertovaa sirkuttelua - sen energian todella tuntee, mutta välillä tunnen saavani lohtua johonkin haittaavaan asiaan. Joskus kotiin ehdittyäni askarruttaneet asiat selveevät noitten tirpusten kanssa keskusteltuani.
Nykyisen asuinpaikkani lähellä kun käveleskelen asioillani, milloin kirjastossa, kaupassa ym ym, Vuoroin yksi ja toinen tai kolmaskin lintu kertoo koko matkan mennessäni ja koko matkan tullessani kamalan paljon asioitaan. Moni paikallinen ihminen on asian huomioinut ja miettii seurassani, miten sinä pystyt tuolla tavalla olemaan, kkun eivät sinua pelkää. Minä vaan siihen, että kyllä linnut tunnistaa, ketä ei tarvi varoa.
Eilen oravapariskunta juoksi perässäni roskikselle. Pudottaessani pussia nämä soreat otukset menivät kassilleni eivätkä kavahtaneet, kun tulin ulos katoksesta. Pakkohan minun oli sanoa, ettei tällä kertaa ole teille mitään, mutta katsotaan sitten kun muistan tuoda pari pähkinää teille. Siinä sitten istuivat alimmilla puun oksilla ja katsoivat kuin painaakseen mieleensä minun olemukseni. Huomenna on aikaa mennä heille jutustelemaan. Ovat pesänsä rakentaneet meidän ja napuritalon väliseen puistoon. Kivellä voin istuskella, ellei julmetusti sada.

Että tällaista on pitää yhteyttä rajan ylittäneisiin tuttaviin. Kyllä heidät tunnistaa energioistaan ja esiintymistavastaan.
 coolsmiley
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: