Omia uniaan on vaikea katsella objektiivisesta näkövinkkelistä, joten jos saisin vähän apua. :
Olin parhaan ystäväni kanssa laivalla kaupassa, joku nainen luuli häntä työntekijäksi. Hän auttoi naista ja hänet palkittiin siitä. Itse lähdin jollekkin leirille mistä en tuntenut ketään. Kävelin paikalle metsän keskellä menevää polkua pitkin ja sain mennessä paljon kukkia. Nukuimme kaikki samassa huoneessa joka oli täynnä kerrossänkyjä ja jokseenkin sekainen. Illalla leirillä tarjottiin alkoholia ja vessanpönttö oli laitettu yläkaappiin ja sinne piti kiivetä sänkyä pitkin. Seuraavana päivänä vaihdoimme paikkaa enkä osannut enää valita sänkyä kun muista oli tullut niin hyviä ystäviä ja olin itse ulkopuolinen enkä halunnut häiritä ketään.
Symboliikkaa;
Laiva tietää muuttuvia olosuhteita yleensä parempaan päin.
Kaupassa tulet menettämään rahaa toisen ihmisen tähden.
Toisen palkitseminen kertoo sinun menettävän rakentavan työtilaisuuden
Leiristä uneksiminen kuvastaa pelkotilaa.
Kukkia täynnä oleva kukkamaljakko ennakoi että sinua pyydetään juhliin, kukkakimppu kertoo että onnistut töissäsi
Huone kuvastaa omaa sisintäs, jos huone on siisti, olet löytänyt sisäisen rauhan, mikäli sekainen sinun pitäisi saada elämäsi asiat kuntoon
Sänky - tulet potemaan lievää sairautta tai syvää väsymystä, toisen kanssa sängyssä oleminen kuvastaa mustasukkaisuudesta aiheutuvaa riitaa
Alkoholi - sinulle on tiedossa juhlia ja seuraelämää
Kiipeäminen - asiasi edistyvät hyvin
Jos tunnet itsesi ulkopuoliseksi tulet liittymään johonkin yhteisöön