Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lähettäkää enkeleitä!  (Luettu 15708 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #30 : 31.05.2006 13:23:07 »

hei Sister of Night, nyt lähti täältä päin suuri lauma enkeleitä; oikeamielisyyden, smitten ymmärryksen,  smitten yhteistyökyvyn,  smitten rauhan  smitten ja rakkauden  smitten enkeleitä juuri sinne niin, sinun tilannettasi selvittelemään ja auttamaan!

Kerrothan sitten miten kävi!
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #31 : 31.05.2006 16:09:59 »

Hei te ihanat ihmiset.

Enkelit ja muut lähettämänne hyvät energiat toimivat, ja asia on nyt kunnossa. Se selvisi uskomattomalla, ja todella huvittavalla tavalla. Selitän lyhyesti, kokonaisuutta on tietysti ehkä vähän vaikea hahmottaa kun ette tiedä tätä kyseistä ihmistä ja asian taustoja;

Häneltä oli tullut kuuden sivun pituinen kirjelmä opettajilleni, missä hän listasi kaikki vaatimansa muutokset työhöni. Lähes kaikki olivat täysin perusteettomia, ja myös opettajani alkoivat tässä vaiheessa kiehua, että nyt noustaan barrikadeille, tälläistä ei voi hyväksyä.

Vaihtoehtona olisi ollut alkaa tappelemaan tutkimuksesta Julkisen sanan neuvostossa. Varmasti tappelu olisi päättynyt minun eduksi, koska mulla on todisteet tallessa, mutta kun kesällä olis muutakin tekemistä kun mitättömästä asiasta jahnaaminen. Kyseessähän on kuitenkin vain ammattikorkeakoulun päättötyö, ei mikään tohtorin väitöskirja.

Lopputulos on, että työni (ensimmäisenä koko koulun historiassa) julistetaan salaiseksi 2funny 2funny
Se konkreettisesti lukitaan kassakaappiin (en vielä tiedä kuinka moneksi kymmeneksi vuodeksi) ja saan näyttää sitä vaan lähipiirin ihmisille. Tämä on kerrassaan mielestäni  niin huvittavaa! Nyky-yhteiskunta ei siis vielä kestä minun tutkimukseni mullistavisa tuloksia, että se on pakko sulkea kassakaappiin.  2funny 2funny

Ja hauskinta tässä on se, että tuo kapulat rattaisiin -tyyppi oli tietty pettynyt kun kuuli mitä työlle tehdään. Tietenkin hänen egoaan ja työtään (kyse on kulttuurialaan liittyvästä tutkimuksesta, se enempää en uskalla nyt sanoa) olisi hivellyt se, että hänestä on tehty oma tutkimus ja kaikkea.

En halua kuulostaa vahingoniloiselta (vaikka pakko myönmtää, että vähän sitäkin olen) mutta hän siis kaivoi kiukuttelullaan omaa kuoppaansa. Näin siinä sitten kävi.

Mutta teitä kaikkia siis kiitän sydämeni pohjasta tuesta ja enkuleista. Ne toimivat!!

*lähettää valoa teille kaikille* smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #32 : 31.05.2006 16:15:35 »

Haha, mahtavan kuuloistaa. "Minulla onkin tutkielma, mutta hei - se on TOP SECRET!" xD Tuosta kapulat rattaisiin nitisjästä tulee mieleeni, että sitä saa takaisin mitä antaa maailmalle. Maailma kyllä maksaa kalavelkansa takaisin ihan samalla mitalla. Olisi ollut puuttumatta ihan turhanpäiväisiin juttuihin tutkimuksessasi, niin sitä ei olisi tarvinnut julistaa salaiseksi  Wink
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #33 : 31.05.2006 16:45:11 »

Sanos muuta AthaMaarit.  Smiley

Ja sitten 50 vuoden päästä voin pitää suuren julkistamistilaisuuden; "tässä se vaarallinen ja kassakaapista juuri vapautettu työ nyt sitten on!!!" 2funny

Joo, maailma maksaa velkansa ja kosmos kärjestää. Taas tuli todettua. Ja oppiläksynä tässä tietty itselle ainakin se, seuraavaksi osaa ja uskaltaa taas luottaa enemmän juuri siihen. Niin, ja hillittömän  v...ksen kanssa selviytymistä ja siitä eroon pääsyä tuo on myös  opettanut. En ole varmaan vielä eläissäni ollut niin vihainen kuin nuo muutamat menneet päivät. Eilen illalla en sitten muuta tehnytkään kun sitä käsittelin henkimaailman, ystävien ja tietty teidänkin  avustuksella! 
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #34 : 31.05.2006 16:54:50 »

Voi ihanaa, onnea! Tosi hyvä ja kiva ja ihana juttu että homma saatiin selvityttyä! smitten Jätetään vaan kaikki vastarannan kiiskit omaan arvoonsa, kiehukoot omassa sapessaan..! Wink
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #35 : 31.05.2006 17:06:56 »

Ja sitten 50 vuoden päästä voin pitää suuren julkistamistilaisuuden; "tässä se vaarallinen ja kassakaapista juuri vapautettu työ nyt sitten on!!!" 2funny

 Cheesy   Grin  Ne onkin taatusti Juhlien Juhlat.. On ainaskin riittävästi aikaa suunnitella..  Cheesy   Grin

Onnea, hienoa että asiat järjestyivät!! (http://www.cosgan.de/images/more/flowers/042.gif)
    Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a020.gif)
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #36 : 31.05.2006 21:52:02 »



Hieno juttu että työsi on arvopapereiden kunkku, onnea  smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #37 : 01.06.2006 09:58:01 »

 2funny 2funny smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #38 : 01.06.2006 14:38:14 »

Sister of night.. onneks olkoon voitosta!! ja valmistumisesta myös!!!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #39 : 01.06.2006 19:26:25 »

Valoa ja Iloa Sinullekin Sister of Night ja Onneksi Olkoon  Cheesy  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #40 : 05.12.2007 19:54:20 »

ilon ja toivon enkeleitä polullesi. smitten
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: