En ole kirjoitellut forumille VUOSIKAUSIIN, mutta nyt kaipaan viisaampien apua. Minulla on nyt sahaamassa (yhdessä
kanssa) kartalla pitkälle ensi vuoteen Neptunus Neliö Keskitaivas. Olen yrittänyt etsiä tietoa transiitista, tutkia kaikki mahdolliset koloset, mutten saa millään irti tuon transiitin pointtia. Sellaista AHAA!-elämystä.
Kerrottakoon, että minulla on kartalla
Keskitaivas Jousimiehessä
Neptunus Jousimiehessä 29 astetta, huoneessa 11
Keskitaivaalle ei tule aspekteja
Olen tällä hetkellä vakituisessa työssä, jossa firmat ostavat meidän firmalta työsuoritteita ja lisäapua. Ei henkilöstövuokrausta vaan myytäviä palveluita asiakkaan tarpeen mukaisesti. Työ on itsenäistä ja osa-aikaista etätyötä, jota rakastan, mutta vuosi 2016 on ollut henkisesti niin uuvuttava, että olen joutunut kertomaan pomolle kahden asiakkaan kohdalla "en pysty". Tämä on sallittua ja suotavaa, koska periaate työpaikalla on, että onnellinen työntekijä on paras työntekijä. Menen paraikaa läpi hyvin raskasta ja minulle täysin sopimatonta asiakastehtävää, johon olen pyytänyt jo toisen henkilön tilalle, mutta emme tiedä milloin se tapahtuu.
Neptunukseen liittyy tietysti harhakuvat, haihattelu ja muut vastaavat. Olen huolissani siitä, että pitkään jatkuva, raskas Nepparin sahaaminen Uralle saa minut näyttämään pomon silmissä epäluotettavalle marttyyrille, jolle ei voi antaa mitään hommia, kun se poksauttaa itselleen siitä äärimmäisen stressin. Tiedän, ettei tuo ole minä, jos saan tehdä minulle sopivia hommia.
Ajatuksia? Lisään mielelläni tänne kartan, jos kaipaatte!