Suomityttö
|
|
« Vastaus #1 : 03.04.2017 09:17:57 » |
|
Minä olen jonkin verran tutustunut ja käynytkin yhdessä tilaisuudessa. Taisi jäädä minulta yhteen kertaan. Siinä on juuri nuo piirteet; hierarkia, henkilöpalvonta ja rahankerääminen eli kymmenyksien pikkutarkka kerääminen. On todella tarkkaa miten ja mihin kymmenykset maksetaan, sitten vasta alkaa rahavirta toimia molempiin suuntiin. Yhdessä syöminen ja viiniäkin kuluu, se on tarkkaa. Käsien pesu ennen aterioita, miten se tehdään on pikkutarkkaa, ei tule oikeanlaista puhdasta muuten. Käsienpesukannusta kaadetaan vettä näin, ensin tämä käsi, sitten kannu tällä tavoin, pestään toinen käsi, kuivataan kädet näin. Rituaalit kuluttavat kovasti energiaa sen sijaan että antaisivat energiaa, ainakin aluksi. Koko ajan on epäilys, että toiminko nyt oikein. Jos ei ole oikein tehty, saat kärsiä, itse aiheutit. Tuntui minulle aivan liian säädellyltä ja monimutkaiselta.
Tunnen sieltä muutamia ihmisiä, ovat aivan ihania ja hyviä tyyppejä. Yksi tuttavani meni mukaan hyvin kiinteästi tähän ja hänestä tuli kovin tiukkapipoinen. Hän huomauttaa heti, mitä ei saa tehdä ja miten asioiden oikeasti kuuluu olla.
|