Shopia
Satunnainen astroilija
|
|
« : 26.01.2012 08:55:41 » |
|
Viime yönä unessani asuntoni (unessa asunto oli erilainen kuin omani) lamput olivat palaneet loppuun (eivät kaikki) ja aloin vaihtamaan yhden valaisimen lamppuja, minkä seurauksena valaisin syttyi palamaan ja tuli levisi minun hiuksiini, käsivarsiin, sekä naamaan. Paniikissa sain tukahdettua tulen itsestäni ja lähdin taksilla kohti sairaalaa. Sairaalassa en saanut apua, vaikka palovammat olivat pahat, henkilökunta ei päässyt tai ehtinyt auttamaan minua. Olin hädissäni. Sairaalassa oli jokin pahasti vialla ja ahdistuin siitä. Yht´äkkiä ymmärsin, että olen sairaalan vanki ja siellä oli yhteensä neljä isoa koiraa vartioimassa ettei kukaan pääsisi karkuun. Koirien lisäksi oli yksi (ehkä kaksi) ilkeä naurava mies, joka kyttäsi koiriensa kanssa pakoon yrittäviä. Päätin unessani kuitenkin paeta sairaalasta ja nypin jatkuvasti käsivarsien palanutta ihoa pois. Joku sanoi minulle, että olen hullu jos pakenen, sillä koirat saavat minut kiinni. Pääsin kuitenkin pakenemaan ja jollain konstein eksytettyä kaksi isoa dobermannia kannoiltani. Pakenin kesämökkimäiseen paikkaan ja ilma oli mitä kaunein ja minulla oli helpottunut ja onnellinen olo. Pakkasin auton ja lähdin ajamaan. Hetken ajeltuani poliisi pysäytti minut ja jouduin ongelmiin väärin pakatun auton vuoksi... Siihen se sitten loppuukin, en muista jatkuiko uni enää tuon jälkeen.
|