Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolleen läheisen "yhteydenotot"  (Luettu 23100 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 07.07.2006 11:50:16 »

Kiitos Aminanda!  smitten Sinulla kun vielä sattuukin olemaan aivan suloinen orava avattarenasi.  smitten
tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 18.07.2006 08:50:15 »

Isäni kuoli tämän vuoden maaliskuussa. Siitä noin puolitoista kuukautta tuntui, että hän oli koko ajan läsnä. Ihan kuin hän olisi varmistanut, että selviän. Ja hän myös näyttäytyikin unissani usein ja kertoi, että hänellä on kaikki hyvin ja kuoleman jälkeen on elämää, mutta hieman erilaista kumminkin mihin me olemme "tottuneet" (kun olin sitä asiaa paljon pohtinut  :Smiley). Unissa hän näytti aina niin elinvoimaiselta, paitsi viimeisessä unessa, mutta silloin hän enemmänkin oli surullinen. Siinä unessa me selvitettiin välimme, jotka olivat tässä elämässä jääneet epäselviksi. Hän oli pahoillaan kaikesta harmista ja tuskasta mitä oli tuottanut minulle eläessään ja hän kertoi, että hän pystyi nyt vasta sen ymmärtämään. Kaipa se oli hänelle siellä sitten näytetty.

Noin kuukausi sitten olin kumppanini suvun mökillä ja kello läheni kahta yöllä. Päätimme kaikki mennä nukkumaan. Muut menivät jo mökin yläkertaan nukkumaan, kun minä päätin mennä vielä mökin saunaan pesemään kasvoni. Olin jo jonkin aikaa pessyt kasvojani, kun saunan raskas pukuhuoneen ovi lennähti ryminällä auki ja sen jälkeen itse saunanovi lennähti auki. Katsoin samalla hetkellä ovien suuntaan ja siellä ei ollut ketään. Ovet kun avautuivat, niin tunsin, että joku olisi koskenut lämpimillä käsillä olkapäistäni. Isäni tuli heti mieleen. Ja tiedän, että hän tulikin käymään. Mutta juoksin vielä ulos katsomaan, että olisko siellä ketään, mutta piha oli tyhjä ja oudon hiljainen. Kuulin kaikkien mökillä olleiden äänet mökin sisältä. Ja jos se olisi ollut joku niistä niin olisin nähnyt sen ja kuullut kun mökin ovi avataan, mutta sitä ei avattu.

Kaksi kuukautta sitten valmistuin vaatetusartesaaniksi ja minua harmitti hieman se, että nyt isäni ei ole todistamassa tätä tilaisuutta. Hän itse oli ollut rakennusmestari ja hän pystyi tekemään puusta ihan mitä vain. Ja minulle on periytynyt hänen luovuus. Itse pystyn tekemään taas kankaista ihan mitä vaan. No mutta kumminkin, oli päättäjäispäivä ja istuttiin salissa odottamassa todistusten ja ammattilakkien jakoa. Salissa oli pirun kylmä. Siellä kävi koko ajan sellainen pieni viima. Mutta olkapäissäni tunsin taas sen saman lämpimän kosketuksen kuin saunassa. Muuten oli kylmä paitsi olkapäät tuntuivat hehkuvan. Ja tiesin taas, että isäni oli sittenkin tullut seuraamaan tilaisuutta ja hän oli kuulemma ylpeä minusta!  smitten
« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 18:19:42 kirjoittanut Mirtsu » tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #17 : 18.07.2006 09:27:49 »

Oi miten ihanaa! Ja onneksi olkoon Mirtsu
(http://www.tietoverkot.com/verkkokurssit/netti_tutuksi/kuvat/ruusu.gif)
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 18.07.2006 16:49:55 »

Serkkuni puoliso menehtyi pari vuotta sitten vain pari kuukautta ennen omaa sairastumistani. Jokunen päivä tai viikko hänen kuolemansa jälkeen kuulin ihan selvästi "pääni sisällä" hänen äänensä: "Piä huolta miun rakkaista!" Rakkaillaan hän tarkoitti serkkuani ja heidän tytärtään. Hänen äänensävynsä oli totinen, voimakkaan pyytävä, ei komento, mutta sellainen, ettei tulisi mieleenikään jättää hänen pyyntöään täyttämättä... En ehtinyt oppia tuntemaan häntä kunnolla, mutta ehkäpä hän jotenkin vaistosi jo eläessään, että voisi "uskoa" tehtävän mulle... Melkoinen kunnia, hämmentävä kylläkin...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 18.07.2006 18:23:51 »

Oi miten ihanaa! Ja onneksi olkoon Mirtsu
(http://www.tietoverkot.com/verkkokurssit/netti_tutuksi/kuvat/ruusu.gif)

Ippuska!!

Kiitoksia paljon onnitteluista!!  smitten   angel      smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: