Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jumalatar ja kuningas  (Luettu 7012 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 27.06.2006 11:57:24 »

Shocked Huh, viime yönä näin kovin merkillisen unen. Unen tunnelma oli jotenkin salamyhkäinen ja jännittävä...

Olin unessa jonkinlaisessa salissa, jossa oli paljon ihmisiä. Siellä oli menossa jokin juhlaseremonia, huone oli hieman hämärä ja siellä oli viininpunainen sävytys verhoja myöten. Taisi siellä kynttilöitäkin olla, en muista varmasti. Seurasin tuota "juhlaseremoniaa" muiden kanssa hieman sivummalla, kun juhlasalin jykevät ja raskaanoloiset ovet avattiin ja sisään kannettiin kahta viininpunaista valtaistuinta, joissa kädensijat olivat kultaiset ja niissä oli muutakin kultakoristusta. Toisessa valtaistuimessa istui hämmentynyt nainen ja toisessa myös hieman hämmentynyt mies. Kummatkaan eivät olleet minulle tuttuja.

Salissa alkoi kuulua musiikkia jossa laulettiin jotain jumalattaresta ja kuninkaasta. Edelleen erittäin hämmentyneenä suuresta asemastaan ja suosiostaan, nuo kaksi kannettiin salin etuosaan ja laskettiin istumaan vierekkäin kuin kuninkaalliset.

Sitten unessa tapahtui merkillinen käänne. Nimittäin ykskaks tuo mies ja nainen katosivat noilta tuoleilta, ikäänkuin ilmaan vain. Heitä ei enää näkynyt. Sitten tuolit yhdistyivät vastakkain aivan kiinni toisiinsa, erikoisen musiikin soidessa taustalla edelleen. Tunsin ja huomasin kun ihmiset rupesivat tuijottamaan minua merkillisesti ja sain jotenkin telepaattista viestiä, että minun pitäisi istua tuolla tuolilla, minä olen se jumalatar josta lauletaan ja oikea kuningaskin on tulossa. En tiennyt miten olisin ollut, olin hyvin häkeltynyt ja ehkä hieman peloissanikin.  Shocked Samalla olin myös iloinen ja utelias näkemään tuon kuninkaan. Valitettavasti siinä vaiheessa uni muutti taas suuntaansa ja en nähnyt kuningasta...

Olin yllättäin bussissa jonkin matkaseurueen kanssa matkalla jonnekin. Bussissa oli mukana joidenkin matkalaisten vangitsema susi, jota minun kävi kovasti sääliksi. Se oli vangittuna, köytettynä kahleilla kiinni bussin penkkiin. Se oli niin onneton ja kaipasi takaisin luontoon ja vapauteen.

Kaikille muille ihmisille se oli vihainen ja vilautteli hampaitaan, kun lähelle menivät, mutta minulla ja tuolla sudella oli syvä yhteisymmärrys ja ystävyys. Se antoi minun tulla lähelleen ja silittää sitä. Se myös telepaattisesti kommunikoi kanssani ja pyysi, että muilta salaa päästäisin sen vapauteen. Lupasin, että päästäisin sen heti sopivan paikan ja tilaisuuden tullen.

Odottelin ja katselin samalla sutta silittäen, sopivan rauhaisan näköistä metsikköä jonne voisin suden vapauttaa. Siinä bussilla ajellessamme, toiset matkustajat vain ilakoivat, pelasivat ja minua häiritsi heidän välinpitämättömyytensä.

Susi nousi yllättäen ylös istumaan, katsoi ympärilleen ja jälleen telepaattisesti ilmoitti minulle, että nyt, nyt on oikea hetki ja paikka päästää hänet vapaaksi. Susi nuolaisi minua kiittäen poskelle ja sanoi olevansa aina ystäväni. Nopeasti irroitin kahleet, avasin vauhdissa bussin oven ja susi hyppäsi siitä ulos vapauteen.

Kaikista ihaninta ja erikoisinta tässä unen osassa oli se, että yleensä unissani sudet ovat aina olleet uhkaavia, hyökkääviä ja pelottavakin, mutta nyt se oli ystäväni.  smitten

Seuraavaksi tajusin, että minulla oli "vanhanaikainen" perinteinen kamera kädessäni jolla olin ottanut joitain kuvia. Filmirulla oli täynnä ja yritin ottaa sen irti viedäkseni kehitykseen. Filminauha ei kuitenkaan ollut kunnolla kokonaan rullautunut sisälle ja harmistuin että nyt ainakin osa kuvista valottuisi ja menisi pilalle.

Kamerasta hassusti yllättäen tippui valmis valokuva itsestäni, jossa olin oikein hienona hiukset ja kaikki viimeisen päälle laitettuna. Seisoin kuvassa jossain huoneessa ja kukkia oli ympärilläni. Kuvaa katsellessani ja sen onnistumista ihmetellessäni, sain mieleeni viestin jostain, jossa joku tai jokin sanoi minulle: "Juuri noin kaunis sinä olet aina." ja viestitti samalla mieleeni tarot kortit ja sanan Jumalatar.  :Smiley

Nyt kaipaisin teidän apua, jotta uneni "palaset" ja symboliikan saisin jotenkin kohdalleen...

Kiittäen,

Rakkauden enkeli  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2006 12:05:12 »

Mitä, minähän olin se jumalatar, mutta mieheni ei välttämättä tarvitse olla kuningas.. heh.

No, odotatko elämäsi miestä vai henkistä ylennystä?

Unen loppuosahan viittaa elämän ja kuoleman välitilaan missä arvioit elämääsi. Pidät siis itseäsi ainakin kauniina? Menikö elämä hyvin? Oletko valmis poistumaan?

Tuo että juuri noin kaunis olet aina, tuli mieleen että aina menneissä ja tulevissa elämissä, siis ikuisuudessa. Sielu.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2006 12:07:03 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 27.06.2006 12:19:59 »

Mitä, minähän olin se jumalatar, mutta mieheni ei välttämättä tarvitse olla kuningas.. heh.

Grin Heh, eikös kaikki naiset ole jumalattaria? Ja miehet kuninkaita?  Wink

Lainaus
No, odotatko elämäsi miestä vai henkistä ylennystä?

En niinkään välttämättä odota mitään, vaan pikemminkin koen että jotain on tuloillaan...  Lips Sealed Niin ja kaikkihan olemme kuitenkin samanarvoisia.  smitten

Lainaus
Unen loppuosahan viittaa elämän ja kuoleman välitilaan missä arvioit elämääsi. Pidät siis itseäsi ainakin kauniina? Menikö elämä hyvin? Oletko valmis poistumaan?

Erittäin hyvä oivallus. Enpäs itse tuota hoksannutkaan... Hmm, kukat ja kaikki... Pidän itseäni sisäisesti kauniina, ulkoisesti olen mielestäni ns. "tavis". On minua kyllä kauniiksi sanottu, söpöksi myös.  :Smiley Itse koin tuon ilmoituksen lähinnä sisäisenä kauneutena joka sitten myös "näkyy" uloskin valoisuutena tms. Elämäni on mennyt hyvin ja olen valmis poistumaan kun aikani on. Olen valmis, milloin ikinä se hetki tuleekaan.
Mutta ehkäpä tämä symbolisoikin lähinnä jonkinlaista henkistä muutosta, siirtymistä johonkin toisenlaiseen tai jotain sellaista.  :Smiley

Kiitos vastauksestasi!  smitten

tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 27.06.2006 12:59:20 »

Wink Tässäpä toisenkinlaista tulkintaa:

I episodi

Erillisyyteensä samastuneina nainen & mies ovat olleet hämmentyneinä
heille varatussa arvonsijassaan.

Mies on ollut kuningas mutta alamainen kuningattarelleen, Jumalattarelle.

Silti heistä kumpainenkin on ollut erotettuna yhteisyytensä sijasta,
todellisesta ja jäljellejäävästä yhteenkuuluvuudestaan,
jota vastakkain yhdistettävät valtaistuimet symbolisoivat.

Unesi tähtenä tunnistit vain omasi - sen, mikä sinulle kuuluukin.

Siten vaistonvarainen halusi istuutua
sinua laulullaan ylistävien ihmistenkin mieliksi
tuohon jäljelläolevaan valtaistuinkaksioon
- odottamaan sitä ulkoisuutesi mestaria, kuningasta -
kertoo vain totuuttaan siitä,
kuinka oman tahto-tietoisuus-tilansa haltuunottaminen
merkitsee luvan antamista elämää toteuttaville voimille.

*

II episodi

Susi edustaa sitä sisäistä Opettajuuttasi,
jonka ihmisten tarrautuminen kiinni jo olemassaoleviin opetuksiin
on sitonut opettamattomuuden vangiksi.

Elämän matkaaminen eteenpäin ei ole estänyt ihmisiä
pitämästä kiinni käsityksistään ja uskomuksistaan
ollen silti hoksaamatta kuljettaneensa
kuin tietämättömyytensä panttina
mukanaan tuota suden viisautta.

Olet kuitenkin vain tullut vapauttamaan omasi pois.
Jokainenhan vapauttaa sisäisen opettajuutensa itse
päättämällä opettaa.

Se, miksi susi haki salaa vapauttamistaan,
kuvastaa minulle sitä, kuinka olet tiedostanut
arkailleesi näyttää sitä, mitä jo tiedät siitäkin,
mitä luullaan tiedetyn.

Tavallaan olet kulkenut itsensäkieltämisen karun tien
päätyäksesi siihen kohtaan,
jossa lasket opettajuutesi vapaaksi
antaen ihmisten tulla
sinua ärsyttäneenkin
tietämättömyytensä kanssa sinuiksi
omia aikojaan ja omia kulkujaan
- aina eteenpäin kulkien.

Sen, minkä sutena tulit laskeneeksi vapauteensa,
olet sallinut tulla vapauttamaan sinut
ulkoisuutemme kahleista
- niin kuin vain tosi ystävä voi...

Samalla tietynlainen pelko auktoriteettiutta kohtaan hälvenee,
koska tiedät sisimmässäsi asuvan kaiken vapautuksen summan.

**

III episodi

Kamera edustaa kykyäsi valottaa kokemuksiesi kertomaa
siitä iäisyydestäsi, jonka alkuvan todellista luonnetta
et voinut enää kätkeä edes negatiiviesi täyttyneisiin tarinoihin:
kuinka muka saavuttaa itsensä ulkopuolelta
Jotakin Jossakin,
mitä Itse jo Sisäisyydessään on.

Ja kuinka todellinen kauneutesi tekeekään sinusta sen Jumalattaren,
jota me muut vain olemme lupautuneet kuvastelemaan
kukoistuksemme palauttamiseksi ennalleen.

Kiss angel smitten

« Viimeksi muokattu: 27.06.2006 13:01:12 kirjoittanut Rauhan enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 27.06.2006 13:13:40 »

Wink Tässäpä toisenkinlaista tulkintaa:

I episodi

Erillisyyteensä samastuneina nainen & mies ovat olleet hämmentyneinä
heille varatussa arvonsijassaan.

Mies on ollut kuningas mutta alamainen kuningattarelleen, Jumalattarelle.

Silti heistä kumpainenkin on ollut erotettuna yhteisyytensä sijasta,
todellisesta ja jäljellejäävästä yhteenkuuluvuudestaan,
jota vastakkain yhdistettävät valtaistuimet symbolisoivat.

Unesi tähtenä tunnistit vain omasi - sen, mikä sinulle kuuluukin.

Siten vaistonvarainen halusi istuutua
sinua laulullaan ylistävien ihmistenkin mieliksi
tuohon jäljelläolevaan valtaistuinkaksioon
- odottamaan sitä ulkoisuutesi mestaria, kuningasta -
kertoo vain totuuttaan siitä,
kuinka oman tahto-tietoisuus-tilansa haltuunottaminen
merkitsee luvan antamista elämää toteuttaville voimille.

*

II episodi

Susi edustaa sitä sisäistä Opettajuuttasi,
jonka ihmisten tarrautuminen kiinni jo olemassaoleviin opetuksiin
on sitonut opettamattomuuden vangiksi.

Elämän matkaaminen eteenpäin ei ole estänyt ihmisiä
pitämästä kiinni käsityksistään ja uskomuksistaan
ollen silti hoksaamatta kuljettaneensa
kuin tietämättömyytensä panttina
mukanaan tuota suden viisautta.

Olet kuitenkin vain tullut vapauttamaan omasi pois.
Jokainenhan vapauttaa sisäisen opettajuutensa itse
päättämällä opettaa.

Se, miksi susi haki salaa vapauttamistaan,
kuvastaa minulle sitä, kuinka olet tiedostanut
arkailleesi näyttää sitä, mitä jo tiedät siitäkin,
mitä luullaan tiedetyn.

Tavallaan olet kulkenut itsensäkieltämisen karun tien
päätyäksesi siihen kohtaan,
jossa lasket opettajuutesi vapaaksi
antaen ihmisten tulla
sinua ärsyttäneenkin
tietämättömyytensä kanssa sinuiksi
omia aikojaan ja omia kulkujaan
- aina eteenpäin kulkien.

Sen, minkä sutena tulit laskeneeksi vapauteensa,
olet sallinut tulla vapauttamaan sinut
ulkoisuutemme kahleista
- niin kuin vain tosi ystävä voi...

Samalla tietynlainen pelko auktoriteettiutta kohtaan hälvenee,
koska tiedät sisimmässäsi asuvan kaiken vapautuksen summan.

**

III episodi

Kamera edustaa kykyäsi valottaa kokemuksiesi kertomaa
siitä iäisyydestäsi, jonka alkuvan todellista luonnetta
et voinut enää kätkeä edes negatiiviesi täyttyneisiin tarinoihin:
kuinka muka saavuttaa itsensä ulkopuolelta
Jotakin Jossakin,
mitä Itse jo Sisäisyydessään on.

Ja kuinka todellinen kauneutesi tekeekään sinusta sen Jumalattaren,
jota me muut vain olemme lupautuneet kuvastelemaan
kukoistuksemme palauttamiseksi ennalleen.

Kiss angel smitten

*KOPS* pyörtyy lattialle... buck2 Ei mutta oikeasti, sinulla on ihmeellinen kyky tulkita unia, selkiyttää niitä. Kiitos, sain taas paljon "eväitä pureskeltavaksi"...  :Smiley smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #5 : 27.06.2006 13:50:03 »

Vielä yksi näkemys hienosta kertovasta teoistasi sille Kristuksesi yhdistämiselle kehostossa, josta sain omaakin kokemusta eilen.  Wink Smiley
Eli näin tulkitsisin itse sen unesi, jos se oli ollut "meille":

1) Maan päällisessä elämässämme se Jumalattarena esiintyvä nainen sekä Kuninkaana elänyt mies, voivatkin elää erillisesti eli toistensa rinnalla kulkeneet tähän asti, kuten unessasikin sen näit. Vaan tämä hetki on jo sellainen, etteivät enää ehkä "ulospäin" erillisinä näy vaan yhdentävät energioitaan myös jo sisäisesti. Eli Kristus Minäsi on silloin jo sisälläsi - sydämesi valtikkaa heiluttaen kuninkaasi, kun luet tämän, sillä tietoisuus toi uudet teot. Wink smitten

2) Sutta voidaan tarkastella sitenkin, että on sen egomme eli "väärän" jumaluutemme kuva, jota olemme hyljeksineet juuri sen tähden, koska koimme sen kovastikin pelottavana omien "lampaidenmme" tähden. Vaan sekin teki vain velvollisuutensa sille omalle Luojalleen, kun autteli meidät tästä "pahasta" eikä sen tähden enää muuta halua kuin olla Ystävä kaikille.
Joten kiitos sinulle, Rakkauden enkeli, kun vihdoin autoit sille sen kauan odottamansa vapauden tästä kaikesta, sillä kyllä se sen jo ansaitsi.  angel Sillä nyt sekin voi muuttua lampaaksi, kuten siinä sadussa Punahilkka, jota ei vielä kyllä olekaan oikein päin kerrottu yhdellekään lapselle ennen kuin tämänkin tuomme kokonaan todeksi.  Wink Smiley

3) Tästä Valon Kuvasta ei oikeastaan paljoakaan ole kertomista, koska tuo sanakin jo kertoo kaiken!  angel
Kukkien keskellekö kelpaa vain Kristuksemme morsiammeksi tehty, kesän ainut aito morsian, jota on kaunis katsella juuri sellaisena kuin sen nyt olemme puhtaudelle tunnukseksi luoneet eli vapaa ja uljas NAINEN!

smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 27.06.2006 19:56:03 »

Kiitos Keho!  smitten Voisin taas melkein pyörtyillä, sillä niin hyvin "avasit" sinäkin omalla tavallasi untani minulle.  coolsmiley

Se on kyllä jännää, miten sitä yhdestä unesta voikin löytyä noin syvällinen, laaja ja monimerkityksinen sanoma. Itse "löysin" ja "yhdistelin" tietyt palaset unestani  Lips Sealed ja te kaikki vastanneet löysitte siihen ne loputkin palaset joita en itse löytänyt.

Sydämellinen kiitokseni vielä kaikille!  smitten

Lisäkommentteja otan toki mielelläni vielä vastaan, jos joku haluaa kirjoitella, jos vaikka vielä jotain olisi jäänyt huomiotta.  coolsmiley Itse mietin lähinnä tuota viininpunaista väriä, joka tuli jostain syystä unessani niin huomiotaherättävän voimallisena. Mikähän merkitys sillä on?  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 27.06.2006 21:45:25 »

eyes wide shut
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 27.06.2006 22:09:32 »

Kiitos, Keho - näkemyksesi korkkasi shampanjapullon!
Ja eikun hääjuhlat paranevatten.

smitten angel Kiss
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 28.06.2006 11:47:47 »

eyes wide shut

Heh. Olen kyllä samaisen elokuvan joskus aikoja sitten nähnyt ja tunnelma oli kyllä hieman samankaltainen, paitsi että siellä ei oltu alasti, eikä harjoitettu sukupuolista kanssakäymistä, enkä muista nähneeni naamareita...
« Viimeksi muokattu: 28.06.2006 11:50:08 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: