Minusta edellisiin elämiin ja regressioon on hauska uskoa. Kuka nyt aivan täysin voisi todistaa että on eletty ennen.. no varsinkin kun minulla muistot tulee vain tällaisen terapeutin kanssa. Jonka täytyy uskoa työhönsä kun kerran tekee sitä. esmes
www.elamankeha.comOlo sen jälkeen on kuitenkin hulppea, kun sielu pääsee yhteyteen todella korkeiden ulottuvuuksien kanssa (6-9d), mikä vapaus. Tajuaa että tuli ylhäältä alas vain kokemaan ja leikkimään. Enkeliterapiaa voin suositella jos haluat kokea voimakasta enkelienergiaa, samalla vaikka oman kaksoisliekin tms. Minulle ainakin oli tarpeen tossa toukokuussa, tuli sellainen olo että liittyy paremmin.. kaikkeen. Kun henkisenä alkaa jossain vaiheessa irrota kaikesta, niin toisaalta tajuaa menneitä elämiään, motiivejaan, suhteitaan, takkuja ja niiden avaamisia (esim suhteessa omistukseen..) ja niin edelleen. Iloinen ja voimakas kokemus ja paljon rakkautta siinä saa. Tuntee että enkeli, opas, kaksoisliekki ja menneiden elämien rakkaat todella rakastaa ja välittää.
(voi saada jonkun intuition siitä miksi tapasi ja kenet, heiltä viestejä tai muuta, mitä nyt tarvitsetkin, tai mitä on tulossa).
Minua hymyilytti erittäin paljon kun sessio oli ohi viimeksikin Anun kanssa, ihan pökränä.