maarita
|
|
« Vastaus #30 : 11.10.2009 17:39:58 » |
|
Kyllä vaan, Neitsyenä olen harrastanut jonkun verran vaaleanpunaista vaatteissa ja ainakin asusteissa. Jotenkin se yhdistyy kivasti monen muun värin kanssa. Onko niinkin, että se tuntuu 'puhtaalta' ja kevyeltä väriltä. Joistakin väreistä minulle vaan tulee jotenkin 'raskas' olo. En katso olevani mikään jakkupukuihminen, mutta en myöskään välitä hankkia vaatteita jotka ovat vain muutaman kuukauden 'muodissa'. Sehän on haaskausta, eikä minulla ole koskaan ollut sellaiseen varaa. En liioin välitä NÄYTTÄÄ rikkaalta, koska tiedän, että ne jotka 'näkevät' sisäisen rikkauden huomaavat sen kyllä.
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #31 : 21.11.2009 06:46:57 » |
|
Itselleni neitsyenä ulkonäössä tärkeintä on puhtaus, raikkaus ja siisteys. Käytän raikkaita värejä, pukeudun tosin suhteellisen urheilullisesti. Itselleni ainakin yksittäisinä asioina ulkoisesti tärkeitä ovat hyvä ryhti ja trimmatut kulmakarvat, jos kulmakarvat rehottavat ja on huono ryhti ja huonot käytöstavat niin tämä neitsyt-tyttö vaan nyrpistelee nenäänsä. =D
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #32 : 21.11.2009 23:50:48 » |
|
hyvä ryhti ja trimmatut kulmakarvat, In! Tuosta se varmasti lähtee!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Fawnette
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #33 : 05.05.2010 11:52:45 » |
|
Täällä ois yks kantaaottava ! Itsessäni se ilmenee ehkä selkeiten (näin ulkoisesta olemuksesta puhuttaessa) aikamoisena pikkutarkkuutena kyllä.. en voi lähteä ulos ellei vaatteiden värit "mätsää". Esim. jos on valkoiset sukkikset ja luonnonvaalea kaulahuivi, hyhhyh. Sama juttu on alusvaatteissakin, pakko olla samaa paria. Jossain vaiheessa suosin lolita-tyyliä eli sellaisia pikkutyttömäisiä pitsihameita, rusetteja ja essuja käytin paljon. Ihmiset tosiaan kutsuivat minua aina nukkemaiseksi, varsinkin kun harkittu ja kohtelias käytös vielä korosti tämän tyylin "viattomuutta". Nykyään en ole enää ihan niin tarkka (paitsi jos on joku tärkeä tapahtuma, silloin ei saa yksikään hiuskarva olla jakauksen väärällä puolella!) Tyylini ei ole ehkä mikään maailman klassisin. Melko tavallisesta poikkeava se saattaa joskus olla. Olen siis mutta voin kuvitella että jos ei yhtään vaikutusta olisi voisi tyylini olla paljon rönsyilevämpi ja poikamaisempi (tyylini on melko naisellinen, esim. housuja en pue koskaan). Nyt pysyy siis edes joku roti siinä mitä heitän päälleni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #34 : 05.05.2010 15:37:41 » |
|
hmmm....ex mies asc neitsyt, juoppo....sen sisko aurinko neitsyt ja vieläpä asc kauris, juoppo ja täysin moraaliton luonteeltaan vars nuorempana.... ja nää on niitä negoja puolia, hyvänä puolena sanoisin että ex on erittäin taitava käsistään siis näkee mielessään jonkun tekeleen ja sitten rakentaa sen. Siskonsa taas on hyvin taiteellinen, maalaa, kutoo ja ompelee oikein taitavasti.
Teille jotka kerroitte että kartalla on sun 0 plu, se tietenkin tuo ihmiselle skorpparimaisuutta, sama koskee vaikkapa sun 0 nep eli lisää kalamaisuutta...aina planeetan mukaan.
Huone 6 on neitsyen oma huone....ja jos siellä sattuu vielä olemaan aurinko niin "avot...mun 2:lla ystävällä (on vaakoja aurinkomerkiltään mutta )molemmilla on auringot huoneessa 6, toinen on siistijä ja toinen kampaaja....oikein tavanomaisia neitsyt-töitä, "siisti" ja "taitava käsistään" -tyyppejä.
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
Fawnette
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #35 : 05.05.2010 19:29:04 » |
|
Teille jotka kerroitte että kartalla on sun 0 plu, se tietenkin tuo ihmiselle skorpparimaisuutta, sama koskee vaikkapa sun 0 nep eli lisää kalamaisuutta...aina planeetan mukaan. mitä tää tarkottaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #36 : 06.05.2010 15:12:59 » |
|
Teille jotka kerroitte että kartalla on sun 0 plu, se tietenkin tuo ihmiselle skorpparimaisuutta, sama koskee vaikkapa sun 0 nep eli lisää kalamaisuutta...aina planeetan mukaan. mitä tää tarkottaa? Se tarkoittanee sitä, että kun joku planeetta on tiiviisti kosketuksissa henkilön auringon kanssa, niin siitä planeetasta tulee energioita siihen auringon ilmaisemistapaan ja se muuttaa hieman sitä auringon perusluonnetta. Jos vaikka on Aurinko Leijonassa, niin aurinko loistaa luovasti ja voimakkaasti, tuoden omaa tahtoa esille. Jos Aurinko on yhtymässä Plutoon, voi henkilö olla hyvin voimakastahtoinen, "vaikka läpi harmaan kiven" -tyyppi, jolla on plutoninen ote itseen ja elämään. Jos taas Aurinko on yhtymässä Neptunukseen, oman minuuden rajat ovat häilyvämmät, empaattisuus, herkkyys ja myös haaveet lisääntyvät, jolloin ihmiseen tulee kalamaista (Neptunus on kalojen hallitsijaplaneetta) otetta. Tällöin siis aspekteilla on huomattavan suuri vaikutus siihen, miten ihminen itseään ilmaisee ja millainen tyyppi hän on, vaikka Aurinko olisikin kummassakin tapauksessa siinä Leijonassa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Fawnette
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #37 : 07.05.2010 09:50:53 » |
|
Ai okei kiitos. Hämäsi vain tuo 0 tuossa, että mitä sillä haetaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #38 : 23.05.2010 17:21:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #40 : 02.05.2013 20:57:36 » |
|
Neitsyet Äitihahmo, lapsuudesta säilynyt ystävä ja tytär tätä sorttia. Äitihahmo ja ystävä sisältävät rutkasti leijonaa...no minä olen neptunaalinen ja kalaisa vesimies, siinäkö se? Äitihahmo on puhdas, käytännöllisen huolehtiva, siisti, tyylikäs, ja nervoottinen ja terveysongelmainen. Erittäin tarkka minkä näköisenä lähtee ihmisten ilmoille. Vaikka on pedantti, niin aina kotona oli se yksi huone, joka oli täynnä kaaosta. Ystävä on boheemi. Hän näkee paljon vaivaa huolettoman ja suuripiirteisen tyylinsä saavuttamiseksi, niin kodissaan kuin pukeutumisessaan. Yksityiskohdat erittäin tärkeitä Minulta se käy luonnostaan, voi voi. Hän on kaunis taitelija, joka keskittyy upeisiin yksityiskohtiin. Tytär on vielä pieni, ja ehkä enemmän tulee ilmi kuu jouskarissa, mutta tarkka ja yksityiskohdista kiinnostunut hän on monessakin asiassa. Verbaliikka hallussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
t.touhula
|
|
« Vastaus #41 : 04.05.2013 10:45:16 » |
|
Kylläpä ihmiset näkevät erilaisia puolia kussakin astro-merkissä! Mun tuntemat Neitsykäiset tai -nousuiset ovat omanvoitonpyyntöisiä ja laskelmoivia, eivätkä ymmärrä asioissa toimia luottamuksella. Muutama pitänyt poistaa ystävävalikoimasta totaalisesti. Raivostuttavin moka tuli eräältä nartulta. Synnyttihe lapsen ja pyysi minut kummiksi. Seuraavaksi tulikin sitten yksilöity kummilahjapyyntö -vaatimattomasti parisataa maksava. Jostain kumman syystä en sitten 'ehtinytkään' ristiäisiin. Lapsi on kyllä ihana ja saanut jo tietää, miksi en pidä yhteyttä äitinsä kautta lainkaan. Onneksi poika on fiksu ja numerot toisillemme toimivat. Tapaamme, kun äitykkä ei pääse mulkkaamaan raha-asioissa. Eipä aikaakaan, kun muuan -nousuinen levitteli 'meidän kesken' -juttuja ympär ämpär 'sosialisti'-seurakuntaa. Siis omaa seurapiiriään eli ihmisiä, jotka tekevät pimeää työtä ja nostavat yhteiskunnan tukia mielinmäärin. Seurauksena pysyvä ulkoistus minun piireistäni. Onneksi kaikki -käiset eivät ole samaa sarjaa. Eihän meillä muuten olisi osaaja-Sale pressana.
|
|
|
tallennettu
|
Vapaus - mikä ihana sana!
|
|
|
sininentuuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #42 : 06.07.2014 19:26:14 » |
|
Isoäitini on neitsyt ja hän on hyvin siisti, tyylikäs ja klassinen vaatetukseltaan. Ei halua herättää huomiota tai olla liian persoonallinen, mutta kuitenkin arvostaa kauneutta. Isoäitini ei myöskään voi sietää epäjärjestystä, sotkua, haihattelua ja välillä jopa hermostun siihen pilkunviilaaukseen. Minulla on Venus neitsyessä ja huomaan etten itse pysty työskentelemään epäjärjestyksessä tai sotkuisessa ympäristössä. Pukeutumisessa arvostan klassisuutta ja tyylikkyyttä mutta uskallan kuitenkin tehdä rohkeitakin valintoja.
|
|
|
tallennettu
|
Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho
Sun - Libra Moon - Virgo Mercury - Scorpio Venus - Virgo Mars - Scorpio Jupiter - Libra Saturn - Aquarius Uranus - Capricorn Neptune - Capricorn Pluto - Scorpio AC - Gemini MC - Capricorn
|
|
|
|