Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Loppuvuosi neitsykäiselle!  (Luettu 4715 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« : 05.07.2006 09:21:52 »

Ihanat astro-ihmiset, auttakaa ison muutoksen kanssa (jälleen ) kamppailevaa neitsykäistä! Shocked
Edessä on ehkä suurin koitos koko tähänastisen elämäni aikana ja myös muutto toiselle puoleela maailmaa! Äääk!  crazy2 Näkyykö kartassani mitään mullistuksiin viittavaa..?!


« Viimeksi muokattu: 27.07.2006 00:08:56 kirjoittanut Silver Pearl » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #1 : 05.07.2006 10:26:17 »

Vastailen, kun tämä liippaa niin läheltä omaa elämääni:  Grin
Olen itse syntynyt 2.9. ja muuttamassa ex-tempore seuraavien kuukausien aikana ulkomaille. Sen myötä vaihtoon menee liki koko elämä! Muutoksia odottelen erittäin positiivisella mielellä.

Omalle kartalleni ainakin Mars suopi mitä moninaisempia mahdollisuusaspekteja heinä-elokuun aikana! Itse olen aika huono lukemaan noita karttoja, joten en ala arpoa, mutta voithan tilata vaikka kuukauden-pari esoteerista vuosihoroskooppia, ellei joku ystävällinen tulkitse karttaasi!

Reipasta mieltä ja tsemppiä muuttoon  smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.07.2006 11:28:11 »

Karttaasi sen kummemmin katsomatta arvelisin, että Uranus on ainakin asialla (Neitsyiden oppositiomerkissä Kaloissa tällä hetkellä), mahdollisesti myös muita planeettoja.

Asiasta on keskusteltu tässä ketjussa:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5431.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.07.2006 16:50:33 »

Akuuteinta elämänmuutokset ovat Neitsyillä, jotka ovat syntyneet syyskuun ensimmäisellä viikolla tai aivan merkkinsä loppupuolella syntyneillä Neitsyillä. Ensinmainittuja heittee Uranus ja viimeksimainittuja Pluto.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #4 : 05.07.2006 17:33:12 »

Hei, Olen syntynyt 2.9 ja muutin pois Suomesta yhdeksän vuotta sitten. Uranuksen viimeinen oppositio auringolleni (neitsyt 9 astetta) oli jo helmikuussa, eli jos sen jälkimainingeista on kyse, muutto voisi olla pakon sanelema vastuun nousu omasta itsestä.

En tiennytkään että täällä on muita joilla on synttärit noin samaan aikaan kuin mulla, kivaa!

Silver Pearl, sun pari lähestyvää transiittia mun käsitykseni mukaan ovat Pluto trini Jupiter ja Saturnus trini Neptunus. Molemmat nk. "helppoja" ja positiivisia, laajentavat yhteiskunnallisesti, jupiter ja henkisesti,  neptunus.

Sun Prog  aurinko on juuri ohittanut MC:n ja natal Pluton, eli voimakas satsaus uraan on todennäköistä.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #5 : 05.07.2006 17:53:53 »

Terra, sulla syntymäpäivä on vähän myöhemmin, joten uranuksen oppositio auringolle vastuunlisäyksen kera on odotettavissa vähän myöhemmin, vuosi tai kaksi.

Sen sijaan sulla on oma uranus kymmenen astetta neitsyttä eli tämä ohitus juuri ja juuri suoritettu. Uranus oppositio uranus on merkittävä ikäkausi transiitti, keski-iän kriisiksikin kutsutaan. Voi tulla tehdyksi yllättäviä tempauksia, ainakin houkutus siihen on ollut suuri.

Tämänhetken tilanne sinulla on kuitenkin Uranus oppositio Pluto. Jotain mullistavaa muutosta on ilmassa. Tilanne kysyy joustavuutta ja sopeutumista. Samalla Uranuksen yhtymä natal kironiin (neitsyt 16 astetta) lähestyy. Nämä on kaikki, Uranus, Pluto ja Kiron, hitaasti liikkuvia laneettoja joten meitä on useampia nyt tässä samassa tilanteessa, "about".
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #6 : 05.07.2006 17:54:21 »

Jeps, kiitokset! Jännää aikaa tässä elellään! Mun tulkinta-taidot on niin alkeelliset että täytyy varmaan tilata ammattilaiselta..Toi uraan panostaminen kuullostaa kyllä ihan oikeelta. Neitsyillä taitaa tosiaan olla vipinää kintuissa! Smiley
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: