Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ääni ja astrologia  (Luettu 19463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ekoalanen
Vieras
« Vastaus #30 : 02.12.2006 23:30:33 »

Mulla on todellinen ongelma ääneni kanssa. Luultavasti ihan tekniikkavika puheessa, koska ääneni väsyy ja käheytyy 15 min. puhumisen jälkeen. Pitäisi päästä jollekin puheterapeutille, joka opettaisi minut puhumaan  buck2

Baarissa tilanne on ihan toivoton. Kukaan ei kuule mitä sanon, koska ääneni "katoaa" taustameluun ja jos alan huutamaan, ääneni nousee oktaavilla ylemmäs ja pahentaa vain tilannetta.

Kaikkein koomisinta tässä on se, että Sepon tulkinnan mukaan minun pitäisi olla kosminen kultakurkku  uglystupid2  2funny

 aurinko askendentti merkurius neptunus aspect_con jousimies 12. huoneen puolella
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #31 : 02.12.2006 23:34:06 »

mihinkäs astrologisesti nuo ääni-asiat ja kuuloaistimukset liittäisitte?

Olen periaatteessa auditiivinen oppija ja muutenkin nuo äänimaailmat vaikuttavat aika paljon viihtymiseeni jossakin paikassa. Pidän niin hiljaisuudesta kuin (mielestäni) hyvästä musiikista, mutta ylenpalttinen mäiske ja räiske tuntuu joskus ihan fyysisenä pahoinvointina. Minulla on myös tarkempi kuulo kuin haluaisin..

Omasta raakunnasta sen verran, että laulukokeissa enemminkin lausuin kuin jollottelin menemään. Itseksenikin vaan hyräilen mukana, en pidä laulu-äänestäni tippaakaan. Joskus olen tehnyt kyllä puhetyötä ja tykkään lukea äänen vaikkapa satuja, mutta mielestäni ääneni kuulostaa kamalan vanhalta ja rähjäiseltä.

Isän puoleisessa suvussa sakki on niin käheä-äänistä, että ovat päässeet sairaslomillekin ihan normaalin puheäänen perusteella  Cheesy

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 02.12.2006 23:49:28 »

"pallaksen haastavat aspektit voivat osoittaa mahdollisia ongelmia sekä näköön että kuuloon perustuvassa havainnoinnissa,
värisokeus,sanasokeus,huono silmänkäden koordinaatio,
rajoittunut näkö tai kuulo,
vaikeuksia oppimisessa tai heikkolahjaisuus
pallas osoittaa suuntaa älykkyydellemme ja havaintokyvyllemme"
            (Tanhua)
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #33 : 02.12.2006 23:50:31 »

Minulla Merkurius on Kaloissa ja lisäksi minulla on  neptunus sulkeutuva kolmio  merkuriusvenus yhtymä  merkurius ja  saturnus sulkeutuva sekstiili  merkurius .Puhun paljon ja minulle on sanottu, että minulla on kaunis ääni, mutta itse sitä on vaikea arvioida.Myös eri tilanteissa ääneni "toimii" eri tavalla .Ääneni ei ole korkea, mutta ei hirveän matalakaan ja kestää kyllä.Joskus puhe tulee ulos nopeammin kuin ajatus ja silloin voi tulla "uusia" sanontoja  2funny joilla on saatu eräätkin hauskat naurut , kuten 1 hyvä esimerkki " kiertää kuin nakki kuumaa puuroa "  2funny  2funny
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
enska
Vieras
« Vastaus #34 : 02.12.2006 23:55:56 »

"pallaksen haastavat aspektit voivat osoittaa mahdollisia ongelmia sekä näköön että kuuloon perustuvassa havainnoinnissa,
värisokeus,sanasokeus,huono silmänkäden koordinaatio,
rajoittunut näkö tai kuulo,
vaikeuksia oppimisessa tai heikkolahjaisuus
pallas osoittaa suuntaa älykkyydellemme ja havaintokyvyllemme"
            (Tanhua)

Ahaa..
Pallas kutosessa kaloissa ja oppositiossa Plutoon, sekstiilissä Venukseen..Kyllä tuo huononäköisyys ( ja huonon näköisyys Cheesy ) pätee täällä samoin kuin kahden vasemman käden omaaminen.. Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 03.12.2006 00:04:50 »

mulla on pallas ravussa kasissa ja kolmioita,yks neliö mc:lle,
likinäkösyyttä kyllä on ( pallas aspect_tri neptunus?)
mutta muuten tuntuu lanttu leikkaavan ja itseasiassa tuo neliö
mc:lle on tuonut kädentaitoja,
tuosta äänestä,
liekö ollut puhetta jo aiemmin,
jotenkin se periytyy vai onko elimet niin samankaltaiset,
minua on luultu puhelimessa aikoinaan äidikseni ja tytär on mennyt minusta täysiään..
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #36 : 03.12.2006 00:10:06 »

Minulla Pallas on Kauriissa 6. huoneessa ja  aspect_con  kuuaspect_ssx  marsaspect_con  saturnusaspect_tri  kuunsolmu ja  aspect_sex  keskitaivas . Tiedä häntä sitten näiden merkitystä  Cheesy .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: