Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tökkivä ajanjakso?  (Luettu 15950 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #15 : 30.06.2006 09:56:23 »

 Undecided

Minulla on tällä hetkellä suorastaan ruuhkaa taivaalla.Mitäs sanotte tästä:
Pluto aspect_squ kuu(14.7.saakka)
Pluto :aspect_con:Venus (4.7. saakka)
Pluto :aspect_squ:Mars (4.7. saakka)
Pluto  :aspect_con:Merkurius (23.7. saakka)
Mars  :aspect_sex:Nousumerkki (2.7. saakka)
Mars  :aspect_squ:Jupiter (4.7. saakka)
Neptunus  :aspect_squ:Neptunus (26.7. saakka)
Uranus  aspect_opp Uranus (1.8. saakka) ja tuplana
Uranus  :aspect_opp:Uranus (8.7. saakka)

 buck2 crazy2 idiot2 VOI PIHKURA!!!

Onko kukaan kokenut samaa ja säilynyt tästä rytäkästä hengissä???

Terveisin Jane
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 30.06.2006 12:07:47 »

Hui.

No tuo kyllä varmaan opettaa jotain.

Tsemiä.

Minulla lie aika helppoa nyt kun on vain Uranus sq Moon ja Pluto sext Asc ja Jupiter sq MC, no yksi yrittää saada uraa kasaan ja toinen tuo tasapainoa, kun taas tuo Uranus laittaa minut käyttäytymään arvaamattomasti ja "hullusti" että tietäisin mitä haluan, esim tunneasioissa. Sitä varmaan tää täälläkin leikkiminen on. Se vain että se kestää tammikuulle 2008, eli tällä kertaa en olekaan helppo, mukava, ennalta arvattava ja rakastava, jos joku minuun huomionsa kiinnittää. Huomasin sen Lontoossa, en ole yhtään vakiintunut, tasaantunut tai tasaiseen suhteeseen tipahtamassa. Ehkäpä suhde alkaa tuona aikana ja kun sitä koetellaan ja Uranus rauhoittuu, 2008 on jotain stabiilia (joka vuosi on numerologinen 6 eli rakkaus/palvelu, kun ensi vuosikin on vapautta eli viitosta minulla).. muutoin on vain Saturnuksen ja Jupiterin kolmiota+konjunktiota, eli iisiä.

In general, you are seeking more emotional freedom at this time. If you can, change your existing relationships so that they embody what you are looking for. Otherwise, if you seek out new relationships, your personal life may be more disrupted than you want. Men in particular should be wary of this influence, because their attitudes toward women may be rather unstable now, which can result in upsetting relationships.

Whatever you do, you will probably find that your emotional wants and needs are not consistent with those of the people around you. Others may think you are "crazy" (not clinically insane, of course), because of your actions at this time. But this is only a temporary period of instability, during which you will come to a new understanding of your emotional needs. 
« Viimeksi muokattu: 30.06.2006 12:16:47 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #17 : 30.06.2006 12:59:17 »

Janetiainen, no johan on.  Huh

Minulla myös tuo tr. Pluto neliö Kuu kiristelee alitajuista pipoa vielä tämän vuoden loppuun asti.  knuppel2  tickedoff

Kuten se penteleen Neptunus siellä Keskitaivaalla aiheuttaa, että en saa varmaan syksylläkään mitään järkevää aikaan... Olen jo valmistautunut siihen...  buck2

Mutta kun nuo kaksi pääpahaa poistuvat taivaaltani tämän vuoden loppuun mennessä ja alkaa Sian vuosi, ja Sian merkki osuu kiinalaisella kartallani uran sektorille niin eiköhän ala tapahtua.

Tämä oma Koiran vuoteni ei nyt ole tähän asti mennyt ihan as I planned... Johtuen luultavasti näistä pirun länsimaisista transiiteista.
 tickedoff  knuppel2

Nykyään alan säännöllisesti tässä vaiheessa vuotta olla niin kyllästynyt, että alan jo miettiä seuraavaa. Koira on siunaukset sektorilla ja on todella siunaus, jos jotenkin tästä loppuvuodesta selviän.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 11.07.2006 20:56:52 »

En ole kyllästynyt, on hyvä draivi luoda ja matkustella ja muistella kuka oikein olinkaan esimerkiksi ennen miehiä, joista jokaisen oletukset muuttivat minua eri tyypiksi kuin mitä olen - sitä aina vaan muuttaa itseään toisen toiveita vastaavaksi, ja kun heitä ei ole kuvassa, tuntuu aika kummalliselta kun kysyy itseltään, no millainen sitten olen jos ei sellainen. Aika hurja tuo Uranus Sq Moon.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: