Heipä hei kaikille astroilijoille!
Ystäväni vinkin perusteella (kiitos!) löysin minäkin vihdoin tieni tänne tähtiin tuijottelijoiden pariin. Sivusto on muuten kyllä tuttu, foorumi uusi ilmiö. Oikein mielenkiintoisia juttuja, joten tiedossa lienee jonkinasteista koukkuuntumista.
Nimimerkkini tulee Markku Mannisen määritelmästä, jonka mukaan me kevään lapset olemme kissoja, minä punainen kissa valkoisella taustalla. Olen sen verran astrologiaan kallellaan, että myös Sepon tulkinta minulla on, vuosihoroskoopin olen tilannut pariinkin kertaan ja Sisäisestä Soturista haen innoitusta tasaisin väliajoin. Soturi jos mikä todella hivelee huonoina päivinä, ja muistuttaa laiskempaakin kattia nostamaan hännän pystyyn.
Olen aurinkomerkiltäni Kaksoset, nouseva Leijona, kuu Vaa'assa, Venus Härässä, Mars Vesimiehessä, Merkurius Härässä, Saturnus Härässä, Jupiter Jousimiehessä jne... Tyypillinen, hieman jalat irti maasta liitelevä ilmatar. Härkä-vaikutus on tosin niin vahva, että osaan tarpeen tullen maadoittua. Ja nousu-Leijonan tunnuspiirteet minusta löytyvät hyvin pian. Asustelen tällä hetkellä kahdessa maassa, siellä toisessa ehkä pikkuisen enemmän. Manninen taisi hakea perustelut tälle tuolta Jupiter-/Mars-osastolta...
Maya-merkkejä en ystäväni kärsivällisestä avusta huolimatta ole vieläkään onnistunut selvittämään; johtunee osin siitäkin, että olen viimeisilläni raskaana ja aivokapasiteettini jakautuu kahden kesken. Aivo on siis kutistunut
Kiinalaisessa horoskoopissa olen Sika.
Tavataan foorumilla! Terveisiä kaikille,
RedCat