Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rauhaa mullistuksieni keskelle  (Luettu 6530 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
levoton
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.07.2006 09:40:30 »

Nimimerkkini levoton kertoo paljon mielentilastani viimeisen vuoden aikana. Elämääni on tullut etenkin viimeisen 10 vuoden aikana jatkuvasti suuria muutoksia, tosin lyhyitä seesteisiäkin jaksoja on ollut.

Seison jälleen uudella kynnyksellä.
Lähden pois avoliitosta, joka jo alkaessaan oli tuomittu.
Muutan väliaikaiseen asuntoon ja taloudellinen tilanteeni romahtaa niin alas, ettei alemmaksi voi mennä.
Etsin samalla pidempiaikaista asuntoa.
Joudun tekemään luopumispäätöksia rakkaista lemmikeistäni.
Olen tutustunut mieheen, josta haluan oppia enemmän.

Itse olen tulkinnut noiden muutosten tapahtuvan siksi, että oppisin nöyryyttä sekä luopumaan asioista ja tavaroista.

Kaipaankin neuvoja siihen, miten löytäisin rauhaa elämääni. Värit vaikuttavat minuun voimakkaasti, olihan minulla pitkä oranssin kausi. Kristallit, minulle täysin vieraat elementit, ovat alkaneet kiehtoa.

Kysyisin myös, mihin planeettoihin minun tulisi kiinnittää huomiotani,karttaani tutkiessa. 20.12.63 18:10 Helsinki.

Asiani ei ole laajemmassa mittakaavassa kiinnostava, mutta toivon vihjeitä.

tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2006 09:48:11 »

Kuuntele sisintäsi  smitten

(Itselläni on kristalliriipus jota rakastan.)

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 22.07.2006 10:25:09 »

Lainaus
Kaipaankin neuvoja siihen, miten löytäisin rauhaa elämääni. Värit vaikuttavat minuun voimakkaasti, olihan minulla pitkä oranssin kausi. Kristallit, minulle täysin vieraat elementit, ovat alkaneet kiehtoa.

Minulla on myös ollut pitkä oranssinvärin vaatimuskausi tässä koko tämän vuoden. Oranssi chakra on tunneskeskus, joka kaipaa voimaa ja huomiota. Jos kristallit ym. kiinnostavat, mene ihmeessä tutustumaan niihin! Kaikki tuollainen on aina viitettä siitä, mikä on sinulle hyväksi. Sinun ei tarvitse välttämättä edes tietää, mitä mikäkin kivi edustaa - osta sellainen, joka puhuttelee sinua eniten. Muistan, kun itselleni iski hirveä vaniljakausi - oli pakko saada vaniljan tuoksua, vaniljajäätelö ja - jogurttia ja -teetä Cheesy Sittenpä kuulinkin, että vanilja rauhoittaa ja poistaa stressiä. Olin itse parannellut itseäni stressistä täysin intuitiivisesti. Juuri eilen puolestaan ostin Anubis-patsaan, sellaisen joka istuu selkä suorassa papyruskäärö sylissään, aivan kuin luennoiden jotain. Se oli hirveän kallis ja minulat löytyy kotoa jo 2 Anubista, mutta minun oli aivan pakko saada se ^______^ Se tuntuu niin rauhoittavalta ja auttaa minua keskittymään.

Hirveän monella on nyt ollut koko tämän vuoden järkyttävät kriisit päällä! Uskon, että meitä revitään sielullisesti oikeisiin ja uusiin suuntiin, jotta vapautuisimme maallisista sidoksista ja voisimme jättää sielunvaelluksen taakse. Henkisen kehityksen tahti on kiihtynyt, mitä lähemmäs vuotta 2012 ollaan menossa, joten tapahtuvat tulevat yleensä äkkiä, mullistavina ja rajuina. Kaikki on kuitenkin meidän omaksi parhaaksemme.

Suosittelen, että keskityt nyt itseesi ja teet asioita, joista nauti. Hoida ne tehtäväsi, jotka sinun tuleekin hoitaa, mutta älä ota ylimääräisiä tehtäviä. Lepää niin paljon kuin voit ja luota siihen, että olet menoss jumalallisen virran mukana juuri sinne minne pitääkin, vaikka elämä fyysisessä tasossasi olisikin paikalleen jumahtanutta tai takkuilevaa.

Niinhän ne kaikki uudet kaudet aina alkavat - takkuilen!
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 22.07.2006 10:27:55 »

Hei Levoton
Taidat kuulua niihin jouskareihin joilla Pluton konjuktio ja Uranuksen neliö aiheuttavat kaikenlaista mullistusta elämässä..

Mulla tuo Urkki on konjuktoinut aurinkoa, ja reilun vuoden sisään onkin tullut vaihdettua siviiilisäätyä, asuntoa ja viimeksi työnimikettä. Muun muassa tällaista.

En välttämättä ole oikea tyyppi sanomaan miten mullistusten keskellä rauha syntyy, koska jonkinlainen "uuden ajan aamu" on itselläkin menossa. Eräänlainen päänsisäinen ja mullistusten jälkeinen etsikkoaika. Onneksi sitä on jo sen ikäinen, ettei näy välttämättä ulospäin minkäänlaisena epäsosiaalisena oireiluna, vaan enemmänkin hiljaiselona, matalana profiilina, säästöliekkinä jne.

Aivan kuin olisin jossain kotelovaiheessa, valmistautumassa kuoriutumiseen, ottamassa kynää käteen ja kirjoittamassa ensimäisiä sivuja uuden elämäni tabula rasaan. Tavallaan olen nauttinut siitä että olen saanut karsittua elämästäni kuollet oksat pois, jolloin olen lähempänä olennaista eli sitä mihin suuntaan ja minkälaisilla sisällöillä haluan elämäni tästedes sujuvan. Joskus on vain pysähdyttävä hetkeksi ja katsottava mitä huominen tuo tullessaan. Mielestäni omat vaikutusmahdollisuudet tulevaisuuteen ovat sitä suuremmat mitä vähemmän entistä/turhaa taakkaa kantaa mukanaan.

Kenties tietoisuus siitä, että kaaoksen jälkeen voi aloittaa puhtaalta pöydältä, tuo siis rauhaa mullistusten keskelle. Tätä kautta olen löytänyt (ainakin tarvittavan määrän) tasapainoa ja sisäistä vahvuutta
ennenkin. Osittain myös sisäistä ääntäni kuuntelemalla olen saanut vihjeitä siitä, mitä asioita haluan edestäni löytää ja mihin käyttää aikaani jatkossa. Tällä hetkellä odottelen alkusyksyä, jolloin voin laittaa muutamia ideoita koetukselle ja käytäntöön.

Voimaa sinulle Levoton muutosten keskelle ja toivottavasti saat sepustuksestani jotain ajatusta irti  angel angel angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2006 18:32:18 »

Jotta sielunvaellus jäisi taakse, pitäisi valaistua.

Kun valaistuksen polulle lähtee, tulee suuri auttamisvimma, mistä johtuvaa väsymystä ja pettymystäkin tänään ja tässä parantelen. Väsyttää niin mielettömästi. Luulen että kiihtyneellä polulla olen ollut 2002-2003 lähtien.

Mutta ihana väsymys, kun oppii vähän tuntemaan rajojaan tällä hetkellä ja näkee objektiivisesti palautetta maailmasta. Kiss Levätä saa, ei pakko revittää.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2006 18:34:37 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Keho
Vieras
« Vastaus #5 : 22.07.2006 19:13:47 »

Kaikkein vaikeinta on luovuttaa se tuttu ja turvallinen elämänsä järjestys, kun sitäkin muokataan uskoon uuteen sen uuden Ajan teoilla. Joten tavallaan selviät aivan taatulla varmuudella siten kuin nyt oletkin eli tekemällä päivä kerrallaan niitä asioita arjessa, jotka kuljettavat sitä uutta ajatusta mieleen siitä, miten tehdään se uusi elämä helpommaksi elää ilman turhia murheita.  Wink Smiley

Sillä niin sen olen joutunut kokemaan nyt omassakin elämässäni, kun se maskuliininen puoleni on koittanut pysyä "järjestyksessä" ja siitä nyt kun luovun iäksi niin luovuuteni nousee uuteen kukoistukseensa.  smitten

Eli koskaan ei tiedä, miten se nurkan takunen onkaan parempi ennen kuin kurkistaa edes vähän sieltä tuotavaa uutta ajatusta ja siellähän se onnellisuus OIKEASTI onkin! Sillä tähän kohtaan ei todellakaan kuulu enää sekään vanhan sanonta, että tyydyttävä on siihen, miten sen on egomme elämäämme tuonutkin vaan nyt se aidosti vaihtuu uuteen, sen Jumaluutemme toimesta. Joten hauskoja uutuuden tekoja kullekin Pohjolamme Valon keholle, jotka kaipaavatkin muutosta!  smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 22.07.2006 20:19:40 »

Mitä jos asuisit etelässä, Keho? Olisko vielä kyseessä Pohjolan valo? Ja mitä ajattelet niistä sadoista ja tuhansista jotka elävät ihan tyytyväisinä ilman k.o. ilmiötä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Keho
Vieras
« Vastaus #7 : 22.07.2006 20:46:34 »

Miksen sitten kertoisi totuutta toisin, jos tuo oli vaikeampi tajuta. Eli sanoisinko sen vaikka sitenkin, etteivät kenenkään kärsimykset olekaan kuin minämme omia, joten sen takia olemme tänne syntyneet eli olemme juuri niitä Pohjolamme Valoja, jotka tekevät tämän kaiken ylösnousemuksen myös "omiemme" puolesta, joita ne "etelänkin" ihmismielet ovat. angel

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 22.07.2006 21:23:21 »

Keho, kommentoitko yv:tani jotenkin. Olen ilmeisesti ollut liikaa vauhdissa.

Kuka meitä auttajia auttaa ja tukee? Aina pitäisi kaiken voiman tulla ylhäältä.
tallennettu

Keho
Vieras
« Vastaus #9 : 22.07.2006 22:42:00 »

Keho, kommentoitko yv:tani jotenkin. Olen ilmeisesti ollut liikaa vauhdissa.

Kuka meitä auttajia auttaa ja tukee? Aina pitäisi kaiken voiman tulla ylhäältä.

Ehkäpä vain tapamme toisiamme autella on nyt jo vähän muuttunut, joten sen takia sen yv:nkin tuonne yksityisesti laitoin, sillä se tukee sen tekoa toisillekin!  Wink smitten
tallennettu
levoton
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 23.07.2006 08:34:51 »

Kiitos kaikille avaamaani keskusteluun osallistuneille.  Smiley

Lemmiskata, puit tunteitani sanoiksi.
Aivan kuin olisin jossain kotelovaiheessa, valmistautumassa kuoriutumiseen, ottamassa kynää käteen ja kirjoittamassa ensimäisiä sivuja uuden elämäni tabula rasaan. Tavallaan olen nauttinut siitä että olen saanut karsittua elämästäni kuollet oksat pois, jolloin olen lähempänä olennaista eli sitä mihin suuntaan ja minkälaisilla sisällöillä haluan elämäni tästedes sujuvan. Joskus on vain pysähdyttävä hetkeksi ja katsottava mitä huominen tuo tullessaan. Mielestäni omat vaikutusmahdollisuudet tulevaisuuteen ovat sitä suuremmat mitä vähemmän entistä/turhaa taakkaa kantaa mukanaan.

Kenties tietoisuus siitä, että kaaoksen jälkeen voi aloittaa puhtaalta pöydältä, tuo siis rauhaa mullistusten keskelle. Tätä kautta olen löytänyt (ainakin tarvittavan määrän) tasapainoa ja sisäistä vahvuutta
ennenkin. Osittain myös sisäistä ääntäni kuuntelemalla olen saanut vihjeitä siitä, mitä asioita haluan edestäni löytää ja mihin käyttää aikaani jatkossa. Tällä hetkellä odottelen alkusyksyä, jolloin voin laittaa muutamia ideoita koetukselle ja käytäntöön.

Huomaan odottavani tuntematonta tulevaa ja kaipaan omaan rauhaa, koteloitumista, ollakseni vahva kuoriutumisen tapahtuessa. Olen aina ollut menossa eteenpäin kiireellä ja kärsimättömänä, mutta nyt tunnen tarvetta hetkelliseen pysähtymiseen. Aivan kuin haluaisin hengittääkkin hitaammin.

Minulla on voimakas tunne, että edessäni on jokin tehtävä, mutta ei aavistustakaan siitä, mikä se voisi olla. Epäilen kylläkin saaneeni jo, vaivihkaisia merkkejä siitä, mihin suuntaan olen siirtymässä.  Kiss Ellei sitten ole tapahtumassa suurta sekoamista. uglystupid2  Grin

AthaMaarit, viittaist vuoteen 2012. Asia on minulle uusi Mistä löytäisin tulevasta vuodesta helppotajuista tekstiä?

smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #11 : 23.07.2006 10:52:57 »

Istu hiljaa 15 min joka päivä silmät kiinni ja anna ajatustesi virrata. Ajankohta voi olla vaikka heti herättyäsi tai koska sinulle parhaiten sopii.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: