Nyt tarvisin apua kokeneemmilta unentulkitsijoilta, tai ihan keneltä vaan...
Uneni viime yönä:
Olin isossa talossa poikaystäväni ja kahden kaverin kanssa. Vietimme iltaa yhdessä ja yht'äkkiä taloon tuli kaksi vierasta ihmistä. He halusivat nähdä yläkerran talosta, ja veimme heidät sinne. Toinen vieraista otti aseen esiin kun pääsimme yläkertaan ja ampui poikaystävääni keskelle silmiä jotenkin keskelle päätä. Hän jäi siihen makaamaan. Minä yritin juosta pois tilanteesta, mutta en päässyt. Yksi huone johon menin, oli täynnä ihmisiä jotka hurrasivat ja aplodeerasivat.
Sen jälkeen vieraat lähti pois talosta, he vain hävisivät johonkin. Minä pyysin poikaystävältäni anteeksi ja menin alakertaan. Hetken kuluttua työnsin poikaystävääni pyörätuolissa ja kerroin hänelle kuinka ihmeellistä on olla hänen kanssaan vaikka hän on kuollut. Sen jälkeen suunniteltiin minun tulevaisuutta ja sitä, mitä tekisin elämälläni ilman häntä.
Itkin paljon unessa ja soitin siskolleni unessa ja itkin hänenkin kanssa. Olin todella yksin,ja kun herään unestani ulkona salamoi ja ukkostaa.
Oli hieman pelottava uni, aikoihin en ole nähnyt tuollaista ja niin aidon tuntuista painajaisunta.
Olisiko kellään mielessä mitäköhän tuo mahtais tarkoittaa?