Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pinkki kuu ja salamoita iskevä hevonen sekä ukkonen ja valaat.  (Luettu 3028 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 28.07.2006 08:52:19 »

Eilen sitä taas mentiin tuolla Toisella Tasolla ja ilmeisen tärkeissä merkeissä, koska unia tuli paljon ja jokainen niistä oli hyvin vahva. Tämä uni jäi kuitenkin pyörimään mieleeni.

Olin kotona Savossa perheeni luona, ulkona illalla siskoni ja veljeni kanssa. Huomasin taivaalla suuren kuun, joka hohti pinkkinä ja kutsuin sisaruksetkin katsomaan sitä. Aina kun katsoin kuuhun, se tuntui tulevan lähemmäs, kunnes näytti siltä, että jättimäinen pinkki kuu on ihan pihan lähellä, muutaman puun takana. Kuun pinnalle oli leikattu puolipallon muotoinen kolo, joka näytti hienolta kirjastohuoneelta - siellä oli paljon paksuja kirjoja täynnä olevia, puisia ruskeita kirjahyllyjä.
Äkkiä huoneen kohdalta iski jättimäinen salama ja pelästyimme. Kuun eteen ilmestyi "ukkoshevonen". Se nousi takajaloilleen, oli siinä asennossa hetken, kunnes iski etukavionsa maahan ja sai siitä aikaan salaman. Salamat olivat voimakkaita (maa tärisi) ja hevonen yritti osua meihin. Se osui veljeeni, mutta hänelle ei sattunut mitään.
Seisoi joogan niskaseisonnassa maassa, kun yksi salamoista iski minuun. Kehoni varastoi salaman energian ja niskaseisonnassa muistutin takajaloillaan seisovaa ukkoshevosta. Iskin jalkani maahan ja salaman voima pakeni kehostani. En nähnyt sitä itse, sillä pidin silmiäni kiinni salaman voimakkuuden vuoksi. Kuulin veljeni huutavan "Wau! Tuo oli tosi iso salama!" ja sen jälkeen tunnuin pyörtyväni. Heräsin siihen, etten saanut enää kunnolla henkeä.

Toisessa unessa esiintyi myös ukon ilma. Se nousi kohti pientä, punaista puumökkiä, joka oli suurien järvien ympäröimä (mökki oli rakennettu rantaan järven päälle). Ennen ukkosta olin ollut jossain huvipuistossa, joka oli myös veden lähellä. Seisoin korkealla sillalla ja huomasin yllätykseksi, että järvessä ui valas. Pian niitä valaita oli paikalla useita ja ne tuntuivat leikkivän keskenään. Olin haltioitunut näystä.

Pääpointtina unissa tuntuvat siis olevan eläimet (valas ja hevonen), ukonilma ja suunnattoman määrät vettä.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 29.07.2006 16:56:31 »

Wow..!

Sinua varmasti ollaan johdattamassa jollekin toiselle henkiselle tasolle, ellei tuo sitten enteile jotain radikaalia tapahtumaa elämässäsi. idiot2
Mietin vain tuota toista untasi ruusunpiikeistä ja ojan yli hyppäämisestä.
Ehkä vähän molempia..?

Usein meitä valmistellaan unen kautta tuleviin tapahtumiin ja monet tapahtumat avaavat uusia ovia myös hengellisellä puolella. Smiley

Itselläni on myös esiintynyt viime aikoina tuota vesi-elementtiä unissani,
mutta olen uinut tai sukeltanut jossain. Smiley
Vesi ilmeisesti on jokin tunne-elementti unissa.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: