Moikka, kaikki ihanaiset astro-foorumilaiset
. Päätin sitten itsekin esittäytyä. Astro- sivuilla olen roikkunut ties kuinka kauna
, ,mutta jostain syystä lähiaikoina on käynyt astrologia kiinnostamaan vieläkin enemmän. Kaiketi jotain uudistumisen tarvetta on
. Olen 29-v nainen täältä etelä-karjalasta.Pääkaupunkiseudulla tuli asuttua 5-vuotta. Elämän kovuus näytti siellä sormensa ja työn takia sairastuin masennukseen, josta oikeastaan minun henkinen polku sitten kunnolla starttasi. Työpaikka vaihtui koulunpenkkiin ja uuten ammattiin ja siinä sivussa löysin itselleni Reikin
. Olen käynyt 1-ja 2-kurssin ja epäsäännöllisesti annan hoitoja myös muille, eläimet mukaanluettuna
. Eläimiä rakastan ylikaiken,siksi tällä hetkellä kotona on kaksi karvajalkaa. Miehen rutaletta ei ole vuosikausiin
näkynyt..ainakaan ketään pidempiaikaista
. Harrastan paljon liikuntaa ja tarot-kortteja olen opetellut käyttämään lähiaikoina, minulla on myös selvännäkö kykyjä, joskin nekin vasta aluillaan ja välillä hieman tukkeessakin :
. Herkkänä ihmisenä kun noi energiat välillä tukkeutuu taikka heittävät "itsensä" epätasapainoon
. Kaikenlaista tässä höpisinkin
...