Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olisiko näköä?  (Luettu 4642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirkkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.04.2007 14:57:36 »

Olisin kiitollinen , jos joku sydämellinen ihminen voisi katsoa pintaa syvemmälle tilannettani, näkyykö apua askarruttavaan ratkaisuuni.

Olen noin 3 vuotta ollut hyväntahtoisen kumppanini kanssa. Viihdyme todella hyvin yhdessä ja hän on kestänyt rankat ajat rinnallani. Aina välillä on pompannut ylös epävarmuus suhteemme tulavaisuudesta, sitoutumisesta. Mietin ensimmäistä kertaa elämässäni suhdetta tätä hetkeä pidemmälle. Olen toisaalta onnellinen, mutta toisaalta haluaisin olla vapaa, tehdä mitä mieli tekee, ilman velvollisuuksia ja huonoa omatuntoa toisen epähuomioimisesta. Olen kauris syntynyt vuonna 1981, poikaystäväni oinas syntynyt vuonna 1978.
Kiitos etukäteen!  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.04.2007 21:25:25 »

Heippa sinne päin!

Nostin sinulle enkelikortin (omille tuntemuksillesi ja ajatuksillesi) ja nostin vielä erikseen suhteellenne enkelikortin.

Sinun korttisi:

Arkkienkeli Samuel
Arkkienkeli Samuel on rakkauden enkeli.
Olet siunattu saadessasi tämän viestin joka osoittaa että olet valmis avaamaan sydämesi
ehdottomaan rakkauteen.
Anna rakkauden virrata sydämestäsi, koskettaen kaikkia; rakkaitasi ja tuntemattomia, sekä niitä joista et pidä.
Samuel työskentelee vaaleanpunaisella säteellä. Visualisoi itsesi vaaleanpunaisen valon ympäröimänä.
Pyydä Arkkienkeli Samuelia laajentamaan rakkaudenliekkiä sydämessäsi, auttamaan sinua luopumaan menneistä ja antamaan itsellesi ja muille anteeksi.
Pyydä Samuelia kehittämään sydänchakraasi.

Suhteenne kortti:

Hiljaisuus
Älä pelkää hiljaisuutta. Siinä soi universumin ikuinen laulu. Hiljaisuus antaa tilaisuuden selkeyttää ajatuksiasi.
Kuuntele hiljaisuutta.

Hiljaisuus tässä yhteydessä voi tarkoittaa ihan puhumattomuuden sijaan suhteen hiljaisia, arkisia aikoja. Ajanjaksoja, jotka tuntuvat vain polkevan paikallaan ilman mitään edistymistä. Tällaiset kaudet ovat ainakin omassa elämässäni sellaisia, jonka aikana minulle valmistellaan muutoksia seuraavaa elämän kappaletta varten. Silloin on kieltämättä kärsivällisyys koetuksella, itse kun tahtoisi kiitää vain elämässä eteen päin! Cheesy Yritän kuitenkin pysyä luottavaisena tulevaisuutta ajatellan ja keskittyä puuhailemaan odotusaikana jotain sellaista, josta pidän kovasti. Smiley
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #2 : 22.04.2007 14:18:33 »

Hei  Smiley kuullostaa hyvälle ja onnistuneelle suhteelle eteenpäin ajateltuna smitten meillä menee horoskooppien suhteen eritavalla, itse olen oinas ja mieheni kauris ja ollaan kyllä niin 10 pari kun voi vaan olla  smitten mieheni tukee minua kaikissa tilanteissa ja vaikeilla hetkillä ja tekee kaikkensa että minulla on hyvä olla, ja toki toininpäinkin on ilo antaa takasin kun itsekkin saa  smitten nyt kannattaa takoa kun rauta on kuumaa, suhde vaan paranee ajan myötä
tallennettu
Mirkkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 28.04.2007 09:11:36 »

Kiitos AthaMaarit ja Sawotar!
Viestinne toi tukea ajatukselle, ettei pidä antaa periksi.
Katsellaan miten elämä vie.

Kiitos.

Rakkaudella smitten smitten Mirkkeli
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: