Hei
Samoja oireita minullakin, etenkin nuo rytmihäiriöt ovat ilkeitä.
Tässä muutama vinkki josta olen saanut helpotusta:
- energiahoidot, kristalli sekä ja pranic healing auttaa tasapainottamaan/puhdistamaan energiakehosi
- laventeli "rasvaa/ölyjä" hierotaan kevyesti kehoon, kamomilla teetä
Shiatsu kurssilla opittua;
makaa selällään rentoutuneesti, pidä kädet sivuilla
1.) laita etusormi ja peukalo yhteen ja hengitä omaan tahtiin, ei pakotettua hengitystä, vaan annat hengityksen tasaantua omaan tahtiin, rauhallisesti.
Jatka n 2-4 min
2.) laita kädet nyrkkiin kevyesti, jatka hengitystä 2-4 min
3.) laita peukalon pää pikkurillin ja nimettömän välille, sulje muut sormet hellästi nyrkiin, jatka
Itse harjoittelen "sisäsitä näkökykä" siten, että kun olen poissa "tasapainosta", suljen silmät, tunnustelen, missä kohtin on pahaa olla, mikä chakra reagoi voimakkaasti, mitä tunteita chakraan liittyy, värit jne
Lausun rauhoittavia lauseita, laulelen hiljaa, yritän löytää harmonisen olotilan luovuudella ja keksimällä iloisia asioita.
Pidän päiväkirjaa, yritän päästä tunteiden taakse kätkettyihin viesteihin jne
Joskus maadoittava ja energianpurku "tanssi", kun voi oikein "tampata" tunteet ja raskaat/ylimääräiset energiat pois -> James Asher " feet in the soil " levy on upea!
Laitan kädet mahan päälle, hegitän syvään, kuvittelen miten sydämeni aukeaa ja rentoudun tai sitten teen jotain ihan päätöntä kuten "kiljun kovaa naisten tyyliin" tyynyyn tai ravistelen itseäni hereille.
Yksi erittäin hyvä keino saada "stressin" pois, on ihan spontaanisti ja luovasti alkaa tanssimaan, kulkea rytmin mukana, ei ennakkoajatuksia tanssista, antaa kehon mennä ja olla niinkuin parhaaksi tuntuu.
Toivottavasti olosi helpottuu