Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kamera?  (Luettu 5017 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 10.08.2006 13:20:20 »

Viime aikoina uniini on jo kolme kertaa ilmestynyt kamera. Vaikka kaikki unet ovat muuten olleet todella erilaisia, niin yhteistä niissä on kaikissa ollut se, että minä olen aina ollut kameran edessä tai kuvattavana. Kertaakaan siis en itse ole ottanut kuvia.
Yhdessä unessa kyseessä oli liikenteenvalvontakamera ja seisoin suoraan sen edessä. Toisessa unessa olin mallina kuvauksissa ja kolmannessa unessa juttelin jonkun oudon miehen kanssa jolla oli kamera mukanaan.
Itsellä menee jo yli ymmärryksen moinen kamera-teema, osaisiko joku muu valaista asiaa?
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #1 : 11.08.2006 10:00:12 »

Me ollaan aika saman näköisiä, heh  Grin

Mulla on tollanen unikirja, ja siinä sanotaan kamerasta näin: "Varo paljastamasta henkilökohtaisia salaisuuksiasi, jotka eivät kuulu muille".

Hmm...Onko olemassa vaara, että joku henkilö olisi liian kiinnostunut asioistasi? Vai onko kyseessä ammatillinen toive - ura kameran edessä tai muuten julkisessa ammatissa? Oletko kenties hakenut Big Brotheriin (toi vika oli vitsi)  2funny

tallennettu
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #2 : 11.08.2006 11:40:56 »

 Eräs vaihtoehto unestasi.Kamera unisymbolina tarkoittaa tai sen näkeminen uuden ystävyyssuhteen alkamista. Kysessä saattaa olla työtoveruus, joka antaa elämällesi mieluisaa jännitettä ja säpinää. Ja olithan siinä unessa oudon miehen  seurassa, jolla kamera mukana...
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #3 : 11.08.2006 13:16:24 »

IN: Meillä on ilmeisesti sama kirja kotona, sen lisäksi että näytetäänkin samalta Wink En ole huomannut kenenkään utelevan poikkeuksellisen paljon asioitani tai itse edes niistä omituisen paljon lörpötteleväni joten siksi lähdin hakemaan myös toista tulkintaa. Smiley Tosin voihan uni toimia myös varoituksena etukäteen, tiedä vaikka joku tilanne tulisikin eteen jossa vaikeneminen olisi kultaa   Lips Sealed
Tiistailapsi: Mielenkiintoinen tulkinta. Uusia ystäviä on aina kiva saada joten mukava vain olisi mikäli paikkaansa pitäisi Wink
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #4 : 11.08.2006 23:03:46 »

He hee, ei oo tosi  2funny Ja siis kirjahan on Nerys Dee:n Unennäkijän käsikirja? Heh heh

Tohon edelliseen viestiin jo latasinkin koko tulkitsemiskapasiteettini, heh  Grin

Vai löytyisköhän takataskusta vielä jotain...Hmm...Kamerallahan tallennetaan tilanteita ja tunnelmia, joita voidaan katsella myöhemmin ja objektiivisemmin...Voisiko olla niin, että unet kehoittavat sinua tarkastelemaan elämääsi tai jotakin asiaa elämässäsi ns. toisen silmin, pienen välimatkan päästä?

Tälläistä tuli vielä mieleen  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: