Fawn
|
|
« Vastaus #1620 : 16.05.2011 14:31:25 » |
|
Mua vähän kummastuttaa ajatus siitä, että enkelit vaikuttaisivat netissä toimivaan generaattoriin, jollaisen kuka tahansa voisi luoda. Niin kuin käytän mielummin fyysisiä tarotkortteja kuin nettikortteja. vai mitä mieltä itse olette?
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #1621 : 16.05.2011 19:59:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #1622 : 17.05.2011 09:52:40 » |
|
Minulle tuli ITSELUOTTAMUS... Aivan ihana tuo linkki ! Itseluottamus..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ambrel
|
|
« Vastaus #1623 : 17.05.2011 13:31:13 » |
|
REHELLISYYS
Enkeliviisaus muistuttaa sinua, että jokainen ajatus, sana, tunne ja toiminta heijastuu auraasi. Kun olet rehellinen aurasi on kristallinkirkas. Enkelit ehdottavat että katsot sisällesi ja puhdistat pimeät ajatuksesi ja tuntemuksesi. Kun olet täysin rehellinen itsellesi, käyttäydyt rehellisesti ja uskallat olla avoin, ihmiset luottavat sinuun ja arvostavat sinua. Ole rehellinen ajatuksissasi, puheissasi ja toiminnoissasi.amh.. niimpäniin.
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1624 : 17.05.2011 13:58:47 » |
|
Mua vähän kummastuttaa ajatus siitä, että enkelit vaikuttaisivat netissä toimivaan generaattoriin, jollaisen kuka tahansa voisi luoda. Niin kuin käytän mielummin fyysisiä tarotkortteja kuin nettikortteja. vai mitä mieltä itse olette? Mä ajattelen, että tuon tekijä on varmaan tekovaiheessa pyytänyt enkelit mukaan, jatkossakin vaikuttamaan.. Tai että oma enkeli voi ainakin auttaa oikean viestin valitsemisessa, olen joka kerta vielä ennen painallusta pyytänyt/ajatellut omien enkelten siihen vaikuttavan. Ja uskon että ihan samoin ne enkelit toimii, sähköinen tai perinteinen viestintä - jos vaan pyytää ja uskoo. Taroteissa sama juttu. Mutta niitä voi 'hiplata' ja sitä intuitiota sillä tavoin kuunnella, konkreettisemmin, että jos pitää moninaista juttua katsoa niin sitten perinteisillä katson.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Upsila
Satunnainen astroilija
don't stop believing
|
|
« Vastaus #1625 : 17.05.2011 14:12:54 » |
|
PäämääräOn aika asettaa näkemyksesi korkeammalle. Venytä itseäsi, täytä potentiaalisi ja säilytä mahtavat visiosi. Enkelit ohjaavat sinua että et tyytyisi vähempään kuin sinun ihmeellinen ihmishenkesi voi saavuttaa tai ansaita. Pyydä enkeleitäsi ohjaamaan ja inspiroimaan sinua, nostamaan tietoisuuttasi ja auttamaan sinua elämään korkeammalla tasolla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #1627 : 18.05.2011 16:11:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #1628 : 20.05.2011 21:29:30 » |
|
Minäkin olen enekeli sivujen suurkuluttaja : ja viimeksi tuli : ARMO Kehittääksesi armo-ominaisuuttasi anteeksianna itsellesi ja muille. Näe hyvää toisissa, avaudu toisten huomioonottamiseen ja ennen kaikkea viisauteen joka huomaa jumalallisuuden kaikissa. Tämän viestin saaminen tarkoittaa että armonenkelit tarjoavat luopumista kivuista ja vaikeuksista.Hyväksy se suosiollisesti. Ole armollinen. Niinhän minä teen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Upsila
Satunnainen astroilija
don't stop believing
|
|
« Vastaus #1629 : 21.05.2011 10:30:49 » |
|
VOIMA
Kun olet täysin seesteinen ja rauhallinen, olet voimakas. Kukaan ei voi masentaa sinua tai vaikuttaa sinuun kielteisesti. Enkeliohjauksesi on löytää hiljaisuus, parantaa vihaisuutesi, puhdistaa tunteesi ja luottaa omaan arvostelukykyysi. Omaa henkistä kasvua palvelee se että otat vastuun omasta elämästäsi, joten seiso omilla jaloillasi ja ole vahva. Todellinen voima perustuu sisäiseen vahvuuteen ja luottamukseen. Osoita voimasi tänään. Ole seesteinen, voimakas ja luottavainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #1630 : 25.05.2011 22:55:52 » |
|
Kyllä näitä viestejä olen lukenut monta kertaa, joten kiitos linkistä! Kysyin, että miten löydän sen Oikean... ARKKIENKELI GABRIELOlet siunattu saadessasi tämän viestin, joka tuo suopeutta ja puhdistumista. Kutsu Gabrielia, kun haluat luopua vanhoista tavoista, negatiivisista muistoista ja pinttyneistä tavoista ja mielen malleista. Gabriel tuo sinulle järjestystä ja kurinalaisuutta. Voit kutsua häntä kun haluat iloa ja selkeyttä. Gabriel työskentelee valkoisella säteellä. Visualisoi itsesi puhtaassa valkoisessa valossa. Pyydä arkkienkeli Gabrielia kehittämään juuri- ja sakraalichakrojasi. Keskiviikon viesti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hekaka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1631 : 02.10.2011 08:56:14 » |
|
PÄÄMÄÄRÄ
On aika asettaa näkemyksesi korkeammalle. Venytä itseäsi, täytä potentiaalisi ja säilytä mahtavat visiosi. Enkelit ohjaavat sinua että et tyytyisi vähempään kuin sinun ihmeellinen ihmishenkesi voi saavuttaa tai ansaita. Pyydä enkeleitäsi ohjaamaan ja inspiroimaan sinua, nostamaan tietoisuuttasi ja auttamaan sinua elämään korkeammalla tasolla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Upsila
Satunnainen astroilija
don't stop believing
|
|
« Vastaus #1632 : 06.10.2011 14:21:03 » |
|
NAURU
Nauru on paras parantaja. Se poistaa pelon, tehden sinut iloisemmaksi, onnellisemmaksi ja rentoutuneemmaksi. Opettele nauramaan itsellesi, ja opeta muitakin niin tekemään. Nauru poistaa pimeyden. Näe huumori kaikkialla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SSMoonSS
|
|
« Vastaus #1633 : 05.01.2012 19:42:40 » |
|
JOUSTAVUUS Elämä on täynnä yllätyksiä. Ohjauksesi on kulkea virran mukana. Vastustaminen tuo ongelmia. Pyydä enkeleitäsi auttamaan ja avaamaan mielesi ja sydämesi uusille ajatuksille ja vaihtoehdoille. Kun hyväksyt mahdollisuuden että on muita teitä, ennen aukeamattomat ovet aukeavat ja kuljet helposti muutosten läpi. Ole vapaa ja joustava En voi siis ymmärtää, miten tää oikeesti osuu niin nappiin =) Tosin olen jo omalle suojelusenkelilleni uskoutunut ja kertonut vaikka mitä =)
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni Aurinko Vaaka Kuu Kalat Merkurius Skorpioni Venus Skorpioni Mars Rapu
|
|
|
|