Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kissat tippu  (Luettu 3512 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« : 11.08.2006 11:40:03 »

Näin viimeyönä 2:ta erilaista unta, ensimmäinen uni oli suunnaton joukkoteurastus  Cry oli paljon verta ja ihmisiä tapettiin urakalla, olin sivussa seuraamassa surmia, mutta en voinut mitään tehdä, tunne ja tilanne oli todella ahdistava ja pelottava Cry

Toinen uni: Olin olevinaan 8:nen kerroksen talon parvekkeella ja meidän kumpikin kissa lensi sieltä alaspäin, näin miten nuorempi kissa katsoi minua ylöspäin kun hän liiteli alas ja mie olin kauhuissaan, että voi hyvänen aika ei kahdeksannesta kerroksesta tippumisesta voi selvitä hengissä edes kissat Shocked ja lähdin hurjaa vauhtia alaspäin hissillä hakemaan kisujen ruumiit kassi kainalossa ja kas ollakkaan kumpikin kissa oli elossa ja juoksivat suoraan luokseni ja jostain kumman syystä meille oli ilmaantunut 3:s kissa musta/valkea joka oli tapahtumissa mukana myös vaikka meillä ei ole kuin 2 kisua   Kisut hyppäsivät terveenä kassiin ja mie vein ne takas yläkertaan Smiley mitähän tämä uni meinaa?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 11.08.2006 11:49:30 »

Minulle tuli mieleen, että koska talo symboloi sinua itseäsi, huomaat tai ehkä pelkäät jonkun osan sinusta putoavan minuudestasi niin syvälle, että ne menehtyvät. Kissat kuvastavat tätä, tosin en valitettavasti muista, mitä kissat symboloivat. Yleensä kai ne liitetään naiseuteen, mutten usko, että tässä unessa on siitä kyse Wink Se viitannee enemmänkin intuitioon.

Enivei, lähdet juoksemaan portaita alas, kohti syvempiä osia Itsessäsi peläten osan sinusta kadonneen/kuolleen kokonaan. Kissat ovatkin terveitä ja palaat tämän oman Itsesi osan kanssa takaisin normaalille tasolle (kotiisi 8. kerrokseen).

Tästä tapauksesta johtuen olet saanut yhden kissan lisää, jonka näkisin niin, että kissojen edustama energia/asia vahvistuu ja kasvaa yhdellä.

Toinen selitys voisi olla se, että pelkäät päästää intuitiotasi putoamaan vapaana. Huomaatkin, että pudotuksesta ja irtipäästämisestä huolimatta ei olekaan sattunut mitään pahaa vaan itse asiassa intuitio onkin antanut sinulle lisää intuitiota. Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 11.08.2006 14:19:31 »

Kiitos Athamaarit tulkkauksesta smitten mie muistelisin, että kissa symboloi turvallisuutta ja feminisyyttä :Smiley mutta selkeesti jäi unessa mieleen toistuva 8:s kerros eli olisiko se siirtyminen korkeamalle tasolle uuden intuution kanssa? Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 12.08.2006 12:07:49 »

En osaa sanoa 8. kerroksesta, yleensähän kaikkialla henkisissä tasoissa tuntuu olevan vain 7 kerrosta.

8 numeroni symboloi kuitenkin Jumaluutta, koska siinä kaksi palloa on yhdistynyt yhdeksi kokonaisuudeksi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: