Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Raamattu  (Luettu 5172 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 20.08.2006 10:30:15 »

Viime yönä näin erikoisen unen... Raamatusta...
Unessa olin saamassa uuden Raamatun ja siihen oli lisänä laitettu eräänlainen virsi, siis virren sanat. Virren sanat näytettiin minulle vanhasta kirjasta jossa oli virren nimi kannessa ja muuta siellä kirjassa ei ollut, kuin tuo virsi. Virren sanat oli kirjoitettu yhteen pötköön. Ja unessa kuulin miten virttä veisattiin. Mutta, herätessäni en muista mitä siinä virressä oli...Muuten uni on erittäin mieleenpainuva. angel
Unen tunnelma oli harras ja levollinen.

Osaisiko joku tulkita tämän?  idiot2
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 20.08.2006 10:44:41 »

Viime yönä näin erikoisen unen... Raamatusta...
Unessa olin saamassa uuden Raamatun ja siihen oli lisänä laitettu eräänlainen virsi, siis virren sanat. Virren sanat näytettiin minulle vanhasta kirjasta jossa oli virren nimi kannessa ja muuta siellä kirjassa ei ollut, kuin tuo virsi. Virren sanat oli kirjoitettu yhteen pötköön. Ja unessa kuulin miten virttä veisattiin. Mutta, herätessäni en muista mitä siinä virressä oli...Muuten uni on erittäin mieleenpainuva. angel
Unen tunnelma oli harras ja levollinen.

Osaisiko joku tulkita tämän?  idiot2

Voisiko olla niinkin, että elämänkatsomuksesi perusta on täydennettävissä tietoistumisella siitä,
mikä aikaisemmin on toiminut elämässäsi
- ja joka informaatio vaikuttavuudessaan nyt palautuu ottaen sille otollisen paikan taikka... soivuuden.

Ja että tämä täydentäminen on nyt meneillään - ikään kuin oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja oikealla tavalla.

Jolloin kaikki on niin hyvin kuin vain voikin olla
- homma toimii, mukautuu ja etenee.

smitten
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 20.08.2006 11:15:34 »

Kiitos Rauhan enkeli! smitten

Niin, elämässäni on viimeisenä kahtena vuotena tapahtunut paljon energiaa vieviä asioita ja tuulimyllyn lailla olen kapinoinutkin vastaan...
Nyt, tämän kesän aikana minut on pysäytetty oikein kunnolla ja nyt tuntuu että näinhän tämän kaiken pitää ollakkin... Nyt ja tässä on hyvä olla.
Näin kaiken on pitänyt mennäkkin.

Se vain mietityttää, että sitä virttä näytettiin monta kertaa unessa, sekä siitä vanhasta kirjasta että uudesta saamastani Raamatusta johon se painetaan.
Eli, pitäisikö se muistaa? Virren sävelen kuulen korvissani, vain sanat on kateissa.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 14:05:02 kirjoittanut Risama » tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 20.08.2006 11:24:25 »

Se vain mietityttää, että sitä virttä näytettiin monta kertaa unessa, sekä siitä vanhasta kirjasta että uudesta saamastani Raamtusta johon se painetaan.
Eli, pitäisikö se muistaa? Virren sävelen kuulen korvissani, vain sanat on kateissa.

Olipas mielenkiintoinen uni.  :Smiley Muutoksen tuulet puhaltavat... Tuolla virrellä on selkeästi sinulle jokin tärkeä sanoma. Älä huoli siitä vaikket "päivätajunnassa" noita sanoja muistakaan, ne ovat kuitenkin tallessa sisimmässäsi ja tulet ne muistamaan myös "päivätajunnassa" jossain vaiheessaa ja tilanteessa jos niin on tarkoitettu. Tai sitten ne ovatkin vain tarkoitettu eräänlaiseksi sisäiseksi "ohjelmoinniksi" tai "uudelleen päivitykseksi".  coolsmiley smitten angel
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 20.08.2006 11:25:57 »

...
Se vain mietityttää, että sitä virttä näytettiin monta kertaa unessa, sekä siitä vanhasta kirjasta että uudesta saamastani Raamtusta johon se painetaan.

Ehkäpä sanojen katoaminen on merkki niiden taakse näkemisen tärkeydestä.
Todellisuus soi soimistaan - kantaen tutunkin virren teemaa tähän hetkeen
- teemaa, joka on muunneltavissa, ja jolla voidaan muuntaa.

Nyt vain katsomisen kohdistus muuttuu... näkemisen aavistuksen säilyessä.  :Smiley
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 20.08.2006 14:12:07 »

Kauniit kiitokset tulkinnoista Rakkauden enkeli ja Rauhan enkeli!! smitten

Niin,itsekkin sen oiken tunnen, että muutoksen tuulet puhaltavat kohti seesteisimpiä aikoja.
Tämä on kieltämättä jännä fiilis sillä laulaisin/veisaisin sitä virttä heti tästä paikasta jos vain ne sanat löytyisi.  angel
Ja luotan siihen että virren sisältö on jossain tuolla syömmeni syövereissä.
Ja on myös tunne siitä, että olen nyt ikäänkuin noussut yhden rappusen ylemmäksi elämän opetusten tiellä... :Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: