Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko tämä vain toive... vai oikea viesti?  (Luettu 7487 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 01.08.2006 14:31:36 »

Niin mietin että onko Vaaka Kuu tehnyt minulle tepposet vai olisiko tämä aivan oikea "viesti"?

Nimittäin näin viime yönä toisenkin unen, joka alkoi jotenkin niin että eräs mieshenkilö, josta kiinnoistuin tuossa loppukeväällä erittäin paljon ja joka on ollut ajatuksissani erittäin usein sanoi viime yönä unessani minulle yksinkertaisesti että "Minä rakastan sinua" ja johon minä vastasin onnellisena, että "minä myös rakastan sinua!"
Tämä oli keskustelumme ja tapaamisemme. Sitten heräsin ja olin ihan tohkeissani ja pettynyt kun se oli ollut vain unta. Jatkoin elämääni. Menin muun muassa työvaatteissa keskeyttämään erään professorin luennon kysyäkseni jotain omaa asiaani ja päädyn suutelemaan kiihkeästi luentosalin edessä toisen kurssilaisen (naisen!) kanssa... Jossain vaiheessa lähden kävelemään kotiin ja kadulla joku humalainen yritti koko ajan taklata minua ja minä hermostuin, nousin lentoon ja lähdin jahtaamaan häntä ja lopulta kuristan tämän tyypin. Johonkin leikkikentälle ja lähden pois.

No joo sitten heräsin oikeasti.  Grin

Mutta siis mitä tuo pieni herkkä unensisäinen unikohtaus voisi merkitä?

Niin ja saa laittaa ajatuksia tuosta muustakin jos vain mieleenne tulee jotain...  idiot2  :Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #1 : 01.08.2006 19:25:46 »

No minä itse ainakin otan aika vakavasti tuollaiset asiat, että joku suorastaan sanoo unessa "minä rakastan sinua". On aika olennaista, että muistat mitä olet unessa puhunut ja kuullut. Pitäisin itse sitä myöteisenä merkkinä, että tällä miehellä voi olla tunteita sinua kohtaan. Smiley Wink
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 03.08.2006 23:41:55 »

minä taas tulkitsisin, että sinulla on ollut haavekuva tuon miehen suhteen ja olet nyt "herännyt unestasi" eli rakkausen haavekuvan sekaan on tullut jotain realismia.Ehkä tyyppi ei ole "se oikea"?

Nainen jonka kanssa suutelit on myös kiinnostava. Miettisin edustaako tämä henkilö jotakin tiettyä luonteenpiirrettä tai toimintatapaa joka on nyt aktivoitunut positiivisella tavalla sinussa.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.08.2006 23:52:39 »

rakkaudentunnustus antoi sinulle "siivet",itseluottamusta,
samoin tuo suudelma vahvisti naiseuttasi,jotta voit kuristaa elämäsi "hylkiöt"
hengiltä
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 06.08.2006 14:38:31 »

Kiitos vastauksistanne.  smitten

Olen nyt tuota unta pohtiessani tullut siihen tulokseen, että se kyllä oli viesti, mutta symbolinen sellainen. Symbolisuutta korostaen myös se, että oli uni unen sisällä...

En tiedä onko tällä miehellä oikeasti tunteita minua kohtaan, mutta unessani olin valinnut hänet edustamaan sitä omaa maskuliinista puoltani... tjtn...

Yhtenä iltana ajatuksiini ilmestyi yhtäkkiä vahva oivallus, että olen ihastunut siihen kuvaan, joka minulla tästä ihmisestä on eikä hän oikeasti ole sellainen.
Sen jälkeen oli äärettömän rauhallinen olo, josta ajattelisin, että tuo oli oikea oivallus. No joka sitten unohtui aika pian... ja olin taas aivan sekaisin ajatusteni kanssa...  Undecided

No, miten vain, mutta joka tapauksessa olen äärettömän kiitollinen siitä, että sain tavata tämän ihmisen. Hän todella kosketti sydäntäni.

smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #5 : 23.08.2006 12:11:13 »

Tämä ihminen ei sitten niin vain poistu unistani...

Näin viime yönä unta että elettiin jo marraskuun loppua ja minulla oli synttärit.
Olimme töissä (niin kuin oikeastikin tapasin hänet töissä) ja koko ajan sellaista silmäpeliä ja juttua meillä oli...

Sitten ojensin hänelle pienen lapun, jossa luki vain jotain että minulla on synttärit. Sen luettuaan hän kirjoitti käteensä varattu ja lähti johonkin...

Aloimme tanssimaan ja minä odotin, että hän tulisi takaisin...

Tämän jälkeen näin vielä toisen unen, jossa oli pari lukioaikaista miespuolista koulukaveria. Ei mitenkään tuttuja, mutta tämä toinen tuli aina välillä lähelleni ja eräällä kerralla painoi päänsä rinnalleni ja kysyin vähän ihmeissäni että mitä sä teet. Kuuntelen sun sydämen lyöntejä. Se toinen oli myös vierelläni koko ajan...

On se hyvä että minulla edes unissani tapahtuu miesrintamalla jotain...  :Smiley

Dream on...

Mutta siis "Varattu" ??  Huh

Auttakaa nyt jos voitte...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 23.08.2006 12:41:29 »

Mutta siis "Varattu" ??  Huh

Auttakaa nyt jos voitte...

En oikein osaa auttaa, mutta tuli mieleen että kyseinen mies on (ehkä juuri marraskuussa) "varattu" joko sinulle tai jollekin toiselle.  :Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #7 : 25.08.2006 14:55:31 »

Se kait selviää sitten aikanaan...

GS, joo oliskin asiat niin yksinkertasia...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 25.08.2006 17:29:17 »

kuukalatko se puhuu.. no, kukin tavallaan.. elä jännityksessä siis!  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: