Regressioni ei ollut niin vaikuttava kuin viimeksi, osin johtunee siitäkin, että olin hieman myöhässä. Lisäksi aloin epäillä, voiko kaksi exää olla ollut samassa ent. elämässä kanssani. Oli se tilanne tosi tai ei, keskustelin siitä mikä kommunikaatiossa mättää. En saanut sen kummempaa vastausta kuin että toinen exä ei antaisi naisen määrätä asioita (vaikka rakasti) ja toinen haluaa vaihtelua, monia naisia, seikkailua, ja olla mieslauman johtaja. No sellaisia ne oli tässäkin elämässä. Lisäksi kuulin jotain kommentteja itsestäni, että olisinko mahdollisesti besserwisser tms. Tämä ei nyt kovin paljon muuttanut mitään, minulla olisi ollut muitakin kysymyksiä mutta aika ei antanut periksi. Tuntuu etten mennyt kovin syvälle menneeseen, vai meninkö. Oli siellä tietty mielikuva satamasta ja kauppalaivaston lastauksesta ja siitä, miten valvoin työtä. :
Se regressio oli ihanampi missä oli kaksoisliekki, suojelusenkeli, ja opas, mutta samantyyppisen näköinen sielunkumppani/ystävä näkyi siellä. Mistähän hän nyt sitten tulee, who knows. Upseerin puku kummassakin tapauksessa, sukat ja kengät ja saappaat. Ja olennaista oli se, että hänen kanssaan toiminta sujui(si), eli ei olisi jatkuvaa ristiriitaa, vaan joku olisi olemassa jossain, joka toimii linjassa kanssani, helppo olla. Sellaista on minulle ennakoitu kyllä.. että joku jonka kanssa ei jatkuvia ongelmia vaikka tulisia riitoja..
Jos se on joku ratkaisu kommunikaation parantamiseen noiden kanssa että
en naisena määräisi mitään, esim tapaamisaikoja, keskusteluita, tekemisiä jne... niin sehän olisi ihan heidän oikuilleen alistettu rooli enkä minä sellaista halua. Ei selvinnyt tarpeeksi siis. Jos toinen haluaa vaihtelua muista naisista, niin minä sitten varmaan miehistä.
Muuten kuulin että JOS haluaisin tietää, mitä kukin on minulle ja mitä on sieluperhe ja joku sielun jakauma ollut aikojen alussa, se kuulema vaatisi pitkäaikaista meditaatiota ja haluista luopumista, että saisi tietää. No, jaa.. hm.