Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vaaka miehet ja vaakamiesten tuntijat  (Luettu 25848 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 09.02.2007 13:23:34 »

Nousuvaaka olisi hyvä.. mutta ei au. Liikaa pyörittelyä, liian vähän toimintaa. Mitä on olla heikkona..  angel
« Viimeksi muokattu: 09.02.2007 13:26:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #31 : 12.02.2007 23:53:27 »

Vaakamies haluaa harmoniaa ja kauneutta ympärilleen, vaikka hän itse osaisi välillä olla hyvin epäharmoninen päättämättömyydessään ja jääräpäisyydessään...

idiot2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
christa88
Vieras
« Vastaus #32 : 13.02.2007 16:32:50 »

Vaakamies haluaa harmoniaa ja kauneutta ympärilleen, vaikka hän itse osaisi välillä olla hyvin epäharmoninen päättämättömyydessään ja jääräpäisyydessään...

idiot2

huhhuh....tuo päättämättömyys käy kyl joskus hermoille. tosin isä ja veli ei ole yhtään sellaisia, vaan enemmänkin päinvastoin. on mun yks vaaka-kaveri kyllä aika päättämätön... käy hermoille kun on kyseessä ihmissuhde asioita. koen myös vaakamiehen vähän flirttinä..... en tiedä, nämä läheisemmät eivät ole flirtti-tyyppejä mutta jotkut vaakamiehet sitten taas pyörittelee aika ahkerasti. ehkä siihen liittyy sosiaalisuus myös... en tiedä.  coolsmiley crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: