Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun ihminen saa kaiken mitä haluaa, mitä sitten tapahtuu  (Luettu 35442 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 20.09.2006 20:57:18 »

Sinulla on vain yksi päämäärä - rakkaus  smitten Smiley Smiley

Sen kun löytää, löytää kaiken. Kaikilla elämän alueilla.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 20.09.2006 23:32:03 »

Haluamisesta,, Huh

Etsin koko heinäkuusta asti asuntoa.Haaveena rivitalo kolmio saunalla.
Yleensä asuntoja on ollut täällä syrjemmällä helposti saatavilla,mutta nyt ei löytynyt mitään sinne suuntaankaan. Undecided

Siitä alkoi tulla jo melkein pakkomielle.Osittain senkin vuoksi kyllä,että minulla on yksi huone nyt liikaa ja hyvin kallis asunto.

Syyskuun alussa päätin,että nyt loppu,en etsi enää,vaan jään sitten tähän.
Samalla viikolla oli ilmoitus lehdessä kaksiosta.Soitin sitä läheiselleni,ja kuinkas kävikään! Cheesy
Olivat laittaneet vahingossa ilmoitukseen huoneen liian vähän.Siis rivari kolmio kauniilla jokinäkymällä!
Ei edes kilpailijoita,koska isomman asunnon hakijat eivät siihen tietenkään vastanneet.

Sain,kun lopetin niin kovasti haluamasta. smitten

Mutta tuohon aiheeseen.Jos kaiken haluamansa heti saa,mitä iloa ja odotettavaa enää on?Lapsenakin joulun odotus oli sitä jännittävintä aikaa. Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #47 : 21.09.2006 03:15:36 »

Kun lakkaan haluamasta, minulla on kaikki, ei se ole sen helpompaa.

*Mitähän ylläoleva tarkoittaa? En tiedä, jotenkin tuntuu että luovuttamalla JOTKUT asiat saattaa saada toisia, mutta kovinta on tietysti tämä jos koettaa olla henkisesti kehittynyt "valo" tässä maailmassa ja sovittaa tarpeita ulkoisen todellisuuden kanssa. Olen tosin liian väsynyt aamuyöllä sanomaan mitään järkevää. Rakkaus, niin, sisäistä rakkautta löytyy, usko ihmisiin on vaikeampi asia. Pitäisi aina olla siinä henkisesti kohottavassa seurassa, mutta kaikki ihmiset ja tilanteet eivät ole tällaisia. Itse en koe tätä pehmeys-kovuus-asiaa päällimmäisenä, vaan ehkä edelleen sitä että miten ihmisiä jaksaisi rakastaa. Jos haluaisi olla auttaja, jaksaisiko kaikkia niitä ongelmia - kuinka nopeasti saisi niistä tarpeekseen.

Monia kysymyksiä, ei kaikkia vastauksia.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 03:23:34 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #48 : 21.09.2006 07:32:16 »

Jaa, noh, minulla ei sitten varmaan ole sitä mitä haluan. Vaan yleensä jos olen jotain rakentanut, se on viime vuosina otettu pois ikäänkuin vain että katsottaisiin miten paljon voin henkisesti kasvaa. Vaikka vaikutan säteilevältä, olen hieman varuillani sillä jokin koetus saattaa olla edelleen nurkan takana. :Smiley

Esimerkiksi, on alkanut tuntua että minä en voi saada normaaleja asioita kuten mies, ja talo. Lähdetään siitä. Tai sitten nämä asiat ovat jostain syystä jossain .. tavoittamattomissa. 

Kokeiles tätä tyyneysrukousta.  Wink  smitten

Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa mitkä voin ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Luovuta.
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #49 : 21.09.2006 08:03:47 »

Pitäisi aina olla siinä henkisesti kohottavassa seurassa, mutta kaikki ihmiset ja tilanteet eivät ole tällaisia.

Voithan jaksamisesi mukaan toimia sinä "henkisesti kohottavana seurana" itse.
Eli ollen se seura, joka tekee kaltaisekseen.

angel

Lainaus
Itse en koe tätä pehmeys-kovuus-asiaa päällimmäisenä, vaan ehkä edelleen sitä että miten ihmisiä jaksaisi rakastaa. Jos haluaisi olla auttaja, jaksaisiko kaikkia niitä ongelmia - kuinka nopeasti saisi niistä tarpeekseen.

Monia kysymyksiä, ei kaikkia vastauksia.  Kiss[/color]

Vaan nähdäkö kaikkia vastaantulevia kysymyksiä ongelmina?

Minusta on hyvää suodakin itselleen välillä se "tarpeekseen saaminen".
Ja heittäytyä vapaalle: "piuhat irti seinästä" -olotilaan.

Kerryttämään jaksamistaan...  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 21.09.2006 08:06:18 »

Rakkauden Enkeli
Mietin pitkaan lausettasi, etta ihminen saa kaikki mita tarvitsee: Mielestani minulla oli kaikki, hienot autot, upea koti jne... mutta kuten kirjoitin kun syo liikaa makeaa sen oksentaa pois.
Tarvitseminen minun tapauksessani oli ymmartaa, etta se ei ole TODELLISTA iloa-vaan egon ponkitysta-se ilo loytyi aivan muualta  smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #51 : 21.09.2006 08:37:09 »

Kun lakkaan haluamasta, minulla on kaikki, ei se ole sen helpompaa.

*Mitähän ylläoleva tarkoittaa?

Hihi, GS, minun oli pakko kirjoittaa tuo, koska aluksi kirjoitin: ei se ole sen vaikeampaa. Se haluamisen loppuminen ja kaiken tarvitsemansa jo omistaminen on iso pala, joten helppoa se ei ole. smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 21.09.2006 14:31:34 »

Olen itse vähän kertauskurssilla.. vähän kuin menisi takaperin kertaamaan erään työpaikan ja tavoitteet ja säästämiset ja muut ainakin tietyn ajan..  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alli
Satunnainen astroilija
*

Skorpioni, Asc Oinas, Kuu Kalat

Profiili
« Vastaus #53 : 24.09.2006 08:35:49 »

Käypäs lukemassa vaikka http://www.jeshua.net/fi/
ja sieltä: Egosta sydämeen 1 ja 2.
Miten ihminen muuttuu ego pohjaisesta sydän-pohjaiseen,ja millaiset kriisit ja filosofiset tutkiskelut tulee eteen.
vähän niiku james bond: 007 Kun maailma ei enää riitä Smiley
tallennettu

Finally, the operative word to best understand your Scorpio lover is "passion." Passion was the single most important ingredient in life, that is, to be passionate about one's loved ones, one's career, one's lifestyle, for without passion, what kind of life would we have in the end?
kooky
Vieras
« Vastaus #54 : 24.09.2006 12:06:05 »

Itse asiassa olet nyt ottamassa askelta taaksepäin, askelta syvyyteen: askelta sisäänpäin. Tiedostat itsestäsi syvällisemmät osat, joita kasvatus tai yhteiskunta on vähemmän päässyt ehdollistamaan. Saat välähdyksiä siitä kuka todella olet: ainutlaatuisuudestasi, yksilöllisyydestäsi. Muistat, että sinussa on osa, joka ei ole riippuvainen mistään ympärilläsi olevasta, ei vanhemmistasi, työstäsi, ihmissuhteistasi, ei edes kehostasi. Silloin sinä epämääräisesti tunnet oman jumaluutesi, sen osan sinusta, joka on täysin vapaa ja ikuinen.

hyvät kirjoitukset kokonaisuudessaan, ja koetulta kuulostaa, viimeisen 8 vuoden aikana tahkonnut jotain vastaavaa kehityskulkua.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #55 : 24.09.2006 12:06:42 »

Lainaus
Itse asiassa olet nyt ottamassa askelta taaksepäin, askelta syvyyteen: askelta sisäänpäin. Tiedostat itsestäsi syvällisemmät osat, joita kasvatus tai yhteiskunta on vähemmän päässyt ehdollistamaan. Saat välähdyksiä siitä kuka todella olet: ainutlaatuisuudestasi, yksilöllisyydestäsi. Muistat, että sinussa on osa, joka ei ole riippuvainen mistään ympärilläsi olevasta, ei vanhemmistasi, työstäsi, ihmissuhteistasi, ei edes kehostasi. Silloin sinä epämääräisesti tunnet oman jumaluutesi, sen osan sinusta, joka on täysin vapaa ja ikuinen.

hyvät kirjoitukset kokonaisuudessaan, ja koetulta kuulostaa, viimeisen 8 vuoden aikana tahkonnut jotain vastaavaa kehityskulkua.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 24.09.2006 18:56:14 »

Muistat, että sinussa on osa, joka ei ole riippuvainen mistään ympärilläsi olevasta, ei vanhemmistasi, työstäsi, ihmissuhteistasi, ei edes kehostasi. Silloin sinä epämääräisesti tunnet oman jumaluutesi, sen osan sinusta, joka on täysin vapaa ja ikuinen.'

*Tiedän tämän kaiken ja silti haluaisin vihdoin asettua minulle sopivaan firmaan. Serkulla oli ollut 6 kk työpätkä ja taas pitäisi hakea uutta. Hän menetti myös hyvän miehen, talon jne ja aloitti kaiken alusta yksin. Niinpä. Samalla hoitelin yllättävän raha-asioihin liittyvän puhelun. Joillain on riskeihin innostusta, eräs vaakamies joka sulkeutui kaikilta 2 kuukaudeksi (kuten exäni katos 7 viikoksi kun kaipasin) ja nyt yhtäkkiä pyytää minulta neuvoja. Elämä on TODELLA outoa-- coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 24.09.2006 18:58:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 25.09.2006 22:44:58 »

:Smiley

Elämä, tuo outojen

sattumuksien tie,

seuraa kuin olisimme,

J O !

Kiss
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 26.09.2006 21:02:06 »

Täytyy aina palata uudestaan kysymään itseltään; mitä oli se kaikki mitä halusin? Oliko se mammonaa vai oliko se suurimman valon ja pimeyden kokemuksen saaminen? Ja mitä sitten..  2funny smitten tuli tässä kumma olo kun minulle oli tarjottu erästä firmaa ja ajattelin etten ota sitä vastuuta, niin tänään puhuin erään tj:n kanssa ja taas tulin ajatelleeksi, pitääkö minun aina olla vain toisella töissä vai alkaisinko minäkin firmojen pyörittäjäksi, ja minkä firmojen - kolme lajia tulee mieleen, markkinointi design ja rahoitus, ja miten sitten.. njaa.. ja että mitä jos tehtäisi eräitä järjestelyjä, mutta sitten kai pitäisi pyytää anteeksi vaikeaa tilannetta, mikä oli ja missä kiivastuin.. tuo mies josta puhuin tuossa, ei ollutkaan se N vaan toinen.. oikeestaan.. nyt tunnen oloni turvalliseksi, vaikka koko ajan tapahtuu aivan kummia asioita!  Shocked
« Viimeksi muokattu: 26.09.2006 21:39:14 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 29.09.2006 16:36:53 »

This is a golden opportunity to make a list of the things that you would like to obtain from the Universe and to either visualize or begin to affirm that you already have them. Your can make a very profound impression on your subconscious mind, and so plant the seeds of your desires and allow them to grow.
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: