Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ärsyttääää  (Luettu 9445 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 13.10.2006 11:34:37 »

tickedoff tickedoff Angry Cry

minkä takia aina pitää takertua menneisyyteen liikaa, miks ihmeessä ei voi unohtaa vain asioita ja antaa olla ja nauttia tästä hetkestä! minkä takia mun pitää aina murehtia toisten asioista, miks en osaa vaan suodattaa kaikkia toisten murheita toisesta korvasta ulos. Cry

ihan pyllystä! Cry
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 13.10.2006 12:09:01 »

Hyvin Rapu Kuumaisia mietteitä... itselläni ollut vähän samaa pohdintaa...

Olen huomannut, että se auttaa kun mielessään siunaa menneet. Antaa itselleen sekä muille anteeksi ja lähettää kaikille niille, joiden murheissa on kiinni valoa ja enkeleitä. Luottaen, että he itse tietävät parhaat ratkaisut ongelmiinsa tai heille näytetään ne. Auta niitä joita voit ja niin paljon kuin voit. Siinä se.

Arkkienkeli Mikael auttaa miekallaan vapautumaan menneistä.

Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #2 : 13.10.2006 12:52:50 »

Tas betle

Kuinka tuttua ajatusta....ja sapettaa se kuinka ahdasmielistä se ajattelu vanhastaan on.
Niin anna anteeksi ja päästä irti,siihen pitäisi pyrkiä, mutta....
On joskus märehdittävä näitäkin asioita oikein tosi syvältä. Katkaista vaikka napanuora tai sanoa jollekkin aivan todenteolla suorat sanat, kauniisti ja tiukasti. Huh, että toinen menee "kuralle" mutta kyllä se voi  tepsiäkin..

Nyt ja tässä on vaikeaa keskittyä. Meidän hälisevä markkina-maailma, harvoin voit nauttia hiljaisuudesta. Hiljentymishetki joka päivä jossain kohdassa olisi ja tekisi hyvää meille ihan jokaiselle.

Ystävien murheet ja tuttavien ongelmat, voisko ajatella rajaavansa omaa aikaa ja sitä kuuntelua jotenkin. Puhelimessa - sori, mutta nyt en voi puhua...
Ovella naapuri - olen juuri lähdössä tai nyt onhuono hetki, onomia perheasioita....
Niin kyllä meidän täytyy pystyä kohtelemaan itseämme RAKASTAVAMMIN ja antaa itselle AIKAA.

Vaikeeta, tosiaan mutta kannattaa välillä ottaa kovat otteet käyttöön.Eihän toinen edes voi siitä pahastua smitten
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**

Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista

Profiili
« Vastaus #3 : 13.10.2006 13:29:13 »

Totta mitä ketjun aloittaja sanoi.

Ärsyttävää kun aina tarkertuu siihen menneeseen ja miettii mitä kaikkea on joskus tapahtunut. Takertuu omiin ja muidenkin tekemiin asioihin. Toisaalta minkä ihminen luonteelleen voi? Aina voi sanoa, että sitä ei mieti, mutta varmasti jokainen sitä joskus tekee. 

Menneisyys pitäisi olla mennyttä, mutta se ei aina ole niin helppoa. Joskus pitää miettiä menneitä, että oppii ymmärtämään omia tekojaan ja ajatuksiaan. Se miettiminen sattuu joskus, kun palaa omaan menneisyyteensä, mutta siitä on varmasti hyötyäkin.

tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 13.10.2006 22:30:41 »

Jos tappelet miehesi kanssa etko kerrokin menneita tapahtumia, hauku anoppiasi kuinka han silloin kerran teki sita ja tata... sitten koko suku saa kuulla kunniansa.
No kaikki on ollutta faktaa johon on helppo takertua ja se todella on naisten tapa puolustautua(itsellani)
Kai me ollaan tollaisia jauhajia, mutta sitten taas ollaan puhdistetussa ilmapiirissa-eiko niin?Huh
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 13.10.2006 22:45:13 »

Vanhojen kaivelu ei o kivaa knuppel2
menneesseen takertuminen ,ei vie askeltakaan eteenpäin!
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 13.10.2006 22:51:50 »

Ohoh!

Tämä rapu ottaa aina sitä takapakkia. Siis hyvin rapumaisesti ajattelen, että menneen kaivelussa on kyylä viisaskin puoli.
Ajattelen, etteihän se mennyt mieleen tulekaan ellei siellä ole jotakin puhdistamatonta, käsittämätöntä. Sitten kun sen on ymmärtänyt ja asia helpottuu, niin eipä siihen enää tule takerruttuakaan.

Miten se meidän museon seinällä olikaan: Ymmärtämällä eilisen, tiedät missä seisot tänään ja millä voimilla suunnata huomenna. Jotakin semmosta, hyvin rapumaista...myönnettäköön!

Ja kuinka ihana puolustusasetelma!!
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #7 : 14.10.2006 10:39:10 »

Mä olen kans miettiny ihan samaa. Olen huomannut, että kun siirtää vanhat asiat taakseen on paljon helpomi olla, mutta kun ne jostain syystä aina tulevat takaisin mieleen. Ei hjyvä! Sad

Joskus joutuu oikein töitä tekemään, että saisi mielestänsä päätä vaivaavat asiat, joista ei käytännössä ole mitään iloa, eikä myöskään harmia  Wink
Menneet on menneitä, mutta miksi ne aina vaan vaivaavat... Huh
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #8 : 14.10.2006 14:38:41 »

Minua ärsyttää ja harmittaa se, miten yhteiskunnassamme luokitellaan ihmisiä A- ja B- ja vielä C-luokan kansalaisiksi, vaikka yritän uskoa ja luottaa siihen, että tämä on todellakin pian muuttumassa.  Sad tickedoff angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 14.10.2006 14:44:07 »

Kyllä menneen voi unohtaa. Laittaa sen arkkuun ja sulkee sen lukolla, avaa vain harkiten ja silloin tällöin. Tiedostaa mitä on sitten tekemässä.  Kiss

Jos sen kokonaan unohtaisi mitään oppimatta ainakaan, olisi elänyt vähän niinkuin turhaan?  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #10 : 14.10.2006 14:54:13 »

Minua ärsyttää ja harmittaa se, miten yhteiskunnassamme luokitellaan ihmisiä A- ja B- ja vielä C-luokan kansalaisiksi, vaikka yritän uskoa ja luottaa siihen, että tämä on todellakin pian muuttumassa.  Sad tickedoff angel

Aloin ihmettelemään miten ja mikä heidät luokittelee?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #11 : 14.10.2006 22:36:22 »

"Kuka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään."

Pistin tuon värssyn yläasteella historian kokeesee Cheesy
Muuten koepaperi oli täysin tyhjä (en ollu lukenu koska sillon
mielestäni historia oli tylsää.)
Noh sain vastauksestani kaksi pistettä ja värssyn viereen oli opettaja kirjoittanut:
"...tai, se joka ei vanhoja muista sen huonosti käy."

Elämä on välillä aika outoa  Cheesy
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 16.10.2006 22:29:04 »

Embarrassed  Embarrassed  Embarrassed

Ihanaa kun joku nuori (?) taas paukuttaa

rintojaan, ( sininen enkeli, oliko se )

kuppikokojaan A, - B, - C, - E, tai

mitä niitä nyt onkaan !!  Wink

2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #13 : 16.10.2006 22:35:56 »

Embarrassed  Embarrassed  Embarrassed

Ihanaa kun joku nuori (?) taas paukuttaa

rintojaan, ( sininen enkeli, oliko se )

kuppikokojaan A, - B, - C, - E, tai

mitä niitä nyt onkaan !!  Wink

2funny

No voihan peto, noita sanakäänteitä!!! 2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 17.10.2006 12:30:50 »

Tas Betlelle suosittelen luettavaksi esimerkiksi Wayne Dwyerin kirjoja ("Ota henkinen voima käyttöösi", esimerkiksi), Diana Cooperin kirjoja ja Neale Donald Walschin "Keskusteluja Jumalan kanssa".

Waynen kirjat ovat ainakin omasta mielestäni hyvin selkeitä ja niistä huokuu lämmin energia. Niistä saa helposti apua ja vinkkejä siihen, kuinka luovutaan irti menneestä. Tuossa mainitsemassani kirjassa hän neuvoo kuinka otat Jumalallisen voiman käyttöösi ja ratkaiset sen avustuksella kaikki ongelmasi (ja ihan kirjaimellisesti kaikki ongelmasi). Ongelman ongelma on siinä, ettei ongelmia edes ole. On vain tilanteita ja meidän suhtautumistapojamme niihin.

Todellisuudessa menneisyyttä ei ole. On vain tämä hetki.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: