Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Adoptio  (Luettu 4253 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 26.10.2006 15:00:14 »

Mikä mahtanee olla adoption merkitys unessa? Viime yönä nimittäin annoin Angelica Jolien ja Brad Pitti(!) adoptoida minut! Cheesy He olivat tavanneet minut aiemmin ja pitivät minusta niin paljon, että tahtoivat adoptoida minut. Koska olen täysi-ikäinen, suostuin siihen ja ajattelin, että voin tehdä omat päätökseni. Kutsuin heitä äidiksi ja isäksi, mutta ajattelin samaan aikaan, ettei nykyinen perheeni ole hävinnyt minnekään tai menettänyt merkitystään. Vähän kuin olisi muuttanut uuteen paikkaan - entinen asuinpaikka on edelleen ihana, mutta niin on se uusikin.

Kerrottakoon vielä, että olen aika irtolainen omasta perheestäni ja kuljeskelen omia teitäni (ja olen onnellinen, että saan olla näin vapaa). Tulen kaikkien kanssa toimeen ja minulle on heihin lämpimät välit, mutten syvemmältä tasolta koe äitiäni äitinä tai isääni isänä (saati sisaruksiani sisaruksina). Minulle he ovat vain sieluja, kuten minäkin. Yhteyttä en pidä oikeastaan muihin kuin siskooni.
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2006 15:45:26 »

Tuli mieleen, että ehkäpä Angelina ja Bratt pariskunta edustavat sen tyyppistä  suhdetta jollaisen itsekin haluaisit, jonka tyyppiseen olisit lämpenemässä, tai jossa ehkä jo oletkin?

Mitä he pariskunta nyt sitten edustavatkaan?
- kaksi menestynyttä ja kaunista, lahjakasta uraihmistä
- adoptoituja lapsihan heillä jo onkin myöskin, ehkä siksi juuri tää pari tuli uneesi
- Angelinalla nyt ainakin on menneisyytensä, biseksuaalinen ja intohimoinen

tai jos hakee "vanhempia" ehkä siihen liittyy turvan hakemista, tai jonkun joka pitää huolta ja ehkä vähän määrääkin ja kasvattaa
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: