Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko-pluto oppositio  (Luettu 11509 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.07.2006 12:26:44 »

plu 180 sun: "suhteissa vaikeuksia joihin liittyy valtataisteluja. Kaapin paikasta keskustellaan ja sinä pyrit olemaan kovin määräilevä. Rakkaudessa koet myös vaikeuksia, suhteet tuntuvat päättyvän kovalla rytinällä. Vaikeuksia korkeassa asemassa olevien ihmisten kanssa. Voit kokea ongelmia terveytesi suhteen." (stenbergin kirjasta suora lainaus)
Voit tehdä läpimurron omalla alallasi (tai sen huoneen asioissa missä tää trans on...)mutta helposti se ei tule. Tässä voisi päteä se että "vaikeuksien kautta voittoon".
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 10.07.2006 14:05:37 »

Jatkan vielä aihetta, kun sain ahaa-elämyksiä tutkittuani superplutonikko-enoni syntymäkarttaa. Eno lähtentelee virallista eläkeikää, joten tässä voi jo jonkinlaista yhteenvetoa tehdä plutonikon elämästä. Hänellä on siis AINAKIN Aurinko, Merkurius, Venus ja Mars Skorpionissa, mahdollisesti myös Kuu, ja neljä ensin mainittua tekevät neliön Leijonassa sijaitsevaan Plutoon.

Kokemukseni mukaan Plutonsa kanssa hyvissä väleissä oleva ihminen löytää sen sisäisen voimansa pakkotilanteiden kautta, ja kun tämä voima on valjastettu hyötykäyttöön, niin plutonikko kantaa vastuuta todella hyvin. Sillä voimalla siirrellään lähestulkoon vuoria. En ole vielä tavannut plutonikkoa, joka niuhottaisi pikkuasioista. Plutonikko ei juuri valita isommistakaan asioista. Tämä johtuu taas siitä, että plutoninen voima on todellinen, eikä plutonikko koe erityisen raskaaksi asioita, joista jotkut muut saattavat vetää kunnon marttyyriteatteria tai suorastaan repiä pelihousunsa  Wink. Esim. sisarellani on krooninen ja kivulias sairaus, joka mahdollisesti vie häneltä liikuntakyvyn vanhempana. Hänen mielestään asia ei kuulu muille, eikä hän asiasta puhu. Hän pyrkii elämään ihan normaalia elämää, vaikka se jossain määrin onkin säännösteltyä hänen sairautensa takia.

Oma sukuni näyttää olevan täynnä plutonikkoja - itseni mukaan lukien - eikä kellään ole ollut suurempia ongelmia pitää huolta omista asioistaan ja siinä sivussa vielä huolehtia mahdollisesti muista.

Käyn toisinaan lukemassa parisuhdepalstoja ja siellä saa toistuvasti lukea riidoista, jotka koskevat kotitöitä, roskapussien viemisiä, tiskaamisia ja pyykinpesuja. Nämä valittajat ovat yleensä lapsettomia, eivätkä taatusti ole plutonikkoja. Oikeasti tuollaiset jutut eivät ole plutonikolle yhtään mitään. Pikkuhommia, jotka hoitaa jokseenkin vasemmalla kädellä muun mielenkiintoisemman ja tärkeämmän toiminnan ohessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 10.07.2006 16:06:13 »

Juu, eipä esim. tule mieleen skorpionia joka vaivautuisi valittamaan roskapussin viemisestä  Wink
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 10.11.2006 19:02:02 »

Minulla on Auringon oppositio Plutoon (Neitsyessä), Plutolla viitisen asteen yhtymä Jupiter/Uranus-yhtymään (Vaa'assa). Koko roska on 12. huoneessa (tai Pluto erikseen 11. huoneessa riippuen huonejärjestelmästä).

Olen aina ajatellut että Aurinko/Pluto-oppositioni kuvastaisi isäsuhdettani ja mahdollisesti koko elämäni ajan minua rassannutta kuolemanpelkoa (tulee eräänlaisina paniikkikohtauksina öisin). Kuolema sinänsä ei minua erikoisesti kiehdo, mutta kaikenlaiset henkiset jutut tai ns. rajatiede on aina ollut lähellä sydäntäni (mm. reinkarnaatio-oppi), alitajunnan ilmiöt ovat aina kiinnostaneet ja ihmismieli noin yleensäkin. En pelkää asioita joita jotkut kammoavat henkeen ja vereen (yliluonnolliset asiat, tähtitiede, eksistentiaaliset jutut yms.)

Mutta uutta oli että Pluto/Aurinko-oppositio saattaisi kuvastaa myös sitä että olen absolutisti. Sen lisäksi että en halua kulkea alkoholisti-isäni jalanjälkiä en myöskään halua, minäkään, riekkua turpa turvoksissa vintti pimeänä... Ällöttävä ajatuskin olla humalassa! Jos kontrollia noin muutenkin ajattelee yleisesti, niin parisuhteessa en mistään hinnasta suostuisi toisen ihmisen tossun alle.

Roskien vieminen, vessapaperirullan asento tai hammastahnatuubin "väärästä kohdasta" puristaminen ei minua rassaa, mutta abstrakteista asioista kuten näkemyksistä, sekä makuasioista saatan mieheni kanssa riidellä aika railakkaastikin.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: