Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunkierto ja menstruaatio?  (Luettu 16259 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #15 : 10.11.2006 22:52:48 »

Sterilisaatio ei edes näy muuta kuin röngtenissä ja heillä on vaitiolovelvollisuus. Niin ja lentokoneen metallinpaljastin piippaa ja tätä varten sinulle annetaan kortti, joka todistaa klipsien laiton. (tuosta ei ole omaa kokemusta, korjatka jos olen väärässä. Toistin vain lekurini sanat)

Hei "Jaspis"

Ikääsi en tiedä
- nykyisin ne valmistetaan titaanista ja silikonista
- eivät sisällä lainkaan lateksia tai nikkeliä.
- ei ole piipannut,
eikä mitään korttia ole annettu

Klikkaa kuvaa
(http://www.sterilisaatio.fi/1a.jpg)
STERILISAATIO

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #16 : 11.11.2006 16:25:01 »

Hieno linkki... juu, tuosta lentokeneesta ei tosiaan ole kokemusta  :Smiley toistelin vain mitä minulle oli sanottu. Röngtenissä on käyty ja ovat näkyneet, että minun ovat kai titaania  Cheesy
...ikää ei ole "paljon", kroppani tosiaan reakoi laiton jälkeen joitakin aikoja aikaisemmin kuvaamallani tavalla. Mutta sen verran kumminkin, jotta tuon toimenpiteen sain... laki taitaa määritellä sen jotenkin näin; vähintään 3 lasta ja/tai 30v. On siinä vielä lisätekijöitä, joilla sen saa vaikka ehdot ei täyty.
Mutta eikös ole hupaisaa ( tickedoff), mieheltäni kysyttiin 2.kertaa antaakohan tehdä sen minulle ja onko hän täysin varma? Ja kerran vielä sairaalassa, ennen kuin minut vietiin leikkuriin ja silloin pyydettiin kummaltakin allekirjoitus  Huh
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #17 : 12.11.2006 16:08:13 »

Mutta eikös ole hupaisaa ( tickedoff), mieheltäni kysyttiin 2.kertaa antaakohan tehdä sen minulle ja onko hän täysin varma? Ja kerran vielä sairaalassa, ennen kuin minut vietiin leikkuriin ja silloin pyydettiin kummaltakin allekirjoitus  Huh

Hei "Jaspis"

Miehen allekirjoitus minultakin vaadittiin
- minun kehoni ja miehen luvalla ....
- ikääkin oli jo riittämiin sekä kaksi lasta

Klikkaa
Miehen Vasektomia - Naisen Sterilisaatio

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #18 : 16.11.2006 00:08:29 »

Oma kehoni on niin hedelmällinen, että se pukkaa uutta munasolua normaalia tiuhempaan tahtiin, joten kehoni ei luonnollisesti pysty elämään samaa kiertoa kuun kanssa Smiley Tiedän kyllä ihmisiä, jotka sanovat, että heidän kuukautisensa kiertävät samaa tahtia kuin kuu. Vanha uskomushan kuuluu, että naisilla olisi kuukautiset aina täysikuun aikaan.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
härkä-69
Vieras
« Vastaus #19 : 16.11.2006 07:22:29 »

Hmmm.. mut jos vielä iskeekin vauvakuume.. tai no ei sittenkään...tai hmmmm... Undecided
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #20 : 16.11.2006 07:33:07 »

Menee nyt ehkä hiukan off topic, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne sterilisaatiosta?
Olin jo pari vuotta sitten jonossa kyseiseen operaatioon, mutta sitten vain en mennytkään. Kuulin joltain, että sen jälkeen tulisi vaihdevuosioireita (alaikäisenä) buck2 ja toisaalta olin elämän tilanteessa, missä pähkin, että mitä joskos sitä vielä kerran asettuisi aloilleen ja hankkisi jopa perheenlisäystä..  buck2 buck2

Nyt olen moiset unohtanut ja olen varma, että se on minulle oikea ja hyvä ratkaisu. Kuitenkin olisin kiinnostunut, kuulemaan, miten olette te kokeneet sen vaikutuksia, joille se on tehty?
Kiitos! Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: