Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Stressiä vai mitä?  (Luettu 3470 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Píroo
Kohtuuastroilija
**

Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡

Profiili
« : 08.11.2006 09:28:53 »

Viime aikoina olen nähnyt painajaisia, jotka tapahtuvat huoneessani ja tiedän näkeväni unta. Heti kun vaan laitan silmät kiinni olen 'unessa'. Unet ovat kamalia. Saatan lentää omassa huoneessani enkä voi hallita itseäni. Näen asioita mitä en tosellakaan haluaisi nähdä.(huom! unet sijoittuvat vain huoneeseeni) Yritän avata silmiäni, mutta se on todella vaikeaa.. loppujen lopuksi saan silmäni auki. Näen usein 5 kertaa tälläisen peräkkäin. Johtuuko tämä mahdollisesti stressistä vai mistä? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Unet häiritsevät koulunkäyntiäni koska välillä olen NIIIIN väsynyt aamulla, etten yksin kertaisesti pääse sängystä ylös. Omistaako joku unensiepparin?
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 08.11.2006 15:46:13 »

Hei! Minusta tuo ei kuulosta unelle vaan unihalvaukselle. Itselläni niitä esiintyy juuri stressin, väsymyksen tai vaikka saurauden aikana jolloin puolustusmekanismi on alhaisemmillaan.

Käy lukemassa lisää: http://tutkielmat.uta.fi/tutkielma.phtml?id=9005

Minulla käy usein niin, että unihalvauksen aikana irtoan ruumiistani ja heilun juuri kuvailemallasi tavalla makuuhuoneessa. Usein luiskahdan sängystä seinään tai lattialle yrittäessäni päästä takaisin ruumiiseeni. Tämä kaikki tapahtuu toisaalta tiedostaen ja toisaalta tiedostamatta.
Unen aikanahan me muutenkin reissaamme astraalitasoilla, joten se on sinullekin tuttua muistit sitä tässä päivätajunnassa tai et. Unihalvauksessa olet jo puoliksi ruumiissasi mutta oma kehosi ei vielä reagoi sinuun, siksi et saa silmiäsi auki tai pysty liikkumaan.

Suosittelen illalla rentoutumaan ja rauhoittumaan. Jättämään kaikki fyysiset tekemiset pois sekä agressiiviset tv-ohjelmat. Syö kevyesti ja juo vaikka lämmintä, joka rentouttaa sinua. Käy kylvyssä tai kuumassa suihkussa.

Illalla suojaa itsesi rukouksella tai mitä tahansa käytätkin ja pyydä enkelisi suojelmaan untasi. Itse käytän mm. Arkkienkeli Mikaelin suojausta ja Isä meidän rukousta iltaisin.

Unihalvauksen tai tuollaisen kokemasi levottoman unen aikana, kun olet tiedostavassa tilassa, voit kutsua enkeleitäsi luoksesi auttamaan sinua. Huuda vaikka Valon enkelit auttakaa minua tai Arkkienkeli Mikaelin voimakäsky; Pyhä Arkkienkeli Mikael, auta minua, auta minua, auta minua. Saat apua välittömästi.

Vaikka tuo halvaus on inhottava ja kuluttava, se ei voi vahingoittaa sinua. Jos rauhoitut, voit hallita sitä.

Toivottavasti tästä oli vähän apua. Tuosta linkistä saat enemmän tietoa ko. aiheesta.

Lämmöllä, Astraali
tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**

Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡

Profiili
« Vastaus #2 : 15.11.2006 10:14:54 »

Kiitos paljon Astraali! Tästä oli paljon apua.  smitten
  Oli helpotus kuulla, että muillakin ihmisillä on vastaavia kokemuksia  Smiley Kuvittelin jo hetken, että kyse on vakavammasta ja, että olen jotenkin epänormaali  idiot2
 Tuosta linkistä oli paljon apua ja tietoa! KIITOS!  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.11.2006 11:42:52 kirjoittanut Píroo » tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: