Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paha olo revittiin pois...  (Luettu 5854 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 20.11.2006 11:39:21 »

Eilenillalla oli tosi P olo yhen asian takia. Huutelin sitte mielessäni Jumalaa, että ymmärtääkö tähän asiaan liittyvä ihminen ollenkaan koko juttua vaikka siittä oon useamman kerran jo keskustellut... Siinä samassa tuntui, niinku tuo paha olo oltais revitty pois mun sisuksista - kuvitelkaa vaikka itsenne oksentamassa jotaki jättimäistä karvapalloa..  Huh Ihmettelen, että miksi se paha olo otettiin pois? Tietty just tuolla hetkellä en olisi pystynyt asiaa taas ottamaan esille, mutta nyt on taas sellainen olo, että mitä sitten  idiot2 (ja tää juttu oikeesti vaivaa...) Vai näkeeköhän Jumala ehkä asian siten, että se vaan on ja olis parempi tottua siihen?HuhHuh?

Olisko joku, joka pystyis tavalla tai toisella asiaa valaisemaan?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 20.11.2006 13:36:54 »

Ehkäpä tunnet pahaa oloa asiasta josta sinun ei tarvitsisi/kannattaisi tuntea ja sinulle halutaan se osoittaa "repimällä" se paha olo pois. Asiat ovat ehkä "paisuneet" vääriin mittasuhteisiin. Ehkäpä olet liiaksi kiinnittynyt ihan pelkästään siihen pahan olon tuntemukseen.  :Smiley Nämä ovat toki vain "mutu" arveluja...
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 20.11.2006 13:42:09 »

Kiitokset uusista "eväistä" Smiley Onhan se tietenki niinkin, että juttua on helpompi katsoa objektiivisesti ku ei nii "okseta"  Smiley
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 20.11.2006 20:32:58 »

Ymmärrätkö sinä sitten sitä juttua Huh Itsellänikin löytyy tilanne jota voisi kuvailla vastaavalla tavalla... Itse en ole vielä puhumis- asteella, mutta olen yrittänyt oppia ITSE jotain tästä asiasta.. Eli minun tapauksessani asiasta pitäisi oppia molempien jotain ??!?!
Jos sinulla on samoin... Itselläni kesti pari vuotta ymmärtää, että itseäni tässä pitää kehittää toisen sijaan..
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 20.11.2006 20:39:16 »

Minulle käy monesti noin, että huudan jumalille ja sitten yhtäkkiä helpottaa. Tapahtuu jotain mikä muuttaa kaiken. Ajattelen sen olevan maadoittumista. Tai ehkä puhumme eri asiast.  idiot2
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 20.11.2006 21:14:36 »

Ymmärrätkö sinä sitten sitä juttua Huh Itsellänikin löytyy tilanne jota voisi kuvailla vastaavalla tavalla... Itse en ole vielä puhumis- asteella, mutta olen yrittänyt oppia ITSE jotain tästä asiasta.. Eli minun tapauksessani asiasta pitäisi oppia molempien jotain ??!?!
Jos sinulla on samoin... Itselläni kesti pari vuotta ymmärtää, että itseäni tässä pitää kehittää toisen sijaan..

Tää on vähä muna-kana juttu, että kumman pitää oppia ja mitä  Grin Pitäsköhän vaikka pyörähtä Dr. Philin sivuilla?  2funny
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.2006 09:28:50 »

Minun on pakko kertoa ystavastani- vaikka se on hiukan topicin ohi.
Ystavani on ollut kauan yksinhuoltajana ja tehnyt kahta tyota yli 10 vuotta, tullut Armeniasta ilman pennin jetinaa kouluttanut poikansa ja toinen poika opiskelee Yhdysvalloissa tietokone alaa-han itki puhelimessa aidilleen etta ei ole enaa aikaa nukkua oisin kun on rankat opiskelut loppusuoralla-viela 1/2 vuotta ja lisaksi tekee toita siella maksaakseen osan opiskelusta.Aiti tietysti masentui kokonaan ja rukoili Jumalaa varmaan ensimmaista kertaa-etta antaisi edes pojan parjata ja etta hanen ei tarvitsisi tehda toita niin paljoa kun han on joutunut.
Seuraavana paivana poika soitti etta han sai unelmapaikan suuressa tietokone firmassa opiskelun jalkeen ja tosi unelmapalkka.
Eli paha olo revittin myos nain pois.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 21.11.2006 14:35:26 »

Minun on pakko kertoa ystavastani- vaikka se on hiukan topicin ohi.
Ystavani on ollut kauan yksinhuoltajana ja tehnyt kahta tyota yli 10 vuotta, tullut Armeniasta ilman pennin jetinaa kouluttanut poikansa ja toinen poika opiskelee Yhdysvalloissa tietokone alaa-han itki puhelimessa aidilleen etta ei ole enaa aikaa nukkua oisin kun on rankat opiskelut loppusuoralla-viela 1/2 vuotta ja lisaksi tekee toita siella maksaakseen osan opiskelusta.Aiti tietysti masentui kokonaan ja rukoili Jumalaa varmaan ensimmaista kertaa-etta antaisi edes pojan parjata ja etta hanen ei tarvitsisi tehda toita niin paljoa kun han on joutunut.
Seuraavana paivana poika soitti etta han sai unelmapaikan suuressa tietokone firmassa opiskelun jalkeen ja tosi unelmapalkka.
Eli paha olo revittin myos nain pois.

Ihanaa  smitten Jostakin luin, että äitien lastensa puolesta rukoileminen "kuuluu parhaiten" Smiley
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #8 : 21.11.2006 22:19:44 »

Tuo kuulostaa juuri siltä miten sen päänupissani sekä sydänalassani olen kokenut kovastikin viime aikoina. Tuo pintaan nouseva paha olo. Kaikki paha olo ei muutes aina ole omaamme, saatamme olla muuntohommissa myös jonkun muun pahan olon kanssa. Yhtä kaikki, aito sydämen toive pahan olon poistumisesta on se taianomainen hetki jollain luomistyötä tapahtuu, ja silloin niitä "ihmeitä" tapahtuu vaikka sen itse teimmekin  Wink Ai jaa, mekö luojia Wink

Kauhia kiivastus, suru, älytön paha olo on niitä egojemme rajapinnassa aaltoilevia tuntemuksia. Sillä hetkellä äkkiä mielessänne - enneku ego ehtii väliin - kun jättää sen murheenkryynin Luojan energioille EIKÄ paina sitä pois, silloin siitä myös on mahdollista vapautua. Ja kyllä sieltä nousee niin paljo kamaa kuin alitajuntaan vaan on ikinä onnistunut painamaan piiloon, mutta pikkuhiljaa Valottamalla voi testailla miten se sydän vapautuu ja vahvistuu.  angel

Vaikka ois niin ihana rypeäkin välillä..Pakko kertoa sekin paha olo kun olin yliväsynyt lapsisairasallerginenvalvomistaargh ja oli niinku tarkoitus revetä totaalisesti, niin se ei onnistunutkaan, vaikka koetin vähän vollottaa ja mitä vaan niin en saanut siitä mitään normaalia itsesäälikiksiä että voi minua parkaa.. näin itseni siinä kyhjöttämässä ja lopetin kesken kaiken ja kävelin keittiöön keittämään kaffetta. Ei MITÄÄN mahkuja  Huh

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: