metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 01.11.2006 22:48:32 » |
|
Paluuta?! Mistä minne? Kvantissa hiukkaset voivat hyppiä sinne tänne ja olla yhtäkin aikaa monessa paikassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #76 : 01.11.2006 23:00:29 » |
|
: Käviskös tuo vanha vertaus?Kun astuu laiturilta irralliseen veneeseen, muttei henno irroittaa jalkaansa laituriltakaan, vaan ikäänkuin jää kahden paikan loukkuun! ELI, valittava on, eikä PALUUTA ole, valitsi kumman tahansa!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #77 : 01.11.2006 23:04:55 » |
|
Mutta SINÄ valitset! Saakohan hiukkanen valita? Joka tapauksessa minäkin taas jäin miettimään sitä, että mitä kaikkea on 'sinä' tai 'minä'. Jos se onkin aivan jotakin muuta, kuin mitä luulemme sen olevan. Siis se joka päättää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #78 : 01.11.2006 23:18:46 » |
|
Jospa kuvailisin tilannetta. Kuin HÄN olisi, koiran taluttaja! Siis ohjaaja, joka kuljettaisi koiraansa kaikella rakkaudella sinne oikeaan paikkaan, jossa koiran olisi hyvä olla. JA, kaikki se ohjaaminen tapahtuisi, kuin TYÖNTÄISI tuota koiraa oikeaan suuntaan, mutta kun SE ei ole niin herkistynyt noille viesteille, niin olisi ainoa keino, vain nykäistä narusta, silloin kun suunta on väärä!! Tälläkin tavalla on kuulema päästy jopa perille asti, tosin matka oli pitkä,ja kivinen, eli mielenkiintoinen!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 01.11.2006 23:36:02 » |
|
Tai sitten näin: Poikani katseli ihastuneena Jyväskylän tienäkymiä, mäkiä ylös ja alas, eikä koskaan tiennyt mitä pian taas näkyy. 'Olispa ihana ajella pyörällä. Tuonne pysähtyisin ja tuonne ja tuonne. Tuolla olisi kiva käydä uimassa ja tuolla syömässä ja ja... suunnitelma oli täydessä vauhdissa.' Sitten tultiin Pohjanmaan lakeuksille...Kärsämäki, Tyrnävä. ' Eiii...mikä suora, varmaan kymmenen kilometriä. Entäs jos tuulee, sataa, pyörä ronklaa.' Joten pyöräretki taisi tulla tehdyksi jo. Eli loppujenlopuksi. Kuka sitä matkaa tai hyppyä tekeekään ja miten? Koiran talutushihnassa, ajatuksissa ylös alas? Mutta eihän mikään ole niin tympeää kulkea kuin suora tie!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #80 : 01.11.2006 23:43:17 » |
|
Suora tie, perille vie! Mutta mitä, siellä koimmekaan? Autiuden! E H K Ä ! ( on olemassa myös lepovuoroisia inkarnaatioita).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 01.11.2006 23:47:29 » |
|
Niinpä... nyt nukkumaan jo joka sorkka!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #82 : 01.11.2006 23:53:01 » |
|
Tuota minä pelkäsinkin.. TAAS ! Jäädä yksin tänne TYHJÄÄ H Y P P I M Ä Ä N !!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #83 : 05.12.2006 23:09:38 » |
|
Eihän kvanttihyppyä tyhjää hyppimään VOI lopettaa - tuletko kanssani mieluummin kvanttitanssiin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #84 : 06.12.2006 10:22:56 » |
|
Kuis ollakkaan! Pelottaa! Siis, ei kutsusi tuo osa, tanssimaan, vaan se kvanttiosa! Jospa en vielä osaakkaan askelia, ja menee koko estraadi vallan sekaisin! Lähinnä kylläkin, siitä, että mitä nuokin nyt yrittää esittää, mokomat!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #85 : 06.12.2006 13:41:14 » |
|
.................... Lähinnä kylläkin, siitä, että mitä nuokin nyt yrittää esittää, mokomat! Mitkä mokomat?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #86 : 06.12.2006 17:49:21 » |
|
Hyvä kysymys. : Onko sinulla muita, kysymyksiä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #87 : 06.12.2006 19:43:30 » |
|
Ehkäpä, vasta kun edelliseen vastaat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #88 : 06.12.2006 19:53:04 » |
|
Nyt en jaksanut selata ketjua läpi , mutta... Kavanttihypystä nousee mieleeni leffa nimeltä Donnie Darko... Voisin uskoa että tämä poika teki kvanttihypyn tai sitten olen aika väärillä jäljillä... Hyvä leffa muuten Suosittelen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #89 : 06.12.2006 20:42:46 » |
|
Onx kvanttihyppy heti valmiina lähtöön kun chakra 11 on käytössä Chakra 11 - Pathwork to the Soul, the individual's ability to acquire advanced spiritual skills (travel beyond the limits of time and space, teleprotation, bi-location, instantaneous precipitation of thoughts, telekinesis in some cases) The 11th chakra is located about an inch and a half above your belly button on the physical body. Here resides the essence of who you are beyond time and space. It is here that the individual can manifest advanced spiritual skills like, travelling beyond the dimensions of time and space, with abilities such as teleportation, bi-location, other abilities are telekinesis, invisibility, and instantaneous precipitation of thought into matter or Lerm as it is known. There are 37 psyhic skills in total stored with the eleventh chakra on the physical body. The mantra for this chakra is NEE-PEE-TAH you can repeat the mantra silently while holding your hands over the 11th chakra while in meditation. The eleventh chakra is the Eternal Body or Eternal Soul level and is where our physical bodies are transformed into a light body and prepared for ascension, and is align to the eleventh layer of the auric field. This chakra is also known as the core star.
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
|