Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: unessa piru,enkeli ja outo tunne..  (Luettu 4533 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rollin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 01.12.2006 21:41:20 »

Kolme erilaista unta:

ensin näin unta pirusta (oli valkoinen) katsoi silmiin ja oli hirveän näköinen. Piru seisoi isäni talon pihassa (vanhemmat eronneet) mitä merkitsee?

myöhemmin olen nähnyt unessa enkelin takaapäin..muuta en muista.. mitä merkitsee?

ja viime yönä näin unen (tai en tiennyt olinko hereillä,jossain horroksessa vai unessa) tuntui kun jokin olisin vetänyt peittoani lattialle päin niinkuin sängyn alla olisi ollut joku, sen jälkeen joku tumma hahmo istui jalkojeni päällä,tunsin painon jaloillani ja hahmo sanoin jotain ja minä vastasin, mutta en muista mitä se kysyi ja mitä vastasi. Mahdollisesti hahmo sanoi että: "lepää nyt/ nuku nyt" 'JOS OIKEIN MUISTAN. Oli tosi karmivaa! Undecided
tallennettu
rollin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #1 : 02.12.2006 15:14:42 »

tämä uni oli siis kaverini uni,joka pyysi minun ottaa selvää koska ei ole itse kirjautunut tänne käyttäjäksi.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 03.12.2006 22:13:01 »

Ei toi uni nyt niin karmiva ole;se vain kuvaa meiden kahta piirretta=hyvaa ja pahaa tai jing ja yang joka on meissa kaikissa.
Mutta kun peitto vedetaan pois-mita sielta paljastuu=onko ystavasi yrittanyt salata jotain asiaa, mennyt peiton alle piiloon salaisuutensa kanssa ja nyt asia on tulossa paivanvaloon?Myos kun hanen jaloillaan painoi joku asia ja tama asia on aika painava koska hanella oli karmiva tunne.Kaaosta jossain asiassa?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: