Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lentounet  (Luettu 8228 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IN
Vieras
« : 08.08.2006 21:14:39 »

Tästä on varmaan ehditty jo keskustella jossain vaiheessa, mutta kirjoitanpa tästä nyt kuitenkin - suht keltanokka kun olen tällä foorumilla... Smiley

Olen pienestä saakka nähnyt lentounia. En kovin usein, mutta silloin tällöin kuitenkin. Olen myös aika ajoin tajunnut unessa näkeväni unta. Nykyään pystyn yhdistämään nämä kaksi; kun huomaan olevinani unessa, päätän usein lentää, sillä se tuntuu niin mukavalta.

Muutama kuukausi sitten näin parina yönä peräkkäin unta, että olin asunnossamme.  Kun ymmärsin olevani unessa, otin vauhtia, ja liuin seinän läpi ulos, ja jäin leijailemaan parkkipaikan yläpuolelle. Siinä sitten alas öistä pihaa katsellessani mietin mihin haluaisin mennä. Pidemmälle en kuitenkaan päässyt/en muista enempää.

Onko vastaavanlaisia kokemuksia?
   
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1 : 24.11.2006 10:36:08 »

Minäkin olen nähnyt paljon lentounia, mutta en pysty hallitsemaan lentoani. Unissa lentoni yleensä päättyvät kamalaan pyöritykseen (pyörin ilmassa) enkä saa vauhtia pysähtymään.Näin toista lasta odottaessani paljon painajaisia, jotka olivat todella väkivaltaisia, pelkäsin herätessäni ja pelkäsin mennä nukkumaan. Nyt en ole muistanut uniani enää pitkiin aikoihin.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 25.11.2006 20:57:30 »

Teille molemmille:
Lento on vapaudenkaipuuta ja toisaalta luonnollinen tapa rentoutua ja tayttaa patterit.Lennelkaa vaan  smitten
Kaiko, yleensa vakivaltaiset unet ovat tukahdettuja tunteita.
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #3 : 28.11.2006 12:22:46 »

mä kuulun myös lento unien ryhmään. niitä tulee melkein joka kuukausi. mun mielestä ne unet kertovat jotain vapauden halusta. kerran tuli lenneltyä lentävällä matolla yhdessä unessa. 2funny
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
IN
Vieras
« Vastaus #4 : 28.11.2006 19:15:29 »

Kiitoksia kommenteistanne  smitten

Juu, harvemmin kyllä pystyn lentoani kontrolloimaan - oli vaan tossa syksymmällä jokin ihme vaihe  Smiley

Vapaudenkaipuuta...Kyllä joo. Näin jälkikäteen ajateltuna juuri sitä. Toisaalta on se kyllä tosi rentouttavaa liidellä painottomana  Cheesy Nyt en taas ole pitkään aikaan saanut sitä kokea, vaikka tarvettakin varmaan olisi...  Undecided

Kaiko...Toivottavasti "pyöritykset" loppuvat! Ei varmaan ole kiva tunne muuten niin mukavan lentelyn päätteeksi  Undecided

 smitten
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #5 : 29.11.2006 17:03:34 »

Joskus opin myös liitelemään kuin kungfu kuvissa vetten päällä, ohjaillen kropallani tai chi tapaan lentoani, oli muuten kivaa Smiley

Kuulostaa mahtavalle! Varsinkin, jos se tuntuu lähellekään yhtä mageelle kuin elokuvissa näyttää  Wink

Usein tosiaan mullakin se "lentoon lähtö" tapahtuu sen kautta, että tajuaa olevansa unessa. Silloin sitä voi kehittää lähes mitä tahansa muutakin, mitä nyt mieleen juolahtaa  Smiley Jännä vaan, että omastatunnosta ei silloinkaan pääse eroon...Kerran lapsena päätin ottaa karkkia kioskista maksamatta. No, eiköhän siihen poliisit kuitenkin tulleet, ja vaativat maksua. Sen verran osasin kuitenkin soveltaa, että pystyin maksamaan ostokseni postimerkeillä  Wink

Eli ihan mikä tahasa ei vissiin unessa onnistu sitten kuitenkaan  Wink Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #6 : 29.11.2006 18:59:34 »

Tästä on varmaan ehditty jo keskustella jossain vaiheessa, mutta kirjoitanpa tästä nyt kuitenkin - suht keltanokka kun olen tällä foorumilla... Smiley

Olen pienestä saakka nähnyt lentounia. En kovin usein, mutta silloin tällöin kuitenkin. Olen myös aika ajoin tajunnut unessa näkeväni unta. Nykyään pystyn yhdistämään nämä kaksi; kun huomaan olevinani unessa, päätän usein lentää, sillä se tuntuu niin mukavalta.

Muutama kuukausi sitten näin parina yönä peräkkäin unta, että olin asunnossamme.  Kun ymmärsin olevani unessa, otin vauhtia, ja liuin seinän läpi ulos, ja jäin leijailemaan parkkipaikan yläpuolelle. Siinä sitten alas öistä pihaa katsellessani mietin mihin haluaisin mennä. Pidemmälle en kuitenkaan päässyt/en muista enempää.

Onko vastaavanlaisia kokemuksia?
   

Oletko ajatellut sitä mahdollisuutta, että olisit irtautunut ruumiistasi unen aikana ja liikkuisit valokehona...? Wink

Minulla käy joskus aina niin, että muistan näitä "irroitteluja" ja liitelen irti kehostani. Ne ovat juuri kuvailemiasi hetkiä.
Lentounet ovat varsinaisesti erilaisia kuin kertomasi "uni". Smiley

Kaikkein hauskin selitys lentounille on se, että ihmiselle on jäänyt muistikuvia siitä kuin heitä vauvana/lapsena heiteltiin ilmaan ja otettiin kiinni...  2funny Ja joku oli oikein tosissaan tutkinut asiaa ja tullut tähän päätelmään...  uglystupid2 2funny
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #7 : 29.11.2006 19:56:05 »

Oletko ajatellut sitä mahdollisuutta, että olisit irtautunut ruumiistasi unen aikana ja liikkuisit valokehona...? Wink

Minulla käy joskus aina niin, että muistan näitä "irroitteluja" ja liitelen irti kehostani. Ne ovat juuri kuvailemiasi hetkiä.
Lentounet ovat varsinaisesti erilaisia kuin kertomasi "uni". Smiley

Kyllä tuli mieleen, nimenomaan kyseisten "unien" kohdalla. Tosin en mitenkään nähnyt itseäni makaavan edelleen vuoteessa. Vai tarvitsisiko edes nähdä? Kieltämättä tunne oli jokseenkin erilainen kuin unessa yleensä...Jännää oli myöskin se, ettei mitenkään erityisesti tarvinnut kuvitella, että millainen tuo parkkipaikka onkaan...Tuntui, että pystyn tarkasti katselemaan pienimpiäkin yksityiskohtia, vaikken valveilla ollessa ole niihin edes kiinnittänyt huomiota. Hmm, ymmärrätkö mitä tarkoitan? Entä oletko päässyt noilla "matkoillasi" pidemmällekin?
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #8 : 30.11.2006 23:41:55 »

Onkos teillä muilla muuten ollut jotenkin ihanan kevyt ja iloinen olo, kun olette unissanne lennelleet? Mulle tulee aina unissa lentäessäni aivan ihanan riemukas ja jotenkin vapaa olo, joka säilyy vielä herätessäni ja saattaa pysyä koko seuraavan päivänkin.  smitten Ehkä se kevyt olo johtuu jostain sellaisesta, että unissa lentäminen kuvastanee vaikeusten ja maallisten murheiden yläpuolelle nousemista, lentelyä vapaana kuin taivaan lintu  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #9 : 01.12.2006 10:28:04 »

Minulla ei lentounissa ole kevyt eikä hyvä olo, vaan ahdistava. En hallitse liikkeitäni enkä sitä lentelyä, mksiköhän?! No onneksi nyt ei ole aikoihin tarvinnut lennellä.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #10 : 06.12.2006 14:31:00 »

Minulla ei lentounissa ole kevyt eikä hyvä olo, vaan ahdistava. En hallitse liikkeitäni enkä sitä lentelyä, mksiköhän?! No onneksi nyt ei ole aikoihin tarvinnut lennellä.

Vetäsen tän ihan hatusta nyt, mutta oletan että keho joka
lentää on suukSma-shariira (hienoaineinen keho?). Se ilmeisesti
"sisältää" kaaraNa-shariiran (kausaaliropan: reinkarnaation syyn?), joka saattaa olla karmaashaya ("karma-säkki"). Karma siis ilmeisesti (sekä positiiivinen että negatiivinen)
 kulkee mukana kun lentelemme hianoaineisessa ropassamme....
 crazy2  uglystupid2  tickedoff  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: