Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua kaipaava..  (Luettu 4322 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jasmi
Kohtuuastroilija
**

§§~Hopelessly devoted to you~§§

Profiili
« : 29.11.2006 20:17:14 »

en ymmärrä koko kartasta mitään.. pikatulkintakin on sekava kun on kaikenmaailman kuut ym. ja kartta pelkästeen vielä sekavampi.  haluaisko joku vilkasta karttaani? Tiedot: 6.12.1982, 8:30 Kerava smitten  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 20:32:07 kirjoittanut jasmi » tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Oikku67
Vieras
« Vastaus #1 : 29.11.2006 20:23:29 »

Laitatko jasmi vielä paikkakunnan missä synnyit..
jos joku katsoo karttaasi niin se tarvitaan.  Smiley
Valitettavasti minusta ei ole tulkitsemaan.. Embarrassed
tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2006 20:32:33 »

kiitti huomautuksesta  Grin
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

Oikku67
Vieras
« Vastaus #3 : 29.11.2006 21:01:33 »

kiitti huomautuksesta  Grin
smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.12.2006 21:56:10 »

Heips Jasmi! Kannattaa vain sitkeästi yrittää saada selvää Pikatulkinnasta. Se kuitenkin kertoo karttasi peruspalikoista eli kertoo Auringon, Kuun, Merkuriuksen, Venuksen ja Marsin merkkisijainnit ja niiden merkityksen. Niilläkin tiedoilla pääsee jo hyvään alkuun.

Tässä vielä joitain lisähavaintoja. Aurinkosi on siis Jousimiehessä, jota pidetään totuudenetsijän ja filosofin merkkinä. Lisäksi myöskin Nouseva merkkisi on Jousimies, joten tavallaan olet tuplajouskari. Karttasi kolmas merkittävä tekijä, Kuu, on Leijonan merkissä. Kuumerkkisi kertoo, että saatat olla tunne-elämässäsi varsin dramaattinen ja loistoa - melkein tekisi mieli sanoa palvontaakin - kaipaava.  Smiley Pidä kuitenkin mielessä - niin tunne kuin muissakin asioissa - että kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.

Kartallasi on Uranus tarkalleen Ascendentilla (Nousuakseli). Se tarkoittaa sitä, että kohtalosi tässä elämässä on jollain tavalla uudistaa muiden ihmisten ajatuksia itsestäsi, kapinoida vallitsevia käsityksiä vastaan, tehdä muutoksia - jos ei ihan koko maailmaa ajatellen niin ainakin lähipiirissäsi ja itsessäsi. Uranus Asc:lla antaa sinulle tähän kykyjä ja tarpeeksi laajan ajatusmaailman. Et ole keskivertokansalainen ja hyvä niin - erilaisia ihmisiä tarvitaan. Uranus Asc:lla voi myös tarkoittaa, että tunnet vetoa esim. mystiikkaan, astrologiaan, tähtitieteeseen jne... Samaa tarinaa muuten kertoo myös Kuusi sijainti elämän ja kuoleman, mystiikan ja materian 8. huoneessa.

Uranus on muuten myös väljässä yhtymässä Aurinkoosi ja tämä voi viitata esim. isääsi. Onko isäsi ollut jollain tavalla erikoinen, henkisesti tai fyysisesti etäällä oleva?

Ykköshuone edustaa omaa persoonallisuutta, minuutta ja koska ykköshuoneeseesi on kertynyt melkoinen kasautuma persoonallisia planeettoja (Aurinko, Venus, Merkurius) ja niukasti myös Neptunus, minän oikeaan suuntaan kehittäminen on hyvin tärkeällä sijalla elämässäsi (tästä enemmän alempana solmujen yhteydessä). Kehitä siis Jousimies-ominaisuuksia itsessäsi; opiskele, tutki eri ideologioita, uskontoja, mystiikkaa, matkustele jne.. Kehitä myös haaveellista puoltasi (Neptunus 1. huoneessa yhtymässä Venukseen ja Merkuriukseen). En ihmettelisi, jos kirjoittaisit runoja, maalaisit tai laulaisit.

Karttasi hankalin kohta taitaa olla kymppihuone eli ura ja ammatti. Siellä majailee kovapintaiset kaverukset, Pluto ja Saturnus, molemmat neliössä Marsiin tarkoittaen sitä, että uran eteen on ponnisteltava sitkeästi ja ankarasti. Mutta mikään ei estä sinua menestymästä, kunhan jaksat uurastaa. Onneksi Saturnuksella ja Plutolla on hyvät aspektit mm. Kuuhun, joka edesauttaa sinua ymmärtämään oman panoksen tärkeyden. MC:stä (ura-akselista) on myös kauniit sekstiilit Aurinkoon, Venukseen ja Merkuriukseen vihjaten siihen, että lahjasi (runous, taiteellisuus, musikaalisuus?) voivat olla avainsana ammattiin. Kun MC on Vaa´assa, sinulle sopisi myös sen takia hyvin ammatti, jossa saisit toteuttaa omaa kauneudentajuasi.

Kheiron, haavoittunut parantaja, vaikeuksin kautta voittoon, on karttasi 6. huoneen kärjellä. Tämäkin saattaa viitata jonkinlaisiin vaikeuksiin tai haasteisiin joko työ- tai terveysasioissa (sama teema kuin Saturnus-Pluto 10. huoneessa). Menestystä tämäkään ei estä, mutta saattaa aiheuttaa haavoja etenkin nuoremmalla iällä. Aikuistuttua tämänkin kuvion voi kääntää edukseen auttamalla muita ( ja sitä kautta myös itseään). Kheironin ollessa neliössä Leijona-Kuuhun, haavat voisi yhdistää esim. leijonamaiseen ylpeyteen - tätä en mene varmaksi sanomaan, sillä jokainen toteuttaa samanlaistakin karttaa eri tavalla, oman yksilöllisen sielunsuunnitelmansa mukaisesti. Eikä vapaata tahtoakaan voi kokonaan unohtaa.

Noususolmu kertoo kartalla tämänkertaisen elämän johtoajatuksen, sen mitä kohti on kaikissa toimissa pyrittävä ja jos välillä unohtaa, niin  yleensä kohtalo heittää oppilaan joskus kovakouraisestikin takaisin polulle. Sinun tämänkertaisen elämäsi tarkoitus on panostaa ihmissuhteisiin, pitää huolta rapumaisella otteella ja empaattisuudella läheisistä ihmisistä - miksei vähän vieraammistakin.
Kaurismaisen velvollisuudentuntoisuuden,itsekkyyden, negatiivisessa mielessä kurinalaisuuden ja ansioiden keräämisen olet suorittanut jo edellisessä elämässä, siksi se ei ole juttusi tässä ja nyt. Nyt ei ole aika kerätä itselle vaan antaa muille. Kauriin hyviä ominaisuuksia voit ja pitää toki käyttää hyväksesi. Itsensä kehittäminenkään ei ole kiellettyä (vrt. ylempänä teksti 1. huoneen planeetoista) kunhan erotat tarkasti motiivisi. Kannattaakin aina ajoittain pysähtyä tarkistamaan tekojesi motiiveja; teetkö ne pelkästään omaksi hyödyksi vai myös muita ihmisiä ja heidän etuaan ajatellen? Jos huomaat omaavasi tällöin, inventaarin hetkellä epäitsekkäitä motiiveja, tiedät olevasi oikealla tiellä.

Transiiteista sen verran, että jos tuntuu että olet elänyt vaikeita aikoja, niin myös astrologinen kartta vahvistaa sen. Transitoiva Pluto on tehnyt yhtymää karttasi Venukselle 2004 ja Merkuriukselle 2005. Tuo aika on saattanut koetella sekä itsetuntoasi, naiseuttasi että hermojasi. Ykköshuoneessa ollessaan olet ehkä joutunut kohtaamaan juttuja, joiden jälkeen olet joutunut kokoamaan minuutesi kokonaan uusiksi niistä sirpaleista, jotka jäljelle jäivät. 2006 on myös alkanut tr. Uranuksen neliö Auringolle muuntaen suuresti persoonaasi ja tuoden elämääsi ehkä äkillisiäkin muutoksia. Kuluvana vuonna Pluto onkin siirtynyt kolmioimaan rakentavasti Kuutasi ja oletkin ehkä huomannut olevasi henkisesti vahvempi kuin kahtena edellisenä vuonna yhteensä. Lähivuosina en näe sinulle enää prässääviä Pluton aspekteja, lähinnä vain Uranus ja Neptunus järisyttelevät elämääsi uudistusten muodossa, Neptunus ehkä enemmänkin silkkihanskaisen hienotunteisesti, Uranus näkyvämmin. Helpompia vuosia ne joka tapauksessa tulevat varmasti olemaan kuin 2004 ja 2005.

Tsemppiä elämääsi! Palautettakin olisi mukava kuulla sen verran, että tietäisi, osuiko yhtään oikeaan. Harrastelijana on jotenkin niin maan perusteellisen epävarma omista tulkinnanyrityksistään...

« Viimeksi muokattu: 05.12.2006 21:58:45 kirjoittanut May » tallennettu

jasmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 07.12.2006 21:31:54 »

iik tossa oli niin paljon paikkansa pitävää että hyvä etten pudonnut tästä tuolilta ..
No ensinnäkin haluan saada ihmiset hyväksymään kaikki riippumatta siitä mihin tai millaiseksi on syntynyt.
Joo, isäni on ollut aika etäinen..hän ei oikein hyväksy niitä asioita mitä olen valinnut tehdä ja hän on vain ollut se joka pitää huolen että on rahaa ja ettei ole mitään hätää.
Ja tosiaankin laulan... heh..
Jouduin ponnistelemaan paljon koko kouluajan läpi ja työelämässä sain kokea monta takaiskua kun ei paikkaa tullut sen takia että olen romani. olen musikaalinen mutta ajauduin hoitoalalle..

kiitos oikein paljon! on tää maailma ihmeellinen kun tuntematonkin pystyy syntymäajan perusteella kaivaa esille kaikki asiat  smitten  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: